Morgen komt Angela gezellig een bakkie doen en mijn nieuwe huisje bekijken.
Grit
Geplaatst: 14-12-09 19:51
Dat is verborgen liefde , ze willen er nog niet voor uitkomen Ziet er wel erg leuk uit !!!
Ga zo eens lezen. Mijn dag shoppen was frustrerend , dag kwijt en nog niet alles wat ik wilde. En iets leuks voor kerst om aan te trekken, dat sla ik ook maar over . Die ene nette trui die al op twee kersfoto's staat, kan nog wel een jaartje mee . Tussendoor wel nog bij de paarden geweest en Vince aan de dubbele long gezet. Ik wordt er al iets handiger in
ben een beetje zenuwachtig, wil gaan bellen voor het maine coon kittenje, maar durf niet echt
Grit
Geplaatst: 14-12-09 20:14
Janet, waarom durf te niet te bellen??? Hoppatee, nu doen, dan ben je zometeen blij
Ellen, groot gelijk. Als je het leuk vind, moet je de kans nemen. Paarden en jurkjes werken niet, kerst en jurkjes wel
We gaan uit eten, dus iets netters als mijn jeans en trui met muts wordt wel gewaardeerd . Jurkjes gaan het niet worden . Ik heb nog wel nette kleren als broekpakken, rokjes ed, maar een ernstig gebrek aan iets boven de rokjes of nette broek. En jasjes en dergelijke vind ik weer niet lekker zitten. Zaterdag ook personeelsfeest (als ik ga). Heb een leuk donkerbruin mini ribrokje, zwarte legging of panty en boots. Allemaal leuk, maarja, wat erboven he????? Ik heb alleen truitjes met erg korte zomermouwen.
Spannend Janet! Heb dus vanmiddag ook nog met een moppie op schoot gezeten, maar 500,00 pffff wat een prijzen!
vindt die trui-jurken ook erg leuk, legging en leuke laarzen klaar! Niet leuk dan Ingrid? personeelsfeest? wij gaan donderdag curlen... hihihihi en daarna eten!
Ik kan van de week een kooi ophalen dus kan waars. zeer binnenkort mn ratjes ophalen eindelijk weer lekker paar huisdiertjes want het is hier zoo stil af en toe
ellieellende
Geplaatst: 14-12-09 20:23
ik zeg bellen kan niet wachten op foto's van Henkie en zijn nieuwe maatje
We hadden gisteren nog gemaild, zou vandaag bellen. Wat denk je... heeft ze hem al aan een ander weg gedaan... Terwijl ze hem voor mij een paar dagen zou vast houden.
"Lig ziek op bed, sorry vergeten te zeggen dat er nog mensen voor hem zouden komen"
Stom zeg Janet!!!!!!! Maar... er zijn vast nog heel veel andere schattig maine coontjes toch?
Liefde of niet, 't ziet er schattig uit Ellen!
Haha Grit, had ook net van de week een flinke bestelling bij Wehkamp gedaan, absoluut geen zin om te winkelen, maar wil wel weer eens wat anders aan...
Is bij jullie het water ook al bevroren? Hier van de kippen wel, paarden houden het zelf nog open gelukkig.
Puchje
Geplaatst: 14-12-09 20:39
Ola!
Leuuuuuke foto's Ellen!!! Je weet t, je bent hier meer dan welkom! Mag je gelijk Basje opvoeden en Nigel komen rijden
das balen Janet.. op zoek naar een andere dan.. wel jammer, hij matcte leuk bij henkie..
Ellen leuke foto's!! ik vind Hobje zon schattig diertje
Kerstkleren.. meot ik nog ff over denken.. misschien loop ik nog ergens tegen aan.. you never knoe..
nou ik zit ingepakt, drie truien, 3 paar sokken, zal zo Travis eens gaan verblijden
Grit
Geplaatst: 14-12-09 20:40
Ben weer bij
Grid; Hugo ziek geweest. Maar gelukkig gaat zijn genezing nog steeds in stijgende lijn Zondag ook nog lekker gereden Vakantiedagen zo tjokvol, dat je er bijna stress van krijgt!
Leuk foto's Muds. Leuk is dat, als ze zo fris rond aan het spelen zijn
Joyce gefeliciteerd . Goed gedaan!
Angela al twee maanden niet meer gereden door gebrek aan lef en een slechte bak Maar gisteren weer op pad geweest
Induna, wat vervelend
Kim, ijs aan de oren. Dan was het hier toch minder koud geweest denk ik.
Eefje, dat is niet zo mooi. Josine zal erg blij zijn met jouw hulp
Puck weer lekker uitgerust!! Misschien was de stagiair van onze hoefsmid ook wel op het LANfeest. Ik weet alleen zijn naam niet, maar ik kan me herinneren dat hij vertelde dat hij een LAN weekend had. Puck, ik vind jou in ieder geval geen sociaalgestoorde nerd !! Collegegeld geregeld??
Annique's hoofd leeg gevroren . Gauw onder een warme douche!
Carola bezig met de zomervakantie
En tamme kippen, leuk! We hadden zo'n hele grote, hij heette Roadrunner. Die kon je knuffelen en op schoot zetten. Helaas is hij gestolen .
Nathalie, redenen als "jij bent te goed voor mij", daar kun je idd niet veel mee
Maartje, gefeliciteerd !!!! Hij is schattig! En een mooi doek van Avelyn en Odinn
Dagmar aan de poets geweest
Janet weer van de postcodes. En Henkie doet het goed
Vrije dagen voor als Nathan er is, is ook wel erg fijn Denise!
Dat doe ik ook Grix, ik heb long sleeves in tig kleuren, maar dat is bij mij dus weer erg casual en "doordeweeks". Binnenkort ratjes!
Janet
Ik heb drie bestellingen bij de Esprit gedaan, score; 90% retour . Vangst een truitje met hele korte mouwen en dus het rokje.
Hier nog geen bevroren water. Zal vannacht wel veranderen.
Ravien
Geplaatst: 14-12-09 20:49
_janet_ schreef:
We hadden gisteren nog gemaild, zou vandaag bellen. Wat denk je... heeft ze hem al aan een ander weg gedaan... Terwijl ze hem voor mij een paar dagen zou vast houden.