Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik was haar sokken zaterdagochtend, de rest is redelijk schoon..
Bonita wordt dus niet gewassen, hooguit op de dag zelf op de ergste vlekken. Leonoor schreef:Natuurlijk ga ik wassen, moet wel representatief overkomen. Misschien nog wel vlechten ook
Lekker wilde manen.

Leonoor schreef:die zijn ook zo enorm lang
Wel langer dan op de keuring in ieder geval
Bonte schreef:Leonoor schreef:die zijn ook zo enorm lang
Wel langer dan op de keuring in ieder geval
Daarom juist. Mooi toch, dat is de Tinker. Mooie lange manen.
, ik laat de mijne wassen hihi, de verzorgster doet het, moet vandaag een lange\dag werken, verzorgster is zo lief dat ze het even wil doen, is\wel nodig, hij staat de hele week al op het land, het is nu een groene tinker

He, wat balen dat ik geen vervoer heb..... Zou zo graag mee gaan.... Tinkermuts schreef:lekker decadent, ik laat de mijne wassen hihi, de verzorgster doet het, moet vandaag een lange\dag werken, verzorgster is zo lief dat ze het even wil doen, is\wel nodig, hij staat de hele week al op het land, het is nu een groene tinker
![]()
heb wel zin in morgen hoor
wahahah Nou 2 weken gelee in Kootwijk zijn wij buiten wezen rijden * teuntje111 En rich en ik * 
drijf nat van zweet en OVERAL zand blubber en modder
Nee ik doe het AFTER
ik weet niet of ik nu paard kan rijden want ik heb irritema nodosum aan mijn benen ..