Marja wat een leuke filmpje van die twee energierijke tinkies van je. Heerlijk om te zien!
Iti is ziek
Balen voor je, en beterschap!
Ier, leuke foto! *kwijl*
Iti, fotograferen met spiegelreflex. Als je leuke foto's hebt dan plant je ze hier maar neer he!
Moyra, allen konten op een rijtje
Heb even snel je topic bekeken maar moet er even goed voor gaan zitten. Dan zal ik ook een reactie in je topic geven.
Tinkerplein heeft pech met het weer. Balen joh, maar misschien wordt het weer nog wel beter!
Sandra ligt schaapjes te tellen
Hennie, Hallo
Welkom! Voor foto's plaatsen kan je even zoeken onder de helpfunctie (rechtsboven in), als het dan nog niet lukt, laten maar weten, helpen we je even
En proficiat met Jay-J. Ik ben heel benieuwd.
Ben druk geweest met werk (heb weer baasjes-dienst deze week en dan ben ik 24 uur per dag bereikbaar een aanspreekbaar). Als ik thuis kom snel naar Janus en de beestenboel verzorgen, en hup *snurk-snurk* mijn bedje weer in. Hopen om niet wakker gebeld te worden, maar het is gelukkig nog maar 1x gebeurd deze week.
Voor Janus komt de hoefsmid zaterdag. Maar eens kijken of er voor geen ijzers onder moeten. Verder heb ik een taxi geregeld voor meneer, dus we kunnen nu echt samen op vakantie.
Tevens ga ik over twee weken naar Laarakker. Heb het gevoel dat Janus na de val op de trailer toch een blokkade heeft opgelopen. Moet maar eens serieus naar gekeken worden.
Tarzan en James zijn
Ben helemaal weg van ze.
Nou, duik mijn bed eens in.
Truste iedereen en tot zaterdag