Tjee prada wat zijn dat voor regels/ afspraken
en idd wat sita zegt kunnen toch met meerdere in bak rijden of
en van buitenaf lijkt me zowiezo dat die pas mogen komen als er plaats is en "eigen" mensen gaan toch altijd voor zou ik zeggen ...
Apart zeg dat je apart moet betalen voor de bak
als je daar gewoon op pension staat (had ik dus nog nooit van gehoord
)
en Net wat Siet zegt lijkt me niet echt slim om pensionklanten achter te stellen...
en dingen uitvegen dat kan gewoon écht niet

Hier is het voor buitenaf trouwens €5 per uur, maar dan idd geen alleenrecht en idd ook alleen als het kan met de eigen mensen die gaan altijd voor (maar is nooit druk dus meestal kan t wel en t zijn er maar een paar die af en toe komen als hun buitenbak te nat/bevroren is of bv om te springen in de springbak)
Leuke foto's weer
en kan je mam geen contact opnemen ivm ziekte en niet kunnen inleveren van stageformulieren
SUCCES nog !! --> ps misschien volgende keer ff vriendin bellen of die het voor je kan inleveren of het je mam laten doen
Grr ziet er lekker relaxe uit zo samen aan de wandel wel jammer van het weer 
Sita weer uitgemest en nu bijna alles op...
TK --> Je mag altijd met mij mee op wedstrijd, maar dat is regio Uden/ Den bosch misschien een beetje ver of ?!
Anders misschien ff in het topic tinkers in de sport vragen
of gewoon bij wedstrijden de vraag stellen voor jou regio
en de 2e opdracht denk dat er best makkelijk 5 mensen te vinden zijn met interesse voor centred riding klinkt al ook leuk
--> misschien kun je info vragen bij locatie/ organisatie die al regelmatig zoiets organiseren of wie weet kun je dan gewoon bij hen als vrijwilliger meewerken aan een aankomende clinic
(dan hoef je niet helemaal zelf t wiel uit te vinden enzo...)
[edit] O haha lees net dat Siet ook al zoiets zegt
Ziet nog een leuke surprise voorbijkomen
Bubblegum lekker getut en CM gevonden
(kan je ook bestellen bij dessillies hier op bokt
)
pff balen leon
Hier door ook weer lekker getut en gereden op Say
ook weer eens uitgebreid sokken gedaan --> volgende week wedstrijd en ze mochten wel alvast in de voorweek 
Daarna naar mam om gezellig met zus' gezin te eten
Heerlijke koolrollade gehad