flippo's moest je altijd kopen bij chips en maakte een hoop zooi van koters die de zakjes weg donderden dit is goed koper en nog gezonder voor de mens ook nog
Haha als je het zo bekijkt.. is het idd gezonder Flippo's zijn toch ook kankerverwekkend als je er op knauwt ofzo?
Ach ik kan er ook wel meelachen hoor. Arjan is elk jaar zwarte Piet bij o.a. de Gebroeders Ko en dit jaar moet hij dus ook gaan jumpen.. wat ie niet kan nog
Jumpen.... Beetje in de lucht springen toch?? En ach ik laat het me wel leren door de kinderen ook geen probleem, zwarte piet kan niet alles En uhh ja 3, 4 en 5 december omroep brabant....
Klaar met werken.. Was niet zo druk, wel met voorbereidingen voor de verbouwing. Planning was ook alweer veranderd trouwens.. Ik moet zaterdag werken van 13.00 uur tot 02.00 uur 's nachts.. Ze komen zaterdagavond/nacht de vloer leggen en dan ga ik samen met mijn baas de boel in de gaten houden. Kan best gezellig worden, hoef niks te doen. Dus de lappie gaat mee + stapel dvd's en spelletjes en ik kom de avond (betaald) wel door..! Zondag ben ik dan vrij en Maandag ook... Kan ik mijn roes uitslapen..
Jumpen.. Ik vind het wel leuk. Al die kindjes zo zien springen is gewoon schattig! Mijn neefje en nichtje van 2 jumpen ook al gezellig mee!
Leon hoog IQ! Leuk joh! Die X factor mannetje ken ik niet.
Grid lol met het lessen!
rommulus
Kan heel gezellig zijn samen met je baas de nacht door komen met dvd's en spelletjes. En nog lekker betaald ook. Ik wilde ook wel zulke dagen hebben hoor.
rommulus