Het wordt er niet duidelijker op hoor Puck hihi maar klinkt gezellig, die tuin
ellieellende
Geplaatst: 14-12-09 22:10
woon je ver weg denise!! BROWNIES!!! HEBBUH
Hobje is nie blij als handpaardje, volgens mij vind ie het niet stoer.... En Niamh is m de laatste tijd sowieso liever arm dan rijk... Niamh wil niks of niemand delen! Een stalgenoot en ik stonden laatst in de stal te kletsen en ze wurmde zich gewoon tussen ons in... ellie is mine!!
En idd Steffie, een ieniemienie halfbroertje of zusje van floortje! over 8 dagen zitten we al op 3/4e!!! whoehoe!
Ik wil ook kippetjes! maar das zielig op mijn balkon..... bedenkt plan om Leon er een te geven voor verjaardag/huwelijk.... dan adopteer ik die Sgoed Leon! Gaan we Shiloh inrijden in het voorjaar, komt ie gewoon een tijdje bij Hobje wonen
Ow en Puck, ik heb vanaf woensdag vakantie, dus als je het goed vind kom ik snel langs om weer eens paardje te knuffelen/shetlander bashen en zadel lenen
JAAAA Ellen, gezellig! Laat maar snel weten wanneer, dan kan ik mijn lessen eromheen plannen! (geldt ook voor andere Kontenkletsers die evt. willen komen meeten )
Leon, het is ook inderdaad niet duidelijk zonder foto's Komen snel!
Ik was daar oorspronkelijk tussen zn beentjes aan het kriebelen, volgens Bas en Nig is dat de meest geweldige plek om gekroeld te worden . En inderdaad, ik gebruik dat ook regelmatig om effe aan de balletjes te voelen. Nr 1 is al ingedaald, nr2 laat nog op zich wachten
ellieellende
Geplaatst: 14-12-09 22:18
snowdon schreef:
Ellen, je had al pb
ik zag het
Grit
Geplaatst: 14-12-09 22:19
Arme Pim . Idd veel ijsjes eten
Puck, wat jij aan het doen bent is volgens mij anders dan het "bashen" wat Ellen bedoeld Ik ben niet bang voor Bassie , laat gewoon mijn sjaal thuis
ik doe nu aan tietjes voelen bij Niamh... hihihihi vind ze heerlijk trouwens, staat ze hooi te knabbelen, ga ik kriebelen, kan ze ineens niet mee knabbelen, want dan moet het lipje wiebelen
ellieellende
Geplaatst: 14-12-09 22:21
Carola niet zo hoor.... misschien kunnen we je een beetje opvrolijken??
Puchje
Geplaatst: 14-12-09 22:22
Arme Pim.. Ik moet ook weer, eigenlijk
Bas is stiekem ook heel lief Zaterdagavond kwam ook nog een vriend van mij mee vanaf de LAN om te voeren. Hij staat tussen die twee kroelkonten (letterlijk) in en ik zeg tegen hem: 'zie je niet dat hij *wijs naar Bas* minstens 1.80 is?' Hij zegt: 'jazeker zie ik dat, het is een grote stoere hengst man!' Basje heeft geen één poging gedaan tot uitdagen Maar hij heeft wel zijn schoenen zeer goed bestudeerd (liep de hele tijd met zn neus aan zijn schoenen te ruiken, totdat die jongen wanhopig riep: 'WAT HEEFT DAT DING MET MIJN SCHOENEN?!' )
Ondanks dat hij zo stout is, windt hij iedereen om zn hoefjes
Laatst bijgewerkt door Puchje op 14-12-09 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Denk inderdaad even aan mezelf en deze laatste werkweek is erg druk..... Trek het even niet meer.... Laat jullie dus even barsten. Volgende week heb ik vakantie en ben ik er denk ik wel weer.
Puchje
Geplaatst: 14-12-09 22:25
'Barsten' klinkt niet vriendelijk.. Is er iets wat wij hebben misdaan, Carola?