Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maak er nog een leuke dag van!
Hopelijk gaat het met die volwassene ook goed 
Echt geen zin in midweek Euro-disney? even relaxen en ontspannen?Citaat:Ik heb niet gezegd dat je niet lief bent .....
Misschien kwam de knokploeg alleen maar even een bakkie doen , omdat de
1e indruk van jou zo aardig was op hun ?
yarka schreef:@ Mamauba: Moet je elke lesavond iemand met een pony/paard mee nemen?
) Hij was gewoon erg bang maar naar een half uur stond hij te springen op de bank met Snuffie 1 van onze 2 honden. Normaal is Snuffie ook altijd bang voor vreemde mensen maar dit jongentje mocht ze gelijk. Ze zal het wel gevoeld hebben.
mamauba schreef:Dienie vind de eigenaar van de fries dit niet erg? Ik hoop het niet voor je. Het hoort er gewoon bij en Maxolo is gewoon ouder.
Citaat:Ik denk wel dat ik met Lady bij Maxolo kom maar dan wel graag in Duitsland dus dat word na mei denk ik. Wachten wel waard en aangezien ze toch niet zoveel kan rijden is het niet zo erg midden in de zomer. En als ze drachtig is word het toch eind augustus.
Citaat:Graaskorf echt balen zo`n stalhouder is dit dezelde als die steeds teveel voer gaf,
Ziet er relaxt uit die 2 mannen van je in de paddock. is dat al jullie eigen stekje? Graaskorf schreef:Citaat:Volgende week een midweekje naar Eurodisney met "schoonmoeder" en zus met aanhang (en wij dus) --> heb er wel nog geen zin in
Grid doe gewoon net als wij afgelopen weekend. Zelf genieten van alles wat je ziet en je schoonfamilie uitschakelen (niet letterlijk natuurlijk) Eurodisney is leuk. Ga gewoon in dingen die zij niet durven en met de wachttijden ben je ze zo kwijt.
zoals ik al zei een gezellig clubje
(en bedoel dat echt niet sarcastisch
)
) maar omdat "schoonma" al zo lang een keer naar Eurodisney wilde heb ik toen ook maar ingestemd...
Hoop dat ze me dus niet lastig gaan vinden, omdat ik dus niet overal in wil en ook nog rugpijn krijg als in na lange tijd lopen( vooral slenteren) stil ga staan ...
moeten nu even weer "bijtanken") en ik vind het juist leuk om bij zo'n weekje nergens op te letten enzo, maar dan zijn we de rest vd maand echt blut
hopelijk komen jullie er weer uit, niet leuk zo 

mamauba schreef:yarka schreef:@ Mamauba: Moet je elke lesavond iemand met een pony/paard mee nemen?
Je moet regelmatig een ruiter en paard of d-e pony mee nemen om les aan te kunnen geven. Dat is voor mij gelukkig geen probleem want mijn buurmeisje lijkt dit erg leuk en anders kan ik altijd nog een verzorgster mee vragen met een paard van mij. En ik heb het geluk dat ik met mijn auto en de trailer van mijn schoonmoeder geen e rijbewijs nodig ben dus zelf kan rijden.
Op KNHS staat meer info. Misschien als je snel bent kun je dit jaar nog mee doen. Het begint op 1 november. Anders moet je een heel jaar wachten. Ik volg hem in Luttenberg. Maar ze zijn bijna overal in het land of is Luttenberg al redelijk dicht in de buurt?
haha

veel sterkte meis, ik kan me zo goed voorstellen dat je hier een beetje moedeloos van wordt, hoop dat je snel iets hebt wat goed werkt of erachter komt wat er dan misschien nog meer is...

dat is altijd in combi met tetanus --> geldklopperij eigenlijk want rhino moet veel vaker dan tetanus zou hoeven.
maar dan nog geef je dus tetanus altijd te veel maar dat hoeft maar om het jaar of zo en rest vaker ... (maarja als de fabrikanten dat alleen zo maken, niks aan te doen ...)
en weet ook niet precies waarom ik geen zin heb, maar ik heb nog tot maandag om zin te maken
(voor zowel paard als ruiter enz ...
)
Chubby schreef:Jullie hebben btw mijn blonde vraag gemist: kun je de benodigde maat van een dressuursingel gewoon opmeten met een cm- meetlint?
En hoe lang werken jullie niet met je paard als die een enting heeft gehad?
--> MEET ZE
.

Jij ook niet
Dan is ie nog jonger dan Jan 
Ik ben benieuwd naar je verdere ervaringen!
Balen dat Shayla nog niet beter liep
Ik ben benieuwd wat de Da zegt. Sterkte ermee
Ik hoop dat je snel met beter nieuws komt.

Chubby schreef:Singelvraag was beantwoord, ga vanaaf maar even meten.... Maat 65 70 moet ik dus aan denken bij Tinkies...
Gelukkig kon ik evenwicht goed bewaren 

Maf kees…..