Is er al veulen nieuws?
Of zit Sheryn nu in de stal weeën op te vangen:)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maarja toen zat ik al in het vliegtuig en ik wist eigenlijk wel al dat ze echt wel was zoals ze eruit zag. En gelukkig was het ook zo!
sta iedere paar uur op om op de camera te kijken maar ze doet niets bijzonders. Geen druppels meer nu ook, maar wel echte spenen. Ik hoop dat ze het veulen dit weekend krijgt en niet gaat uitstellen, ik moet eind maart naar Berlijn met mijn klas voor onze laatste reis samen. En Cheyenne is dan net uitgerekend

heb er heeeeeel veel zin in

Dat is nog niet zo makkelijk
Nimby schreef:Pinkpop had ik ook gezien of fb met de lineup, inderdaad indrukwekkend!
Die Dave Grohl is zo'n imposant persoon. Een keer een filmpje gezien op YouTube dat er mensen liepen te etteren op een concert, hij stopte en veegde ze de pan uit, echt goed.
... en een goede drummer
Wat leuk Hannah veel plezier morgen. Volgens mij zijn koudbloedwedstrijden ook wel in Drenthe is misschien dichterbij voor jou?
maar vind hem ook echt erg tof.
weer iets om af te strepen op mn to-do lijst
. Kan een trailer prima trekken met Jack of Cup, trekhaak moet er nog onder gezet worden maar dat is het minste
. Is een auto van mijn moeder natuurlijk voor ons rond te brengen en dergelijke maar natuurlijk ga ik er net zo goed in rijden
.
. 

gefeliciteerd
Dankje ben echt mega blij, ging dat type auto normaal zelf over enkele jaren gekocht hebben
.
.

. Ik verlang echt tot het terug droog genoeg is om te gaan springen met hem
. Mijn springhouding trekt trouwens ook op weinig, ik spring met mijn boomloze western
. Nu eerst beginnen met hem terug netjes krijgen en de gewone trainingen terug opbouwen natuurlijk
.