Truste!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Grit schreef:Biancaa schreef:ja maar is zo makkelijk gezegd dat paarden op de wei moeten. Dan moet de gemeente maar eerst eens meer vergunningen geven om een schuilstal te bouwen en meer grond beschikbaar stellen. Hier in de randstad kom je amper in een pension waarbij je in de winter ook buiten staat. Dus laat ze eerst dat maar eens aanpakken
Je moet roeien met de riemen die je hebt. De actie is vooral gericht op de "onwetende" mensen die het niet beseffen.
Die van ons hebben ook geen wei. Maar wel een flinke paddock waar ze dag en nacht kunnen rollen, spelen en rennen. Ik ben daar tevreden mee en vind dat ze het goed hebben.
Biancaa schreef:Vind ik ook goed hoor, zo bedoel ik het niet. Ze hoeven van mij niet perse op een wei. Dat is in Nederland niet te realiseren. Maar hoeveel mensen krijgen daar al geen vergunning voor. Het makkelijk banketstaaf van ze dat het paard meer buitenlucht moet krijgen, dan moeten de gemeenten ook mee werken (en de pensionstallen, maneges of wat dan ook) Sommige zijn al blij dat ze een buitenbox hebben
BuBBLeGuM schreef:Maya ik heb geen idee.. Heb gister een zak aardappelen gekocht.. 1.5 kilo geloof ik voor iets van 1euro 50.. Geen idee of dat laag is..