Bijnááá vakantie
Ik wil bijlezen
Maar moet nu echt nog aan m'n Duits So, Engels PW en m'n verslag voor Nederlands
Dus lieve mensjes ik ga jullie toch weer verlaten

Tot (over)morgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gezien.

(en ieniemienie halfbroertje/zusje van Floortje)
Nu nog even flink vriezen en we hebben een indoor schaatsbaan
Ook niet toevallig een zus met dezelfde maat? Vind ikzelf wel heel handig

! Ik ben een idee aan het uitwerken van een eenhoorn met woeste wilde manen, maar weet nog niet als wie/wat ik dan ga. Help? 

financieel meevallertje hier omdat KPN dus een foutje heeft gemaakt in mn rekening...betaal al maanden blijkbaar dubbel voor mn internet op mn mobiel...dus krijg volgende maand 100 euro terug

Van het voorjaar Shiloh naast Hobje?
hihi
Ik wil sabelpootkrieltjes, Arjan wilt legkippen 
Maar na morgen wordt het weer beter 

Ik heb ook legkippen gehad. Maar sabelpootjes zijn toch veel leuker, liever, mooier en ze leggen ook best goed

(moet toch op voor ze oud worden
) 

We wonen in een HAT eenheid, dus heel veel huisjes boven en naast elkaar. We wonen gelijkvloers en het geheel is maar 35M2, maar we hebben wel een tuintje erbij. En omdat we het zo goed kunnen vinden met de buurman en 4 jaar geleden de schutting omwaaide
, hebben we ervoor gekozen om de tuin te delen. De kippen zitten in zijn tuin met een prachtig hok en elke dag laten we ze los, zodat ze lekker kunnen scharrelen in voornamelijk ons gedeelte van de tuin (gras en planten).