Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chubby schreef:Jullie hebben btw mijn blonde vraag gemist: kun je de benodigde maat van een dressuursingel gewoon opmeten met een cm- meetlint?
. Het is gewoon leuk om de belevenissen van iedereen te lezen, of dat nou elke dag is of 1 keer in de week of 1 keer in de maand .. toch ?
) op 1 vent. Ik vind het altijd jammer als mensen zo jong "de ware" tegenkomen (nouja, soms loopt het nou éénmaal zo), eerst 'ns een beetje rondkijken wat er zoal rondloopt is ook leerzaam (en leuk !
).
Zoooo oud zoek je ze nou toch ook weer niet ?
), en een beter passend zadel voor Keeva's uitdijende buik
. Hij vond het al wel een mooi zadel, dus al 1 puntje gescoord
. Morgen ga ik het zadel testen, en uiteraard foto's maken. mamauba schreef:Bonte wij gaan helaas op zondag dus zie je zaterdag niet. Weet je al wat de show is van het tinkerstamboek of is het geheim?
Citaat:Chub, een VUT-ter ??? Zoooo oud zoek je ze nou toch ook weer niet ?
Citaat:Tetanus en influenza is 1 enting, kijk wel even of Chubby haar basisenting (2 entingen met een tussenpoos van 4-6 weken) gehad heeft. Die had Keeva namelijk ook nog niet gehad (alleen 1 enting toen ze naar Nederland kwam en daarna netjes ieder jaar in het najaar) en daar wordt bij het stamboek voortaan streng op gecontroleerd.
Chubby schreef:Nog nooit van flitslicht gehoord WenK? Wordt Lisje ook lekker fris van!
Er is echt te weinig licht daarvoor en Lisje is echt veel licht gewent hoor. Die heeft als het donker is ook altijd een koplamp op...
(lampje aan de neusriem....)

Vrouwen he ?
Er wordt auw gezegd
*Knuffelt zich zelf even en denkt aan het half uurtje in de paddock vanavond en verteld : *
Bonte schreef:mamauba schreef:Bonte wij gaan helaas op zondag dus zie je zaterdag niet. Weet je al wat de show is van het tinkerstamboek of is het geheim?
Ik zou het niet weten. Noelle regelt dat allemaal.
Shayla schreef:Paard en Koets !! Wanneer is dat precies ? Wil er ook heel graag heen.
Citaat:Nou hier ook weer nieuws waar ik zowel vrolijk als niet vrolijk van word...
Vandaag Shay gereden nadat ze een vrij zware pijnstiller had gekregen.
Het goede nieuws : Ze heeft geen pijn , want ze reageerde er niet op![]()
Het slechte mieuws : Ze liep ook niet beter , dus is er nog meer of iets anders aan de hand.....![]()
Hopen dat de dierearts wat kan vinden.
silas schreef:voldoe aan meldplicht...ben bekaf en ga nu naar bed.....
welterusten
en doei