Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jaaaah gefeliciteerd, Keeva & Leonoor!!!!

(uiteraard heeft ze wel ergens gelijk bv ook meer kans dat als de ene dag er veel sperma door de merrie uitgeperst wordt, het de volgende dag wel raak is.
Keeva schreef:JAAAAAA we krijgen een kind !!!
![]()
Kyara is drachtig gescand, 19 dagen nu. Leo zal de details nog wel even geven, er was nog wat twijfel over een eventuele tweelingdracht, maar dat wordt over 10 dagen bij een tweede scan nog even goed bekeken.
Leo heeft al doorgegeven dat bij eventuele tweelingdracht de zwarte hengst afgeknepen mag worden, de bonte merrie moet blijven zitten![]()

hier dus ook vorig jaar met Tink, is op dag 17 van cyclus gedekt, dag 18 wilde ze al niet meer en twas raak 
tis maar een dagje...maar ik wil t toch zooooo graag weten
want ik heb ineens zeeën van tijd, en denk steeds "even naar de paardjes" .. "onee kan niet
"
Mazzel-meid schreef:mmhh wel vreemd inderdaad, KMD!
Ben benieuwd!
Helaas geen foto's nee! Mees zei dat het echt niet kon, hij was te druk met haar vasthouden! 
Weer een paar mooie tinkerbaby's in de maak. 
Mijn kristallen bol zegt dat het een BONT veulen is....... ik zie het! 
toen dilhara geboren werd, dacht ik "heerlijk zo'n vroeg veulen, moet je niet zolang wachten"
ten eerste omdat ik ze zo moet missen, ten tweede omdat Em nu 2x een infectie heeft gehad met vreselijke diarree van haar verblijf bij de hengstenhouder. Daardoor groeit ze ook niet zo opperbest (hoewel ze nu een groeischeut heeft...) Haar karakter is ook best gekanteld, door de week 24/7 op dompige stal en de stress dat mams elke keer bij dr weg moest...