[TI] [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jane2

Re: [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 09:53

Goedemorgen,
wauw, pinkpop, nieuwe auto's, een verwent nichtje (als het weer meewerkt). Fijn rondje dorp!! Geweldig.

Ik heb gisteren voor de 2e keer alleen met Storm een buitenrit gemaakt. Zijn een uurtje het bos ingegaan. Maar wat waaide het hard. Ik ben op een gegeven moment echt in het bos over smalle paadjes gaan rijden, om zo een beetje uit de wind te kunnen. Maar daar kraakte de bomen/takken zo erg dat ik bang was dat er eentje af zou breken. Maar Storm was super braaf. Over een bruggetje, over een los wapperend lint dat over het pad waaide tegen hem aan, en natuurlijk erg braaf met deze harde wind. Ook hebben we op de terug weg (toen het even niet waaide) een heel klein stukje gegaloppeerd. Yihaa!!! *\o/* Echt zo leuk. Maar ook dood eng. Ik heb al dikke 6 jaar niet gegaloppeerd met een paard. Mijn vorige merrie was echt niet braaf en de galop is er toen nooit van gekomen. Maar dit voelde echt heel goed. Ook voor Storm, die had echt zoiets van.....ja, mag ik nu echt!!!!.... Hahahaa, knappe tinker!!!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 11:19

Wat gaaf zeg! Ik durf nog steeds niet goed alleen op buitenrit. Heb t nu 3x gedaan maar moet er echt een bepaalde "mind set" voor hebben.
Echt mooi dat jullie zo'n fijne rit hebben gehad!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 12:02

Zonder startpas mag en we hebben speciale proeven zonder galop ;)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 12:08

En "nep" tinkers mochten ook toch? ;)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 12:27

Ooh muse én de foo fighters nice!
Ik ging 'vroegah' heel wat concerten en festivals af, maar heb een heel bittere nasmaak aan de laatste versie van pinkpop waar ik heen ging overgehouden. Ik ben daar midden in de nacht samen met mijn vriend en een vriendin, 3 onbekende minder jarige meisjes en en nog 2 onbekende jongens en een meisje van de camping afgezet, zonder opgave van reden. We stonden in het wasbakhok de handen te wassen en wat na te praten. Er stonbd daar 1 jongen met ghettoblaster met muziek (die we dus niet kenden) toen opeens stond er een bewaker voor de uitgang en mochten we er niet meer uit. toen werden we afgevoerd door van die opgeblazen eik*ls met een herdershond, wordt je bandje afgepakt sta je op straat, zonder portemonnee, zonder paspoort en ál je spullen nog op het terrein. Ben er nog boos over! _-:(

(avond beveiliging is extern ingehuurd, dat zijn echt botte zakken, de beveiliging overdag is wél leuk en gezellig. Mijn eerste keer pinkpop was trouwens wél heel erg leuk hoor).

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:16

Mag ik me hier melden? Altijd al tinkerfan, jaren terug enkele tinkers gereden en nu sinds kort weer een tinker als vz-paard. :)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:27

Gezellig, stel je eens voor boemklatsch en het liefst zien we natuurlijk ook een foto van je verzorgtinker :)

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:28

Wat gaaf Jane!! Heerlijk :D

En een heerlijk rondje dorp :)

Dat is wel heel stom, jorretje -O-

Welkom!
Stel jezelf en je vz eens voor :)

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:55

Leuk! :) Ik ben Melanie, 24 jaar, kom uit Eindhoven en verhuis (waarschijnlijk) binnenkort naar een dorp langs Eindhoven, ga namelijk samenwonen met mijn vriend. :) Ik zit in het laatste (half)jaar van de opleiding Verpleegkunde.
Mijn vz-paard heet Al Capone (van de D. orushoeve), een 3 jarige hengst. Ga nu wat grondwerk met hem doen en het longeren oppakken, en naar verloop van tijd er een keer op kruipen. :)
Dit is 'ie vorig jaar zomer gok ik.
Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 14:00

Mag dat uberhaupt wel zomaar? En je spullen dan? Je had keihard social media moeten gebruiken, slechte publiciteit is moordend nu met de concurrentie van alle festivals.

