Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar hij is inderdaad lekker klein. We vermoeden dat hij uiteindelijk op 1.45 ongeveer zal uit komen. Maar ik ben zelf ook maar 1.65 dus dat moet kunnen. De ruiter die er nu op zit is 1.70 dus moet kunnen toch?
En zijn aftekening zie je inderdaad niet zo heel veel, blagdon noemen ze dat..... Vind het zelf ook erg mooi! Ze hebben o.a. ook nog een blagdon merrie te koop staan (heeft nu een veulen aan de voet) die ook uit de kudde van Tom Price vandaan komt.
daar strip je ook vloerwas mee van vloeren) de smeerboel moesten schoonvegen.. daarna huisjes schoongemaakt van sporters die terug naar hun eigen land zijn tijdens de seizoensstop...gatverdamme wat een smeerpoetsen..en dat is nog netjes gezegd
BLEH BLEH BLEH...te goor!
) en ik en nog 2 andere dames die ook meegaan zijn hard aan het boenen op de beestjes
volgens mij zijn ze er al kotsbeu van die paarden hahahaha... morgen denk ik rijden op Maddy...hopelijk is het dan koeler.. kan ik weer ff oefenen met wat ik gedaan heb
...pfoei..iig ga ik nu lekker slapen.. ben afgepeigerd door die dag vandaag!
wij krijgen juist de sokjes wel wit(ter) maar hun staarten niet. T zal wel goedkomen, heb er zin in
!
Leuk vooruitzicht Zoeff.
Diana,wat een leukerd zeg!Erg mooi,blagdon.
Ha,ha,we zijn hier lekker bezig......
dag allemaal! 

dus dan kan ik nog wel helpen wassen hihihi 

zo erg is dat niet natuurlijk.. Zullen we eens een opsomming maken van de voornamen? Als ik alle deelnemers kan onthouden iig 

toevoegingen mogen altijd..

leuke foto's Mirte,was vandaag ook wel heerlijk weer om te rijden,jij en Desiree hebben vast genoten!
Ha!Irene,jij had mazzel,ze waren al gewassen,morgen voor de laatste ronde....
Ga lekker slapen,was een lange dag,alles blijft een beetje malen over wat ik zaterdag niet moet vergeten,wat een
muts ben ik hè?
Gave fotos!!
morgen wel weer !!
hihi! Tot morgen 

) en nogal hard ook
Normaal stappen was er niet bij
maar heerlijk hoor zo'n lekker voorwaarts beestje en hij keek z'n ogen uit