Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sofietjee schreef:
Lucy_1 schreef:Krijg ik dit jaar iig 1 stamboekveulen
peetorlan schreef:
Bonte schreef:peetorlan schreef:
MIJN WRAAK ZAL ZOET ZIJN![]()
snowdon schreef:Nee Roos, jij stond toen zeker heel knus met Orlando?
Maestro is gaaf, show was geen succes hoor dames
Gulliver is een leukerd, al viel het niet echt op dat hij eigenlijk in de 3-jarigenrubriek hoorde![]()
De dag eindigde weer as usual, de reserve-kampioen was de mooiste/stoerste
Heb hier alle resultaten en veel punten, samen kom je tot een hele lijst met uitslagen
Maar ik weet niet of er nog bokkers zijn die het zelf willen vertellen? Zie dat Liesbeth en Marlijn hun successen al hebben gemeld!
doniaxxsiske schreef:snowdon schreef:Nee Roos, jij stond toen zeker heel knus met Orlando?
Maestro is gaaf, show was geen succes hoor dames
Gulliver is een leukerd, al viel het niet echt op dat hij eigenlijk in de 3-jarigenrubriek hoorde![]()
De dag eindigde weer as usual, de reserve-kampioen was de mooiste/stoerste
Heb hier alle resultaten en veel punten, samen kom je tot een hele lijst met uitslagen
Maar ik weet niet of er nog bokkers zijn die het zelf willen vertellen? Zie dat Liesbeth en Marlijn hun successen al hebben gemeld!
Hallo iedereen.
Iedereen gefeliciteerd met zijn behaalde premies. Even voor de duidelijkheid, ik ben het meisje, wat Maestro aangekondigd heeft. Maestro is en blijft gaaf, en de show ik vond hem eigenlijk wel grappig. Hij heeft in ieder geval bewezen, dat hij een zacht en lief karakter heeft.