Lijkt wel een tennis- of voetbalwedstrijdverslag

Ik volg mee hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(het systeem bedoel ik)
):
frenia schreef:Zoooow...en nu wil ik FOTO's FOTO'S FOTO'S!!!![]()
![]()
![]()
erg gezellie gehad 
. En ik vind het inderdaad heel erg vreemd dat de slankere types makkelijker doorgaan dan de echte cobs (ondanks dat ik heb zelf een slanke type tinker heb
. Foto's die ik gemaakt heb vandaag zijn aan het uploaden dus straks heb ik foto's.
Cayusejuhh schreef:kheb jou helemaal niet gezien volgens mij
of wel
, maar ik stond of bij de trailer waar Boy instond, of foto's te maken.
) dus dat zal het wel zijn 
,ontzettend jammer dat die keigave Allard niet door is (wat lijkt ie toch op Tommie,tenminste op veel punten) desillies schreef:ben ook thuis,en versleten............
ben erg benieuwd naar de preciese reden van het niet doorgaan van Tommie,
Tommie stapte ERG slecht door de ring en hij gedroeg zich erg braaf (hij zal wel gedacht hebben laat ik braaf zijn anders krijg ik op mijn flikker)
maar afgezien van het momentje van een terleurstellend gevoel overheersd nu weer de blijheid van het hebben van een onwijs gaaf paard die EN gigabraaf is op de trailer EN zich goed kan gedragen in gezelschap...
ik denk dat ik over een jaar of twee nog eens naar de keuring ga,meneertje moet eerst maar eens echt volwassen en breed worden.
SUPER dat Baggio ,Raven en Silas door zijn,ontzettend jammer dat die keigave Allard niet door is (wat lijkt ie toch op Tommie,tenminste op veel punten)
ik ben heeeeeeeeel erg moe,echt ontzettend dus ik ga nu verder bijlezen en meer doe ik niet meer....
moet nog een ding kwijt
TOM,JE BENT EEN SUPERKNOL............
desillies schreef:ben ook thuis,en versleten............
ben erg benieuwd naar de preciese reden van het niet doorgaan van Tommie,
Tommie stapte ERG slecht door de ring en hij gedroeg zich erg braaf (hij zal wel gedacht hebben laat ik braaf zijn anders krijg ik op mijn flikker) dus dat zal het wel zijn
maar afgezien van het momentje van een terleurstellend gevoel overheersd nu weer de blijheid van het hebben van een onwijs gaaf paard die EN gigabraaf is op de trailer EN zich goed kan gedragen in gezelschap...
ik denk dat ik over een jaar of twee nog eens naar de keuring ga,meneertje moet eerst maar eens echt volwassen en breed worden.
SUPER dat Baggio ,Raven en Silas door zijn,ontzettend jammer dat die keigave Allard niet door is (wat lijkt ie toch op Tommie,tenminste op veel punten)
ik ben heeeeeeeeel erg moe,echt ontzettend dus ik ga nu verder bijlezen en meer doe ik niet meer....
moet nog een ding kwijt
TOM,JE BENT EEN SUPERKNOL............

Wil met name weten of Raven en Silas door zijn! ginger18 schreef:En wat me ook erg tegen viel was dat ze vooral de meer rijtypishe tinkers graag hebben. Ik vind dit erg zonde want zo gaan de echte cobs verloren.