Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Teuntje111 schreef:
*teuntje is sprakeloos*

Kijk zelfs mijn oogjes zijn dicht, ze is zo lief. Ik geef haar al kusjes en ik blaas zachtjes in haar haren. Dat was eigenlijk de reden dat vrouwtje mij gekocht heeft en dat de oude eigenaresse mij verkocht aan hun. Want anders mocht ik niet mee (er waren al meer mensen gekomen maar die wilde ik niet zien en dan ging ik in een hoekje van de bak staan, maar bij deze mensen kwam ik gelijk kijken en vooral de kids waren erg leuk) 
Ik voelde me direct thuis en ging gelijk met de groep in de schuilstal staan. Als ik nou helemaal gewend ben, zei vrouwtje dat ik mee mocht met de strandrit van 25 nov 

Ze heeft heel veel zwart met wat wit bij haar kont en wat kleine witte vlekjes en ze is dus heeeeel lief. 
Ze heeft wel net als noa zulke dikke manen, alleen zijn die van haar afgevreten door dochterlief... Ze heeft wel een lange voorpluk

daar hoort toch gewoon een apart topic bij

)
ikenindi schreef:icor is ook gaaf zeg! ik gok dat zijn sokken wit horen te zijn?;)

echt iets voor haar om de sloot te gaan staan?
heerlijk

Lekker ding hoor!

sanapril schreef:Hier een paar foto's van April.
(kruising Fries X Tinker)