Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
; dus best een uitdaging om daar wat van te maken strakjes als ze bij ons thuis staan. hermes schreef:De ene is liever lui dan moe (Benton) en de andere is het tegenovergestelde (Beccan) want die denkt dat wanneer hij 1 x heeft gegalopperd dat ie continu moet galopperen, maf beest; dus best een uitdaging om daar wat van te maken strakjes als ze bij ons thuis staan.

Dacht ik dat ik het hier wel bij zou kunnen houden valt tegen

http://www.mijnalbum.nl/Foto=VZ36UQQ3
--> Sayla stond eerst ook ca 20 minuten (en als t tegen zat meer dan 30 min) met auto van me vandaan, maar daar dus wel heerlijk met leuke weidegenootjes (+ voor mij ook leuke stalgenootjes), meteen bij groot bos- en heigebied en instructrice om de hoek.
dus was de keuze makkelijk
en ondertussen ben ik gewoon dichtbij mijn paard gaan wonen
--> oké paard is ook verhuisd (je kent t verhaal wel geloof ik) maar nog steeds in hetzelfde gebied, leuke weidegenootjes en bos tegenover enzo
ja ik vind t ook nooit leuk als ik een bekende tinker te koop zie staan, dus daarom kijk in nu bijna nooit weer
... en wie weet als ze dan een ander leuk baasje vinden dan zijn ze wellicht net zo goed/ of nog wel beter af is
moet weer aan t werk hang alweer te lang op bokt rond

maar hoorde t wel op de radio
weer! 
Snowdon knuffelt nooit... maar ik plaagde hem daar even toen ik hem kwam begroeten, na een korte vakantie en toen gaf hij zichzelf wel even 

xsiroccox schreef:Zo, wordt tijd mij hier ook aan te melden!!! Er waren mensen die hoopten dat het niet zo snel zou gaan als het andere topic... eeeeehhh...![]()
Ik heb in ieder geval nog niet alle pagina's gelezen, maar zal het vanaf vandaag bijhouden...
Het sneeuwt hier af en toe, het hagelt hier af en toe, het regent hier af en toe en nu schijnt eventjes de zon... met andere woordenweer!

is dus gelukkig wel gelukt