In mei ga ik naar Dir en Grey. Derde keer dat ik ze live zie, de muziek is mijn smaak niet echt maar ze geven altijd zo'n goede shows en ik blijf toch wel graag naar Japanners kijken <3

Ik hoop dat The Cure of Cage the Elephant naar een van de festivals komt dan ga ik daar een dagje heen denk ik. Liefst ga ik naar Pukkelpop, lekker kortbij en lekker sfeertje.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 15:10

jorretje schreef:
Ooh muse én de foo fighters nice!
Ik ging 'vroegah' heel wat concerten en festivals af, maar heb een heel bittere nasmaak aan de laatste versie van pinkpop waar ik heen ging overgehouden. Ik ben daar midden in de nacht samen met mijn vriend en een vriendin, 3 onbekende minder jarige meisjes en en nog 2 onbekende jongens en een meisje van de camping afgezet, zonder opgave van reden. We stonden in het wasbakhok de handen te wassen en wat na te praten. Er stonbd daar 1 jongen met ghettoblaster met muziek (die we dus niet kenden) toen opeens stond er een bewaker voor de uitgang en mochten we er niet meer uit. toen werden we afgevoerd door van die opgeblazen eik*ls met een herdershond, wordt je bandje afgepakt sta je op straat, zonder portemonnee, zonder paspoort en ál je spullen nog op het terrein. Ben er nog boos over! _-:(

(avond beveiliging is extern ingehuurd, dat zijn echt botte zakken, de beveiliging overdag is wél leuk en gezellig. Mijn eerste keer pinkpop was trouwens wél heel erg leuk hoor).

oef, dat klinkt idd niet tof. Dan zou ik ook flink pissig zijn :o

Welkom Melanie, ben echt een ramp met namen dus ik blijf waars je forumnaam het meest gebruiken

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 16:50

Dott schreef:
En "nep" tinkers mochten ook toch? ;)

Wat zijn nep tinkers? :p

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 17:01

De "nep" tinker in kwestie:

Afbeelding

Afbeelding

Het is een kruizing. Dus hij heeft niet het behang van een tinker. Technisch gezien is het dus een nepper ;) :p

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 17:51

Feike is ook een nepper :)

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 19:56

Welkom Melanie :)

wauw naar pinkpop, ik vind festivals ook geweldig leuk :)

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 20:13

Lor gefeliciteerd met je auto! Super dat je dan nu al een trailerauto hebt ipv over een paar jaar. Eigenlijk wel handig zo :)

Hoi Melanie, wat een mooierd! Interessant om jullie vorderingen te volgen, mijn merrie wordt over 3,5 maand drie dus ik kijk graag naar alles wat net boven mij zit voor inspiratie en geruststelling :D

Zoals de buitenrit van Jane, Storm is dan wel ouder natuurlijk maar die leert zoveel. Super van je Jane! Dat is dan ook weer een van mijn doelen.

Dott gezien die foto's zou je mooi gestaan hebben op de koudbloedwedstrijden :j

Jorretje wat een eng verhaal. Hoe heb je dan nog je spullen teruggekregen?
En The Cure, doen die het nog steeds?? Die vond ik in de jaren 80 al zo eng hoe moet dat nu zijn := ?? (sorry als ik een fan beledig! :o )

Vandaag waren onze nichtjes op bezoek, van 7 en 3 jaar oud, allebei ponyliefhebbers dus een bezoekje aan onze brave knollie werd wel gewaardeerd :) Ze hebben ook helpen mesten en opvlassen!
Wat een mooi weer, terwijl er vreselijke regen voorspeld was.

Afbeelding

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:07

nou hier is het anders wel geregeld flinke buien met hagel.ze duren niet lang,maar gaat wel even heel hard.

