[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:38

joyce wel fijn dat je in de winter nu ook werk hebt.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:46

lieve poesjes!

mooie motor, en inderdaad veel beter als je allebei lekker je hobby kan houden (als het financieel mogelijk is natuurlijk)

ben foto's aan het uploaden van syl en avelyn, duurt altijd zo lang :P

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:46

Ja idd, kan ik door sparen voor me autootje :)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:48

Maartje ja dat natuurlijk. Mar als je ziet wat een motor kost per maand (30 euro) is dat niet iets waar je veel op zou besparen. Dan zouden eerder bijvoorbeeld in een goedkopere auto kunnen gaan rijden.
Paarden staan bij mijn ouders, dat kost me niets. Hooi en stro kost me niets. Hoef alleen krachtvoer te betalen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:55

Gave foto van je neefje en Wilco op de motor!

Brr... Het is hier heel slecht weer.. :x

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:55

dat valt dan inderdaad mee, dacht dat het duurder was. maar bedoelde ook meer dat het juist fijn is als je allebei je ding hebt. maar dat het wel moet kunnen.
ik zou ook eerder ergens anders op bezuinigen hoor :P

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:58

Nou ladies, ik ga ervandoor!
Moet zo beginnen!

:wave:

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:17

oeh sita jullie krijgen de volle laag.
Wij krijgen maar een staartje mee van die dikke bui.

Ik ga het kippenhokje verven.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:20

Ja.. -O-
Ik ben alleen thuis, en schijt zowat in mijn broek, en redde het niet de paarden binnen te halen.. Die staan nu dus allemaal buiten, niet dat ze er iets om geven hoor.. Heb vol zicht op ze, ze staan allemaal te grazen.. :+

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:27

haha nou dat scheelt.!!

Mooie fotos nog gezien.!!

Ik heb zo gelachen net, ik zat vanmiddag te denken, zou wel leuk zijn een shet erbij nu we een eigen plek hebben. Krijg ik prompt een sms van mijn vriendin..: Zeg ik zat te denken misschien kunnen we ooit wel een shet erbij nemen. :+
lol.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:37

Samenvatting voor Ellen, wie vult aan:
- Leon is werkeloos per 1 oktober maar ik begrijp dat je wat projectjes hebt?
- Puzzelrit was groot succes! ga het topic hierna doornemen!
- Moeten SNEL afspreken om met ons hier een duinrit te maken! Doe eens een suggestie?
- Himesh was toch nog best wel wit op een leerzame succesvolle keuring in Haaften jeeeuuu, moet de uitslag ook nog ergens vinden!
- Leon is langs geweest bij Dobey Design, maar helaas allene hangmat voor chihuahua's! heb je niet in een boek mogen neuzen??
- Tobias heeft een nieuwe vriendin/buurvrouw, beagle Xena!puppies?

- Maya is AFGESTUDEERD!!! Gefeliciteerd *\o/*
- Maya's huis vordert
- Maya heeft een overleden hoogbejaarde gans :(:)
- Maya bekend Dewi en Nico niet meer uit elkaar te houden :P

- Grit's badkamer bijna af! Jeeeeuuu! Foto's gezien! Netjes hoor! wat een verschil!
- Grit heeft helaas af moeten zeggen voor de puzzelrit Dan moet ze maar meegaan met ons

- Dagmar's paardjes hebben een eigen stukje wei! Luxe!!
- Diaz heeft wat bezoekjes van veearts achter de rug en te gaan Ow jee.... wat is er aan de hand Dagmar

- Marleen heeft een kitten in huis!leeuuuukkkkkk, als ik de foto's van Bianca zie, zit ik me heeel heeeel hard in te houden om er niet naartoe te rijden om er 1 te adopteren :P
- Marleens vakantie is over.... :(:)

- Bianca is getrouwd! toen was ik er nog! hahahaha
- Bianca's vakantie is ook voorbij.... en druk aan het solliciteren!

- Inge is ook druk aan het solliciteren
- Inge gaat op vakantie naar Loon op Zand! Brabant is altijd een superkeus! ;)

- Nathalie is ook aan het solliciteren
- Nathalie hoopt stiekum dat ze het volle zusje van Baloe kan kopen dat zou wel heel heel gaaf zijn!

Succes allemaal met de banenjacht!!

- Mirjam krijgt hulp bij Bravour en Grainey hopelijk een blijvertje!! fijn hoor!
- Mirjam heeft d'r paarden nog net niet in het dorp op hoeven halen ? :o?
- Mirjam heeft kanjers van een paarden en dat beaamt de ICS-jury door moeder en zoon tegen elkaar te laten strijden voor het dagkampioenschap SUPER! Gefeliciteerd joh!

- Janet heeft nog geen nieuwe baan en is dus ook nog op zoek!
- Janet heeft een aantal kippen verkocht
- Janet heeft een nieuwe kippenhok wat iets te groot is uitgevallen.... maar wel een mooi huis! foto's gezien!

