Ik vind hem geweldig!! Wel wat te dik , maar daar komen vanzelf spieren voor als hij aan het werk mag. Hij heeft ook nog een jong koppie
Grit
Geplaatst: 15-01-10 22:11
mnkortleve schreef:
Volgens mij mis ik wat. Waar staat wat te koop??
Mirjam en koopjes
Eevee
Geplaatst: 15-01-10 22:11
Ik hoop toch zo dat alle sneeuw weg regent dit weekend Ik wil weer paardrijden.....
mnkortleve
Geplaatst: 15-01-10 22:12
Toch even heel stiekum tussen jou en mij en heel bokt Als ik iets heeeel leuks tegen kom dan weet ik niet of ik het wel kan laten.
Schimpje
Geplaatst: 15-01-10 22:12
Ik denk dat jij Yellow Fellow bedoelde die op de NSvT keuring was Mirjam! Was idd een kopie van Twister.. Twister is nog niet op een keuring geweest..
Hij is inderdaad een beetje vadsig Grit.. "Puppyvet" zullen we maar zeggen. Is ook echt nog een stout kleutertje, kan je heel ondeugend aankijken als je met hem naar de bak / stapmolen loopt..
Ik ga weer even bij paps kijken.. vriendje zou ook zo hierheen komen.. Toedeloee!
Eevee
Geplaatst: 15-01-10 22:19
Grit schreef:
Ik ben mezelf ook aan het voeren
daar ben ik ook erg goed in
ringelberg
Geplaatst: 15-01-10 22:38
halleu,
yellow fellow was toch wel goedgekeurd?ben ook niet heel weg van Twister
Joyce
Britta 's vader
Maartje,ik ben met Pip naar de dierenarts geweest,3 weken geleden.Hij heeft een ecg gemaakt en bloed afgenomen,bloed was goedhartslag was onregelmatig,een soort storing in de "bedrading".
Ik tot nog toe maar 1 bekeuring Wil ik graag zo houden, minder kan helaas niet meer
Hebben vandaag overigens geshopt bij de "Only for Men" en zijn goed geslaagd! Gingen eigenlijk alleen 'maar even' kijken Mja, nu was het nog 2e kostuum gratis en voorraad beperkt.... Ook nog een leuk vest, wat ik ook als zomerjas kan gebruiken... voor twee tientjes gekocht... keek ik naar de originele prijs.... doe maar keer negen