en vriendlief vind het niets maar ondertussen.... en met pinda's is het bij mij net als het met kaas maakt niet uit wat ze ervan maken ik lust het allemaal ook wel eens vervelend moet nodig weer eens aan de lijn maar tja dan komen esmee petra en dianne weer langs en dan moet ik weer mee naar de burger king ook aanique moest gedwongen mee we spartelde tegen maar niets hielp
edit:pindarotsjes heb ik net bij de hema gehaald "rent nu naar de koelkast"......
mallow wat een rotsituatie maar zoals mensen hier zeggen praten/kopen afspraken maken of helaas doorgaan en verder zoeken hoe zeer het ook doet
mooie haf maar aan de prijs verder zoeken dan maar
Laatst bijgewerkt door vuurtoren op 07-06-09 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt
ohja, het enige andere wat ik ook niet lust is blauwe schimmelkaas...
Lucy_1
Geplaatst: 07-06-09 22:24
Suikerpínda's..... Jakkes Pinda's moeten inderdaad zout zijn Pindarotsjes vind ik wel lekker.... En m&m's vind ik heeeeeeeerlijk
Dianne... Heb een budget van 2.000,-- Euro... Daar vind ik geen mooie tinker voor.... Maar misschien wel een leuke kruising. Stokmaat moet rond de 1.50 zitten...
Zuurtjes van de Liddl nog nooit op.... Stuur maar op
Mallow... Mondelinge afspraak is ook een afspraak, maar heb geen idee hoe sterk je daarmee staat. Dan heb je getuigen nodig...
Lucy_1
Geplaatst: 07-06-09 22:26
snowdon schreef:
Ik zou die haf op zo'n 2500 euro zetten?
Ah je kids deden te weinig met Rambo?
Mag je nog wel ruim 1.000,-- opzetten hoor Leon... Wat ze er voor vragen...
Kids deden er te weinig mee inderdaad. Nu krijgt hij alle aandacht en hij geniet er enorm van. En ik kan hem nog elke dag zien, dus geniet ook nog steeds van hem, want hij is en blijft onwijs leuk....
DianneM
Geplaatst: 07-06-09 22:26
en een mooie welsh K Lies? of een new forrest ruintje, die zijn ook niet zo duur.. Maar wel top sportponies
Laatst bijgewerkt door DianneM op 07-06-09 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt