Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben al twee dagen vrij en al twee dagen MOE
Echt verschrikkelijk.
Mar__ schreef:Mogge!
Onze minivakantie was heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
Jemig wat hebben we genoten van het bos en de ritten
Jor had het zooo naar zijn zin en damn wat kan die knol hard racen zeg! Er waren maar weinig paarden die mijn vriendin haar welsh Cob bijhouden maar Jor had daar uiteraard geen problemen mee
Mijn nepstinker, die is echt gekruisd met een warmbloed haha! Kwamen een tinker tegen in het bos, die werd vooruit geschopt. Ik moest voornamelijk remmen want meneer moest perse voorop (alsof hij daar al jaaaaren woont en komt) en nogal hard ook
Normaal stappen was er niet bij
maar heerlijk hoor zo'n lekker voorwaarts beestje en hij keek z'n ogen uit
Nu snel mn E halen en hopelijk in 1x en dan gaan we zeker vaker overal en nergens heen waar we lekker kunnen racen! Wat is zo'n mega harde rengalop zo verschrikkelijk gaaf! Jammer dat we dat hier niet echt kunnen...
Wat een rust en ruimte daar... *heimwee*

M_D_H schreef:Jij moet met troy en mirte naar het bos gaan
heb ik ook gedaan, en ik is nog nooit zo rustig en kalm geweest
kon gewoon met een lang teugeltje stappen
Waar wonen jullie?
Ikke ook
Geinig, Goofy blijft ook een kleintje. 1,40-,145 naar verwachting. Hoe groot is Gammon nu? Heb ik beetje een idee
en lekker wat gereden
Gooya is inderdaad Yvonne (dus Iti is vanaf nu Irene)
Hier GEEN
dazen en muggen op het moment. Snap er helemaal niets van. Vorige week helemaal lek gestoken, deze week zijn ze in één keer van de aardbodem verdwenen. Heel vreemd, maar vooral zo houden
. Hij is namelijk niet gemeten verder.... Ik gok hem zo tussen de 1.40 - 1.42 zo'n beetje maar kan er dus wat naast zitten. Zodra hij bij op pensionstal staat zal ik het meetlint er eens naast houden
.
. Ze zitten met vakantie en dan moeten we nog even een afspraak maken wanneer ze hem brengen.....
. Maar droog is wel beter hè