cp112 schreef:Leuk die buiging!
Hier heeft noed na een paar weken vakantie eindelijk geen vrij meer. De ijsbaan is weg dus mijn bak weer enigszins begaanbaar.
Vorige week nog even in se binnenbak gereden en toen stond er een hindernis
[ [url=m/MU7EQj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor de liefhebber is onze JD te koop. Wel als ruin.
[ [url=m/k4iIsN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een week of 3 geleden nog foto's gemaakt van watje.
[ [url=m/yxG4J3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rSPtoZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de achtergrond Cartouche, Carrera en douwe.
[ [url=m/M2BYsP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk al dat bonte geweld CP112! succes met het zoeken van een nieuwe eigenaar voor JD!
Jane2 schreef:Wauw, wat een knappe foto's komen er weer voorbij. Mooie paarden hebben we toch allemaal.
Vandaag weer eens les gehad. Was 2 maanden geleden. Storm doet alles heel goed maar mocht iets meer actie in. Nou dat is gelukt hahaa. Zo fijn dat Wendy binnen 10 min kon zeggen wat ik moest doen om dat op te lossen. Super fijne les gehad. En zo fijn dat Wendy er weer is. Zij het met krukken en een brace, maar ze staat weer in de bak. Smaakt weer naar meer!!!
Wat fijn dat je weer les hebt gehad en dat het zo goed ging! daar kan je tenminste weer even verder mee!
Shelly21 schreef:Oh iris hopelijk gaat het door. Hier wordt het flink koud weer in de nachten in ieder geval.
Toch nog een wedstrijd eerder kunnen opgeven van NSVT. 11 maart in Exloo. Ga samen met een vriendin van me ze heeft een fries dus mag ook mee doen. Gezellig

.
Leuk Shelly! je hebt de smaak te pakken volgens mij!
Nessa schreef:Heerlijk zo knuffelen met je dieren.
Mijn bijrijdster heeft vandaag de eerste keer galopje gedaan. Wel buiten. In de bak gaat niet, teveel buiging, wat ze nog niet kan.
Ze heeft maar een klein stukje gedaan. Om te proberen. Ging super!
Fijn dat het goed ging Nessa!
Shelly21 schreef:Oh fijne foto's allemaal!
Vanavond les gehad. Ze zag direct wat ons probleem was. Hij wil zelf scheef gaan lopen en zijn daardoor een beetje in die negatieve spiraal blijven hangen. Toen is ze er zelf even op geklommen. Nou 5 minuten en het kwartje viel bij hem. Ze kon goed spelen met hem, binnen en buitenstelling beide zijdes. En hij ging echt super goed dragen. Nou ik er daarna op. Wat een verschil!! Heerlijk nu kunnen we weer vooruit! We hopen dat hij onthoud dat het kwartje is gevallen als ik morgen weer ga rijden. Ook was de galop direct echt super fijn, hij wilde nu zelfs bijna te hard en er kwam sprong in.
Even ego post sorryyyy
Fijn dat je nu weer vooruit kan, altijd handig die lessen!
Laughy schreef:Gisteren weer eens een dressuur wedstrijdje gereden met Murphy, onze 3e keer starten in de L1, en hebben gisteren 203 punten verdiend, en een duimpje omhoog van de jury na onze proef

(wij rijden "Oefen"wedstrijdjes en daar zit altijd de zelfde jury bij)Op het protocol hadden ze ook bij gezet dat we duidelijk verbeterd waren sinds de vorige keer, dus ik ben super tevreden met ons resultaat!

En over 2 weken rijdt mijn verzorgster weer een keer een springwedstrijd met Murphy mee, dat wordt dan zijn 2e keer, vorige keer was ze foutloos met hem op een weigering na, dus ben benieuwd wat ze er dit keer van maken!
Wat een super punten zeg, knap hoor!
Zo! weer helemaal bij gelezen
hier gaat het verder goed druk met de paarden, mijn merrie is weer thuis dus moet er nu 2 en soms 3 rijden in de week, best pittig maar wel leuk
Joey doet het nog steeds super, wilde alleen de trailer niet meer op, gelukkig van het weekend hulp gehad dus hij doet het weer