Dank je! Ik dacht eerst dat dat rood moeilijk te combineren was, maar het valt best mee! Ben heel blij met mijn woonkamertje! Nu de rest nog..
De logeerkamer is iig wel al behangen, meot net nog geverfd worden.. En dan moet onze slaapkamer nog laminaat en behang.. Behang heb ik al gevonden! Zal kijken of ik er een plaatje van kan vinden..
Patterns en Colors en dan Henry, de 2e.. Wit met een gouden streepje.. Vind dat bruin ook erg mooi, maar wil de kamer mooi licht houden..
grrr
Geplaatst: 28-08-09 14:10
Internetten op m'n laptoppie... Vriend dus wel ietsie beter Ingrid, maar nog wel in slaap.... wel heftig allemaal hoor! En lekker rijden, veel plezier!
Janet, wij hebben dezelfde tafel! Mooie vloer ook! Sita, ook schattige inrichting. Hier wordt over 2 weken weer in huis geklust... kamer krijgt nieuw kleurtje.
Nou... Dat wat wij hebben gekozen is niet zooo heftig hoor.. Gewoon wit met een streepje er door.. De rest is me ook iets te..
grid
Geplaatst: 28-08-09 15:50
Hé Maartje Toen mam vrij vlot moest verhuizen en we dus een beetje low budget alles moesten kopen hebben we beneden een vinylvloer gelegd met parketlook iedereen dacht dat het echt was Nu 10 jr later gaat ie eruit maar heeft ontzettend goed dienst gedaan en zeker bij mams met alle dieren erg handig schoonhouden enzo Zoiets: http://www.kijkenkiezen.nl/Vloeren/Land ... oductID=22 en op slappkamers gewoon leuk grindachtig printje maar je hebt ook leuke tegellook e.d. vond het toen niet tegenvallen ook niet hoe slijtvast t is enzo toen bij tapijtcentrum gehaald geloof ik.
Sita is al overgegaan op roze kussentjes erg schattig en idd inrichting past goed bij rode vloer! en ah als de tv het nog doet alles op zijn tijd toch hier konden we ook niet in 1x alles doen en ook niet precies zoals we het eigenlijk wilden maar ach dat komt wel een keertje
Wij hebben alles trouwens gewoon geschilderd. Beneden wel met structuurverf omdat de muren anders lelijk waren en boven gewoon glad. Wil het OOIT nog wel allemaal mooi laten Stucen en dan ook wandcontactdozen omlaag brengen enz enz, maar dat lag buiten ons budget dat komt nog wel een keertje
Onze woonkamer is beetje bruin/beige achtig en gordijnen en kussentjes bruin/bordeaux. Inmiddels een andere tv + tvkast en ondertussen ook iets aan de muur, maar dit geeft een idee Wonen er ondertussen alweer 4 jr
Succes vanavond Joyce andere baas zelfde werk of ook ander werk?
Beneden is weer netjes wilde eigenlijk boven ook nog doen maar (nog) geen zin
Laatst bijgewerkt door grid op 28-08-09 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja wel beetje het zelfde. Ik werkte op een camping, 2 jaar alweer. Ik kwam telkens opdraven als ze iets nodig hadden, als ze voor een uurtje iemand nodig hadden of voor een hele dag. Maar als ik een keer vrij wilde, ho maar.. Een keer een bedankje, al helemaal niet. Dus ik had het een beetje gehad, en na een ruzie met mn 'baas', heb ik besloten weg te gaan. Dus nu werk ik op een andere camping, bij de buren, best erg eigenlijk haha . Maar hier kan ik van de winter ook blijven, over 2 weken word een nieuw restaurant geopend, en ga ik lekker daar werken
ja grid, ik heb het boven op mijn kamer nu ook, en ziet er super uit. het is geen echte houten vloer, maar ziet er mooi uit, makkelijk schoon te houden, en te betalen.
grid
Geplaatst: 28-08-09 16:06
Dat klinkt dan idd stukken beter werkse vast!!
Ja idd maartje en "vroeger" had je nog dat je van die slijtplekken kon krijgen van waar je veel liep enzo maar dat was bij die van mijn mam al niet meer
Grid wel fijn dat het iets beter gaat met die vriend, wel erg balen van de longontsteking, maar ik denk dat ze daarop konden wachten. Hopelijk komt het snel goed met hem!
Marleen haar lappie eindelijk binnen, jaaaa normaal internetten!
Janet mooi kippenhok en mooie tafel, helemaal mijn smaak.
Sita haar huis vind ik ook echt heel mooi, dat wit zou bij mij alleen niet lang stand houden Het is dus wel mijn smaak maar niet voor mij besteed :p
Grid ook haar inrichting laten zien, dat is ook een beetje mijn kamer, ik heb ook dat beige/bruine. Ik had ook een lichte bank maar daar zit nu een groene hoes overheen. En nee ik laat geen foto's zien, mijn huis is een bij elkaar geraapt zooitje, ooit komt het geld er om het wel goed in te richten
Wilco uitgeblust, niet gek met wat hij allemaal doet. Hoop dat hij snel zijn rust vindt.
Leon goeie ideeën, balen dat Santa te koop staat, maar alles houden is iedereens droom geloof ik maar dat gaat helaas niet (tenzij je dat in Someren doet )
Joyce bij de buren gaan werken, waarom erg? Ze hebben het er zelf naar gemaakt toch...
Verder ben ik het kwijt.. hier is de invasie begonnen
Trea lekker in drenthe! Hoelang blijven jullie nog?
Tot volgende week vrijdag
grid
Geplaatst: 28-08-09 16:59
ah schattige kittens
en zeer kindervriendelijke camping (zet geluid af )
Laatst bijgewerkt door grid op 28-08-09 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt
_janet_
Geplaatst: 28-08-09 16:59
Wat een leuke kittens bianca! Een paar hebben een echte perzen kop
Leuke inrichting Ingrid!
Zo het kippenhok is geschuurd, vanavond de eerste laag verf erop
Wilco en zijn zus
Samen met Rens (was maar een heel klein stukje hoor, en heel langszaam)
Hij kan gelukkig zo genieten van het motor rijden. Hij wilde eerst zijn motor verkopen omdat ik zonder werk zit, en we nu een huis hebben gekocht die schat. Maar heb gezegd dat hij dat niet mag doen. Ik verkoop mijn paarden ook niet. En hij geniet er zo van, hij hoeft niet met zijn hobby te stoppen van mij
Laatst bijgewerkt door _janet_ op 28-08-09 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt
grid
Geplaatst: 28-08-09 17:01
Leuke foto's! Wilco de motor jij je paard goeie deal en moet je idd niet verkopen dan
Sorry sorry sorry allemaal! Was idd met de beestjes in de weer! Ik ga zo eten, en daarna ga ik eens ff de samenvattingen lezen, de topics bekijken van de puzzelrit en de keuring bij Cecile! Vakantie was heeeerlijk!