- l0rdJe heeft haar naam veranderd in A_Pallieter! zeer makkelijk om te weten!

- grid heeft helaas geen veulen volgend jaar
- grid heeft Sayla wel op de trailer gekregen voor de puzzelrit!!!

Dat is super Ingrid, fijn dat ze nu wel mee wilde!! heb je het anders aangepakt of heeft ze helemaal zelf besloten gewoon mee te gaan werken?

Carola is terug van vakantie! welkom thuis!

Marleen is met Banbay voor de kar bezig, wat soms wat probleempjes met zich meebrengt, maar toch goed gaat had ik nog meegekregen, is alles inmiddels een beetje rustig?

Maartje heeft Sylke te koop gezet toch een knoop doorgehakt dus? knap hoor! veel sterkte en succes!

En ik heb een halve nieuwe liefde hihihihihi een halve?? wanneer is ie heel? leuk joh!

- Grid heeft vakantie en zijn op bezoek geweest bij vriend in Aken. Als je Say nog een keer op de trailer krijgt en zin en tijd hebt, kun je ook bij ons een keer op visite komen.

- Eva is verliefd op Clover, kruising tinker van 2,5 note to self;ff foto opzoeken!
- Eva is verliefd op vriendje en ze gaan een weekend wegdan is het toch geen halve??

- Joyce is ook verliefd op vriendje in Den Haag aahaaa, dat is dus ook een hele geworden! leuk leuk leuk![/eb]
- Joyce was op het beruchte strandfestival [b]wat was er berucht aan??

- Annique komt soms even binnen vallen en is dan weer weg hoi en daag dan maar! :D

- Janet heeft meubels geshopt en heel verstandig mooie laarzen laten staanmeubels wist ik nog, knap van de laarzen! zag wel dat Wilco nu echt aan het opraken is! succes!

- Angela is met Giel en hun paarden voor eerst saampies op buitenrit geweest, meteen 3 uur BIKKEL!!!

Ik zie dat Mirjam de ochtendplaatjes heeft overgenomen! Was idd heel makkelijk geweest, maar kan ook via je profiel ff je geplaatste berichten doornemen!
Trea nog lekker op vakantie..... heb al telefonisch bijgekletst! :D ikke dus niet in Drenthe, Trea heeft er al een hoop kids bij, als ze mij daar ook nog bij moet hebben.... achossie, kan ze helemaal niet uitrusten! hahahaha
Santa wel/niet in de verkoop.... zou je nog ff kunnen wachten Leon? dan kun je ze misschien toch houden!
Poesje bleu ziek.... achossie!
Jeutje Ingrid, het zit Hugo niet mee, hopelijk heeft de arts gelijk en gaat hij straks hard vooruit!
Wat heb jij een super gezellige huiskamer Sita!
Succes bij de nieuwe baas Joyce!
En nog een keer de poezels van Bianca.... hellup!!
Wat een stoere kerels op de motor!!!
Ik heb van de week ook gedroomd dat ik er een shetlander bijhad Dagmar.... weet niet waar hij vandaan kwam. maar ze stonden met zijn 4-en in 1 stal.... hihihihihi

Nouw, volgens mij ben ik weer enigzins up to date, heb een wandeling met de hond gehad, met het lazarus geschrokken toen ik Niamh en Hobje onder de koeienstront aantrof, en de wasjes heb gedraaid.
Nu hopen dat het morgen een beetje weer is, kan ik dus Niamh wassen, daarna hopelijk een lekker rit maken!
En jullie weer bijhouden!

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:56

Nou verdorie, zouden we morgenochtend vetrekken voor een weekendje Schoorl, staat de hele duin en bos daar nu in lichterlaaie.. Behoorlijk heftig, evacuaties e.d... Maar eens afwachten of we nog wel moeten gaan... ;(

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:01

ik hoorde het vanmiddag inderdaad schimpje, het gaat er best heftig aan toe daar! Wel balen als nu je weekend niet doorgaat!

Jeetje ellen, mooie samenvatting netjes gedaan! Doe het je in elk geval niet na :P Gelukkig wel naar je zin gehad , en zomaar een shetlander erbij in je droom!

Mooie woonkamers gezien, die van sita lijkt wel een beetje op wat ik mooi zou vinden denk ik. Al vind ik die van ingrid ook erg netjes!

Mooi kippenhok gezien!

Ik heb gister en vandaag weer heerlijk gereden op paiti :D Mama van pal, heb leuke fotos zal zo even kijken of ik wat kan plaatsen!

nu eerst HVn kijken!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:01

Balen Britta!!

