Eva Roemaat was afgelopen weekend voor een clinic bij ons in de buurt op de rijvereniging. Er was ineens een plekje vrij, dus ik heb even getwijfeld, maar ik durf het nog niet aan met Gijs. Hij is zijn focus sowieso snel kwijt, vooral als er andere paarden in de buurt zijn en om dan te midden van vreemde paarden te gaan staan... Ik denk niet dat hij dan (lang) genoeg aandacht voor mij heeft om daadwerkelijk wat bij te leren . Binnenkort thuis de vrijheidsdressuur maar weer eens oppakken, veel te lang niet serieus mee bezig geweest.
Ik heb in de juni editie alleen zaterdag opgegeven. Even kijken of het wat voor ons is. Denk het wel hoor haha. We gaan 2 dressuurproeven rijden, springen en nog cross.
beterschap shelly.de bak is hier hard. verder hier weinig te melden. lees wel mee hoor ze staan lekker de hele dag buiten. de mijne krijgt alleen kuil en wortels
Leuk de Tinkerdagen! Alleen voor mij niet haalbaar
Feike krijgt naast zijn ruwvoer nog Havens basisbrok en zo nu en dan Cavalor Mash & Mix.
Zerena
Geplaatst: 10-02-17 12:18
Wat voor muesli is dat Kim? Misschien ben ik ook wel wat te voorzichtig geworden wat betreft het voer. Maar ik wil proberen wel zo laag mogelijk in suikers te blijven.
Ik heb een proefpakketje dieetmix van Subli gekregen. Dat lijkt hij wel te lusten, maar al het nieuwe is lekker natuurlijk. Vind het zelf ook wel veel lekkerder ruiken dan de fiber force. En qua waardes ziet het er ook goed uit.
Mijn vader ziet me al aankomen met al die poedertjes Mijn vorige paard moest een lange tijd medicijnen door zijn voer, dat vond hij al een ramp. (hij voert 's morgens)