Heb ik in made gezien,mooie ruin met uitstraling !
E3000,--
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
word de eerste keer dat ik hier reageer 

Nu al mooie manen en sokken 2500 euro
) Maar Chenoa dus, ik vind hem echt supersupermooi, hij heeft echt een prachtige uitstraling en ik hoop dta ze wachten met ruinen totdat hij zijn bouw goed laat zien. De kleur echt waanzinnig, hou wel van veel zwart, ligt geheel aan de uitstraling van het paardje hoor. 1750 euro
mooie kleur en tekening 1850 euro
lekker groot al voor zijn leeftijd. 1250 euro
vooral door haar voorpluk hihihi wel wat weinig sok, had wat meer gemogen. 3250 euro
2950 euro
Maar hij is een ruin (waarom nou) Mede door de inzet van Leon denk ik dat er ook een oordeel wordt gevormd voor de prijs van Snowdon (schrijf ik het nu elke keer goed
) Maar ja toch maar netjes taxeren... 3750 euro (ik vond trouwens dat je Lizzy wel erg hoog had getaxeerd, wel erg lief hoor
)
Nu al erg groot, wel weinig sok. Dat is toch wel iets wat ik juist zo mooi vind van een tinker. Wel een mooie uitstraling, dat showt ze ook zeker! Supermooi hoofdje! 2350 euro
leuk koppie, mooie bouw ergggg aparte kleur. 2750 euro
sorry ik ben bevooroordeeld
kryptorchide ehhh ik weet neit wat dit betekend, toch weer blond ikke
maar hij is echt mooi 3750 euro
Ik ga zo even Noa erop zetten.
Zelfs dat heeft ze al door na een maandje. Verder is ze dressuurmatig gereden, heeft meegelopen op kinderlessen (dat merk je ook wel)Biancaa schreef:Kyara ik ben benieuwd wat ik de eerste keer heb gezegd, dat ga ik niet terug lezenNu al erg groot, wel weinig sok. Dat is toch wel iets wat ik juist zo mooi vind van een tinker. Wel een mooie uitstraling, dat showt ze ook zeker! Supermooi hoofdje! 2350 euro
Dat supermooie hoofdje blijft zeker wel staan, pfff echt erg mooi! En dta showen uiteraard ook. Wel raar dat op die foto de sokken zo weinig lijken. Dat is het nadeel van taxeren n.a.v. foto's Maar ze blijft supermooi hoor en de sok oke dat is "iets" meer hihihihi

, meet Shathu nog niet.
We zijn weer actief! Ik doe weer mee..
Begin vanaf bovenaan de blz.. 
.. 2000