Nette reactie Ellen :D

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:19

Gistermiddag en vandaag dus even de moeder van pallieter gereden,
ze word nu weer rustig aan opgepakt, na haar veulen vorig jaar is ze niet veel meer gereden,
ze vond het nog steeds geweldig :P

Ontspannen is er niet veel bij bij paiti, maar ze is gewoon geweldig :(:)
Kijk me nieuwe laarzen, zijn ze niet geweldig }> ben der erg blij mee :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en even uitwaaien/ gallopperen op de dijk
Afbeelding

Wat een geweldig dier is het ook :(:) :D

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:29

Leuke foto's hoor Annique! Laarzen zijn een beetje moeilijk te zien zo, maar lijkt leuk :P

Handig he Ellen, zo'n samenvatting!

Hier is net de VA geweest voor Banbay zijn mok, en Kai kuchte soms iets. Kai heeft een ontsteking/irritatie aan z'n voorste luchtwegen, vandaar dat kuchje. Ook ietsie verhoging, dus nu aan de antibiotica. Over twee weken gaat hij weg, dus ben blij dat ik er toch even naar heb laten kijken.
Banbay's mok gaat al veel beter, we gaan gewoon door met Sudocreme(dankje voor de tip Ingrid!), het is nu droog. Wel nog dikke korsten, maar gelukkig droog.
We hadden het zo even over Banbay hoe het nu met hem gaat enzo, dat hij snel moe is en soms een wat dikke koker had, VA gaf me het advies volgende keer even naar z'n hart te kijken... Het zou wel kloppen met snel ontstekingen, slechte conditie enz... Laat ik de volgende keer dus ook doen, hoop maar niet dattie iets aan z'n hart mankeert...

Zo, op school hebben we nu een barbecue, dus ik ga me even optutten en dan ernaar toe.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:42

Gelukkig ben je er nog achter voor kai weg gaat inderdaad marleen, nu gaat hij gezond bij je vandaan. En banbay ze mok rustig, gelukkig :) Wel balen mocht hij iets aan zijn hart hebben, dat zou een echte domper zijn zeg! Hopen dat het meevalt, ik duim voor je dat het allemaal goed gaat komen :D Veel plezier op de bbQ

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:50

Mooie samenvatting Ellen! En hoe was jouw vakantie, of heb ik weer wat gemist :?

Sita, ik ken nog wel iemand met een shetlandermerrie te koop, heeft de advertentie ook op bokt staan geloof ik. Een bruinbonte merrie. :j

Vandaag gewerkt en ik ben elke dag om 2 uur vrij, is dat even lekker! Alleen 't onweert hier, en regent al bijna de hele dag :(

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:54

Leuke foto's Annique!! Laarzen kan ik inderdaad niet zo goed zien....

Marleen, Hopen dat het mee valt met Banbay... Zou wel erg balen zijn! Gelukkig dat je Kai nu even hebt laten onderzoeken! Hopelijk is ie dan top fit als ie over 2 weken weggaat.

Hier weer gewerkt vandaag! Merk nog wel dat ik er nog niet voor 100% ben maar het is fijn om weer wat te doen.

Morgen weer lekker op Bons rijden! Daar heb ik tenminste ook weer de energie voor! Heb het echt zo gemist!!
Heeft er hier iemand ervaring met een Merano dressuurzadel?
Heb gereageerd op deze advertentie.... Mag hem in elk geval ophalen om te passen.
http://link.marktplaats.nl/269820564

Net even super veel boodschappen gedaan. Morgen komen mijn ouders eten al bedankje omdat ze in de 2 weken dat wij op vakantie waren het huis en de kat verzorgd hebben! Heb er wel zin in! Wordt vast erg gezellig.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:55

Geen ervaring met dat zadel helaas, wel een mooi zadel.

Kan geen voorbeeldfoto vinden van me laarzen :P Naja zijn Sendra boots, van Arthurs western store, en ze lopen echt geweldig! Mijn vorige laarzen heb ik zoveel op gelopen dat je door me zool heen kon kijken, deze zal ik maar wat zuiniger op zijn :P

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:17

Kijk nu net even op buienradar en tot aan 22:00 zitten wij hier in de regen en ik ben bang ook fikse onweersbuien....
Ben alleen thuis en hou niet zo van onweer.... de lucht ziet er naar uit hier.
Hopen dat de bbq van Marleen binnen is!!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:19

Nou ik liep net nog in de regen, terwijl we logeerplekje voor Sierra gingen checken.... brr heb het nog koud! Zo Popstars met zak chips erbij :+
Owja logeerplekje Sierra goedgekeurd, dus mochten we nog niet iemand hebben voor Santa 1 oktober, dan gaat Sierra voor 2 maandjes weg (of tot Santa evt eerder verkocht is)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:21

Gave laarzen Annique :j
Janet heeft gister ook zoiets in d'r handen gehad :D

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:21

OO das wel een lekker idee!! Plaidje erbij.... kopje thee is ook wel lekker!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:59

Ik lig hier op de bank bijna te slapen dus ik duik gewoon lekker mn bedje in!! Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!