Maya zal er vanmiddag eens op letten ga aardappelen en uien voor stampot halen maar vaak daalt helaas de prijs in de super niet zo snel als bij de boer 3 kilo was hier laatste tijd 2,49. Maand of zo geleden wel een keer een aanbieding toen 7,5 kg voor zelfde prijs 2,49, maaruh wat moeten wij met 2 personen die niet veel aardappelen eten met 7,5 kg ... Of we moeten samen met de buren inkopen
Groothandel/ Tussenhandel Ga mijn eieren bv ook altijd rechtstreeks bij een boer hier in de buurt halen voor mij goedkoper en hij krijgt meer per ei Zit gewoon in een "trekmuur" Nu heeft een andere boer een dorp verderop ook een groente "trekmuur" wil daar ook nog eens gaan kijken, maar nog niet gedaan dus Sponsor ik de boeren gewoon rechtstreeks
Ja idd Lies als puntje bij paaltje komt ...
Vind ook dat stallen zonder mogelijkheid tot uitloop (paddock en/of wei) gewoon niet zouden mogen bestaan gelukkig hier in de omgeving volgens mij overal wel uitloop aanwezig Meerendeel gaat 's nachts op stal, maar dan zie je ook wel dat diverse paarden een stal juist ook prettig vinden, omdat ze bv niet hoeven te concureren met eten en rustig in een dik pak stro liggen te slapen. Van die dichte Traliestallen vind ik trouwens ook niks als de bovendeur open is zijn ze vaak ook meteen al zoveel relaxter
Bianca idd jij hebt ook een punt want soms kan men ook wel érg moeilijk doen bij de gemeente Zou in sommige gevallen ook al zoveel kunnen schelen...
Maar ben eigenlijk wel ook van mening dat men eigenlijk 1st maar eens de Welzijnswet in orde moet maken (Groot) Dierenleed kan nu moeilijk aangepakt worden en wordt het aangepakt dan komen er in verhouding maar bar lage straffen uit en ook krijgen ze geen verbod op het houden van dieren dus gaan vervolgens weer "vrolijk" verder met het houden/ verwaarlozen van dieren Gelukkig is men er mee bezig maar helaas duurt dat altijd zo lang en dan heb ik het nog niet over geld/ tijd vrij maken voor de opsporing ervan
O ja grit die is leuk en wat denk je van de bavariareclame als antwoord op de heinekenreclame
janet Contract verlengd
CP druk aan het werk met Guus zo te zien ook erg mooie binnenbak
snowdon schreef:
Ow dat heeft grid ook n poos gehad, zijn virussen toch?
idd Niet aanklikken dan heb je een worm op je computer doet volgens wat ik op internet gevonden heb niet zo veel alleen ook weer linken doorsturen aan anderen, maar kan ook voor "hackers" een makkelijke ingang zijn ... Heb toen gegoogled en spydokters of zoiets gedownload en programmatje wat ergens verstopt zat weggehaald
Laatst bijgewerkt door grid op 04-03-09 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-09 15:32
Beetje lange post en dan heb ik het nog ingekort
Boncho beterschap!
cp112
Geplaatst: 04-03-09 15:36
timokyana schreef:
bah, moet er niet aandenken, dan zijn het toch gewoon geen paarden meer. brrr, wat ontzettend triest.
Dat zijn machines
timokyana
ik vind ook dat ze die mensen moeten aanpakken die keer op keer preseteren om hun dieren zo te mishandelen dat ze ingenomen worden of vaak een boete krijgen (ik vind dat ze soms zelfs te mild zijn en een boete krijgen terwijl ze beter gelijk de dieren weg moetne halen). Dus inderdaad de Nederlandse Wetgeving moet ook aangepast worden.
Boxen met alleen tralies in de deur vind ik dus ook verschrikkelijk. Noa had dus zo'n stal bij de vorige stal (waar ik zo snel ben weggegaan), ze kwijnde echt weg. We hadden afgesproken dat ze naar buiten mocht maar dat is in al die tijd niet gebeurd. Gek he dat ze dan zo down wordt... Nu staat ze dus wel op stal maar met open deur en gelijk de eerste stal, ze kan alles zien en in de gaten houden (wat ze dan ook doet ) En ze kotm hier dus wel vaak buiten, ook als ik ga, ga ik met haar wandelen of rijden en dan dus de lessen. Ze krijgt in ieder geval genoeg frisse lucht nu
En Ja Eevj, ik weet precies wat je bedoeld. Ik heb ook stad en land afgezocht voor een geschikte plek...
Muds
Geplaatst: 04-03-09 18:25
Boncho beterschap, dat klinkt niet lekker Janet gefeliciteerd
Ben het er inderdaad mee eens dat paarden lekker naar buiten moeten kunnen. Als we dat hier niet hadden kunnen realiseren denk ik ook niet dat we aan eigen paarden waren begonnen. Maar wat denk je dan van de volgende situatie: vlakbij Staphorst langs de A28 staat bijna altijd een vosbont Shetlandertje aan een touw in 'the middle of nowhere'. Beestje heeft (als 'ie geluk heeft) wel een waterbakje staan en heeft loopruimte en frisse lucht zat, dat wel. Maar helemaal geen contact met paarden, mensen of überhaupt andere dieren. (Heb er meermaals aan gedacht om even te stoppen en het beestje in de kattenbak te stoppen )
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-09 18:50
idd reclame richt zich ook op gezelschap las ik
Hmm laptop weigert weer flashplayer
Ennuh het is alweer bijna 6 uur en nog niet helemaal donker komt de tijd van avondbuitenritten weer
grrr
Geplaatst: 04-03-09 19:40
We zijn het er in ieder geval over eens, goed dat ze er aandacht aan besteden!
Boncho, wat naar zeg, gaat het nu wel beter? Beterschap!
Janet, jippie, contract verlengd!!!
Nathalie83
Geplaatst: 04-03-09 19:45
Grit schreef:
Deze reclame blijf ik grappig vinden;
Ga werken
Grandioos!! geweldig!!! Kende hem helemaal niet.. Maar is echt leuk!!
Nog ff dikke buik showen hoor
Nora 292 dagen
grrr
Geplaatst: 04-03-09 19:53
Lekkere dikke Nora! Heb net ook nog even lekker genoten van m'n drachtige Kascha, nog 3!!!!!! weken! Ze ziet er nog zo lekker uit, 't is echt een schatje!