Ga werken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Trea schreef:Dan de prijzen van groente, fruit en aardappels ja die worden duurder, door de strenge winter zeggen ze dan maar of ik dat moet geloven
snowdon schreef:cp112 schreef:Ga ff niet mee discusseren, vind het niet echt een discussie voor een HK topic
Moet kunnen toch?
Lucy_1 schreef:Moggeh....
Wat een leuke discussies hebben jullie![]()
Over het algemeen is 24 uur dag en nacht Misschien het beste..... Voor sommige paarden althans.... Ik zie bij Lucy dat ze enorm is opgeknapt sinds ik haar in de winter op stal heb. Voor haar gaat het dus niet op.
Elke dag naar buiten is belangrijk voor een paard. Hier helaas ook geen weidegang mogelijk in de winter. Dan heb ik heel de zomer geen wei meer met de zware kleigrond. Maar ben wel heel blij met onze paddocks en de de pensionklanten zetten ze zowat elke dag wel buiten of gaan met hun paarden wandelen.
En verder heeft iedereen makkelijk l*llen wat betreft dierenleed. Wij hebben hier biologisch verantwoord rundvee gehad (ruime stallen, groepsstalling, etc etc). Maar probeer het maar eens voor een fatsoenlijke prijs te verkopen. Kregen bijna niks meer dan dan kalveren die in aparte hokjes worden gehouden.
Veel mensen hebben wel een grote mond van het moet dit of het moet zus of zo.... Maar als ze meer moeten betalen voor een product dan haken ze af.
Leuke foto's Dianne. Bries is een schatje. Leuke foto's met Biancaa samen...
TK.... wat een leuk dier zeg. Ze heeft echt een hele lieve uitstraling....
Sita... nog een rond de tafel wbt de boerderij en een flessenlam in huis.... Gezellig![]()
Verder niet veel blijven hangen. Zit hier een beetje in de rats wat betreft Jildou. Die blijft kwakkelen en knapt maar niet op....
Nog 4 weekjes en dan misschien ons 1e veulen.... Heb er zin in...
Heerlijk reclamefilmpje inderdaad Grit....
l0rdJ schreef:We staan op de voorpagina met de hengstenkeuring!
l0rdJ @ [VN] Verslag van de Irish Cob Hengstenkeuring te Schijndel