[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:41

Mallow schreef:
Heel eerlijk gezegt weet ik het niet 100% zeker, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien staat mallow nog op de vorige eigenaresse haar naam. Zal dr is smsen ( die vorige eigenaresse dan )

Dat zal ook weinig verschil maken...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:42

Oei, gaat snel hier. De berichten en antwoorden kruisen elkaar.
Wat ik nog mis; Staat haar naam in het opgestelde contract als eigenaar en kun je bewijzen dat je haar betaald hebt voor Mallow??
Laatst bijgewerkt door Grit op 07-06-09 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallow

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:43

Ja ik heb bewijzen op mijn bankafschriften?

A_Pallieter

Oke dat wist ik niet leon, goed om te weten! Wie weet als ik ooit me eigen pension begin hihi

Ik weet het ook niet meer mallow, heb niet veel verstand van deze zaken maar ben bang dat je naar haar pijpen zou moeten dansen.

snowdon

Het enige wat je kan doen Eva is alles op alles gooien, de stevigste schoenen aantrekken ( ;) ), je goed voorbereiden en het aanvechten met je staleigenaresse samen met je moeder. Er volledig voor gaan, alles of niets. (Dreigen met rechtzaak, wapper met betalingsbewijzen... bang maken?)
Sterkte :(:)
Laatst bijgewerkt door snowdon op 07-06-09 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:44

Ik bedoel niet het stallingsbedrag. Maar het bedrag waarvoor je Mallow hebt gekocht.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:45

Ik heb mallow niet gekocht, maar overgenomen. Maar denk dat ik in een rechtzaak alles behalve sterk sta? Het enige punt waarop ik haar kan pakken is dat mallow de beste omstandigheden moet hebben, en dat niet in een stal is. Maar op een weiland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:47

Oh jasses meid... je hebt dus helemaal niks betaald voor de overdracht van Mallow? Dan heb je heel weinig om op te staan... Veel succes en sterkte... :(:)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:49

Hoe kan iemand zoiets doen over de rug van een chronisch ziek paard |(

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:50

Ok, zo had ik het niet begrepen.
Dan ben ik ook bang dat je geen poot hebt om op te staan. Ze heeft het slim gespeeld, jij de kosten, zij de rechten. Ook op gronden van "welzijn" zal het niet meevallen iets te bereiken.

Je bent idd machteloos, ik sluit ik me aan bij Leon; alles of niets! Dit kun je zo niet volhouden, dat is absurd. Anders heeft zij jou in haar macht omdat jij Mallow niet los kunt laten. Daar ga je niet gelukkig mee worden.
Heel veel sterkte!!!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:51

oei meid.. dat is een hele lastige..
Als jij hem neit gekocht heb zeg maar (dus niks betaald) dan kan je denk ik vrij weinig doen.. Als je dat wel gedaan zou hebben, zou je misschien via de oude eigenaresse zorgend at hij op jou naam komt, als hij nog op haar naam staat..
maar of dat mogelijk is weet ik eigenlijk niet.

En idd anders wat leon zegt..

heel veel sterkte..

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:57

Ik heb mooie foto's gezien! Gaaf zeg dat Parelli met Pallieter!!

En kleine Faramir :+: leuk issie buiten :D

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:57

Eva... :(:) wat een rotsituatie. Je hebt niets voor Mallow betaald? Dan valt er denk ik idd ook niet te bewijzen dat hij van jou is, als je het hogerop zoekt...
Ga met de anderen mee, en eigenlijk ook met je eigen besluit dat je er alles aan moet doen om duidelijk te maken dat hij van jou is (aan staleigenaresse), en jij er dus mee mag doen wat je wilt. Hoop dat je niet hoeft te stoppen, jemig wat een verhaal zeg... Heel veel sterkte!!!!!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:58

Dankjullie wel! Ik voel gewoon dat t einde nadert, nooit verwacht dat het zo'n pijn zou doen..

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:59

Niet opgeven meid, eerst er helemaal voor gaan!!!!!!!!!!!!!!!
Lukt het niet... tja, dan zou ik ook eens goed nadenken, je hebt eigenlijk nu ook geen eigen paard, maar wel heel veel kosten. Hoewel Mallow je natuurlijk heel dierbaar is....

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:01

Ik wil er ook voor vechten! Niks liever, maar ik vecht al maanden voor zijn gezondheid, en mijn energie raakt op. Ik heb het gevoel alsof ik om hulp schreeuw, maar niemand mij kan horen, of wil horen

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:03

Daarom kun je zo ook niet doorgaan. Je hebt gelijk dat er iets moet veranderen. En ik hoop echt, echt in het voordeel van jou en Mallow!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:04

Lastig meid!!
Probeer nog wat laatste energie te vinden om te "vechten" tegen de staleigenaresse en kijk daarna wat eruit is gekomen en wat je beslissing wordt!
Kom op meid doe het voor Mallow!!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:04

Ik hoop t ook! Denken jullie dat t misschien verstandig is om een topic op bokt te open, over wat mijn rechten wel en niet zijn?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:05

Ja het is gewoon zo lastig, ik heb het gigantisch druk met school en werk, en alles zit gewoon tegen. Het enige wat ik echt wil is een beetje lucht voor mallow, letterlijk en figuurlijk, maar dat is gewoon al teveel gevraagd.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:06

Weet ik niet, het kan natuurlijk altijd dat de oude eigenaresse of bekenden van haar het lezen. Aan de andere kant helpt het misschien wel, als je goede tips krijgt...

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:07

Denk niet dat dat me nog veel intresseerd, het is nu mallow of niets, ruzie krijg ik waarschijnlijk toch wel met dr.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:09

jeetje wat een rot situatie!
wat ik wel weet is dat een naam is een paspoort niet zo veel zegt. de persoon die voor het paard gezorgt heeft is de eigenaar volgens de wet. dan moet je kunnen bewijzen dat jij het afgelopen jaar zijn voer hebt betaald en medische kosten.
maar in nederland kan het nogal lastig liggen, gelijk hebben en gelijk krijgen liggen soms ver uit elkaar.

ik ken het snowdon, heb het ook op houten deuren gespoten en toen is het perongeluk op de boord van mn jas gekomen. steeds als ik die jas aandeed had ik een enorm smerige smaak in mn mond, die boord kwam namelijk tegen mn mond aan. heeft even geduurd voordat ik wist dat het daardoor kwam.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:10

Je kan dat topic beter niet plaatsen denk ik.....
Zij kan daardoor nog meer tegen je in gaan omdat ze het niet leuk vindt dat je dat geplaatst hebt.....
Wie weet denkt ze dan al meteen bekijk het maar met alle goede bedoelingen voor Mallow ik doe het lekker zelf weer....

Lastig....
Je kan er namelijk ook goede tips door krijgen...

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:11

Het probleem is dat zij helemaal niks doet met mallow, ze kijkt hem niet eens aan als ze langs loopt..