Leon fijn dat je toch blijft posten, jammer dat mensen zo nodig moeten gaan schermen met persoonlijke zaken. Maar ik blijf erbij dat dat meer over die mensen zegt dan over jou.
Grainey niet zo lekker.
Nee hoor niks ergs Eevee, gewoon druk
Koud bij Marleen
Puck
Joyce
Morgen naar Nathan
Resi_lover
Geplaatst: 15-01-10 20:55
Joyce Snowy is gááf En knappe Prada Amy ingeslapen Tanje geopereerd...
Bons voor de slee
Leon in een sportwagen
Grit, vriendin en tweeling aan 't sleeën
Geweldig Citaat van Petra uit een ander topic
Leon
Chantal, wat een geweldige kudde en honden heb jij
Veulen, merrie en hengstenpraat
Jeetje, Pip een hartaanval
Jeeh, Denise leuk morgen naar Nathan
Heb leuke foto's van Mambo en mn konijn gemaakt ik plaats er straks misschien nog wel een paar
mnkortleve
Geplaatst: 15-01-10 20:59
Sorry hoor ik knal er even wat tussendoor ik zat op mp te snuffelen.
Voor de rose fanaten onder ons vooral kijken dit moet je niet missen.
Dan moet je even bij alle advertenties van de adverteerder kijken.
Anita67
Geplaatst: 15-01-10 21:08
hoi ben der weer even las hier geen vrolijke berichtjes puck,heel veel een hond met een hartstilstand grainey devynns mammie ziek . leon
en zoveel meer .
sterkte allemaal.
en ik heb tjes , om die f..k hernia heerlijke zelfmedelijden ...ggggrrrrrrrrrrrrrrr en een man aan het einde van de weg overleden , jonge papa van 2 dan denk je wat een ellende voel me er zo dubbel onder...bij hun is het veeeeeeeeeeel erger dan hier waarom zeik ik dan nog ¿
Vanmiddag het gaas weer van de palen gepeuterd. Op een gegeven moment ligt het op de grond en ik wou het oprollen. Ik liet los en toen zag ik het nog net in de verte verdwijnen
Wat erg Anita En tuurlijk zijn er altijd ergere dingen dan een hernia, maar dat wil niet zeggen dat een hernia een pretje is en dat je er niet de balen van kunt hebben.
Grit
Geplaatst: 15-01-10 21:20
Zomer volgeboekt, mooi Marleen
Zware dag Joyce , Amy heeft nu rust, maar het is zo moeilijk . Gelukkig gaat het nu weer beter met Tanja.
Lois, leuke ava!! Valt me nu pas op.
Anita, je mag echt wel balen en vloeken , vreselijk om zo lang niks te kunnen en afhankelijk te zijn van anderen. Ik zou elke dag 10 bladzijdes vol mopperen hier. En wat Denise zegt, er zijn altijd ergere dingen, maar dat maakt het jouwe niet minder erg.
Denise, dus het gaas hoef je verder niet op te ruimen Wat voor windkracht staat er bij jou?? Morgen naar Nathan
Geen windkracht maar dat gaas is zo stug dat het zichzelf oprolde, ik liet los en weg was het.
mnkortleve
Geplaatst: 15-01-10 21:31
Pradaatje
grrr Lekker gevoel toch dat ze graag bij jullie willen komen.
_Rhiannon_ Eindelijk naar Nathan, 1 goede tip ga vroeg ze geven nl later slecht weer op. Gelukkig rolde het op ipv af.
Anita67 Rot hoor als je niks kan. Ik heb het ook gehoord van die man de veearts zei het hij was pas 42 erg hoor, heel gedoe bij die fam er staat ook al ea te koop wegens bedrijfsbeeindiging.
Grit
Geplaatst: 15-01-10 21:32
Denise, owwww, ik las in de verte verdwijnen en dacht dat er een plaatselijke orkaan was geweest, maar het was gewoon de magische oprolkracht van gaas
okeee ik ben het supergaverdek-tverrrrrzatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ben niet de enige opbokt met een hernia keek effe op zoeken.
Net terug van het werk, bordje voedsel op en nu even bankhangen.
mnkortleve
Geplaatst: 15-01-10 21:36
cp112 schreef:
Waaa, ik heb mijn 1e bekeuring binnengekregen
Hoog laag of???
Schimpje
Geplaatst: 15-01-10 21:37
Pfff... Avond..!
Even een knuf voor Puckje, weet hoe lastig het kan zijn om jezelf te veranderen om je relatie te redden..
Eevee bij de Gynacoloog... Vind dat eigelijk altijd wel grappig, had tijdje terug eentje in opleiding, die moest onder toezicht een uitstrijkje maken.. Kreeg toen heel hard de neiging om ineens "AUW" te roepen, ventje stond al met knikkende knietjes.. Maar goed, reden dat je daar bent is ook niet even prettig dus ja..
Kom net ook uit het ziekenhuis. Papa was vanmorgen op het werk in elkaar gestort, al bij de huisarts geweest en die dacht dat het samenloop van stress en slecht eten was.. Hij bleef wel heel erg last van buik / maag / longen houden maar in het ziekenhuis zeiden ze dat dat een reactie op de medicijnen was.. Nou goed, we wachten het maar even af..
mnkortleve
Geplaatst: 15-01-10 21:39
Schimpje Vervelend voor je vader zeg is hij nu wel weer thuis?
cp112
Geplaatst: 15-01-10 21:40
mnkortleve schreef:
cp112 schreef:
Waaa, ik heb mijn 1e bekeuring binnengekregen
Hoog laag of???
Niet zo hoog hoor Ik reed precies 80 waar ik dus blijkbar 70 mocht, werd 77 dus iets van 34 euro ofzo. Maargoed, t'is zo sneu geld
Oei das schikken Britta
Schimpje
Geplaatst: 15-01-10 21:40
Ja hij is wel thuis.. Vanmiddag belde hij ook al toen mama en ik bij Benson waren, hij vind het eng om alleen thuis te zijn.. En ik zou morgen met mijn moeder naar Oenkerk gaan om met Benson in een rassenshow te rijden, maar denk dat ik maar alleen ga..