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:22

Leuke foto met jouw nichtjes, ze ziet er plots zo groter uit :j

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:31

Haha ja :')
De nieuwe stal lijkt haar ook goed te 'bekomen', nu twee maanden precies.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:49

Welkom Melanie :)
Wat een knapperd is Al Capone :j

Wat een leuke foto van je knapperd met je nichtjes!
Ze lijkt nu enorm ineens haha :D

Hier heeft het vanmorgen enorm gehageld maar verder was het heerlijk zonnig weer, met wel enorm veel wind :+

Ik had vandaag mijn familie op bezoek, alvast voor mijn verjaardag :j
En ik ging mijn nichtje van 12, welke zelf western rijdt, ontvoeren naar Feike :D
Zij is ook helemaal gek op hem en ik had een leuk idee om haar te verassen :D
Dus vandeweek al ge-whatsapped dat ze haar rijbroek, rijlaarzen en cap mee moest nemen.
Want vandaag gingen we op buitenrit!
Mijn nichtje wist nog van niks, dus op stal Feike in de vlecht en opgezadeld, en toen pas verteld wat we gingen doen.
Nou haar ogen werden groot als schoteltjes, "Waauuw echt waaaar??!!"
Ja :j echt waar :D Dus mijn nichtje op Feike gehezen :=
Ikzelf hield Feike natuurlijk wel vast aan een lijn die ik aan het bit geklikt had.
Het waaide enorm, en Feike kwam vers van stal, maar wat was hij braaf!
We zijn wel anderhalf uur weg geweest, ik lopend en mijn nichtje op Feike.
Nou een mooier eind van de vakantie kon mijn nichtje niet verzinnen aldus haarzelf :)
Dat meisje zat echt te glunderen haha en Feike vond het ook heerlijk.
Het was dus een enorm geslaagde middag en wat ben ik trots op mijn knappe vent, zo braaf dat hij was :D
En, omdat ik het niet kan laten, hier een leuke foto van het mooie stel :D
Afbeelding
Na de rit moest Feike natuurlijk afgezadeld en uitgebreid geborsteld en geknuffeld worden :D
En Feike? Die gaf mijn nichtje nog een dikke smakkerd, zo lief <3

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:51

Had je nou niet even een bijpassend roze dekje op kunnen doen? :p ;) hihi

Nee superleuk :D

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:55

Feike lijkt hier echt een reus man

Zeker bestaat The Cure nog! Gelukkig ook maar :P Heeft 't peerd lekker aandacht gehad van je nichtjes :))

Nou Chi heeft hangtietjes gekregen :') Maar nog geen baby, mag hopen voor haar dat ze niet vannacht bevalt want baasje moet morgen naar school.

Weet iemand iets boeiends te doen in Berlijn? De hele stad boeit me niet en ik moet tegen morgen dus suggesties geven wat we die hele week daar gaan doen en ik wil niet te ongeïnteresseerd overkomen :o

En natuurlijk maanden later nog geen goede campagne gevonden voor Brooke Hospital, ik heb vage ideeen maar buh, ik krijg er geen campagne rondom verzonnen dus dan kunnen m'n kleine ideeën weinig doen. Moet nog zoveel doen en deze week beginnen met bureau's te mailen in Japan maar ik durf niet meer te vliegen nu en ik wil eigenlijk ook niet weg vanwege de veulens enzo maar ik droom er al zo lang van en ik ben zo bang voor de afwijzingen van de bureau's ook ;(
Beeeeetje een dipje, ik voel me zo oncreatief de laatste tijd. Sorry voor de ego post.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:59

Haha dat is precies wat ik dacht Dott :')
Ik heb wel een roze dekje, maar die lag dus thuis :')

Chimello :(:)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:17

Kruisingen mogen meedoen inderdaad :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:23

Leuk zeg :) wel iets om in mn hoofd te houden :D