Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
frenia schreef:aaaah!! wxat zijn ze veranderdik herkende ze bijna niet
Als ik dit zie heb ik toch zin om ees een veulen te houden en te zien hoe die uitgroeit
Wat zijn ze gaaaaaaafff!!! Max heeft een leuke nieuwe vriend en ziet er goed uit
Lizzy trouwens ookis ook al een stuk veranderd seg
Ik ben ook erg blij, ook dat Max nu een goed maatje heeft. Hij kwam zelfs naar me toe (niet voor lang, maar hij kwam in ieder geval).

en angel mag idd ook gewoon als jaarling naar de keuring

Ssusan schreef:Keek net in profiel, Blokzijl, das best dichtbij Steenwijk (tuk) waar ik woon![]()
Leuk dat je famillie van je paardje kent en ook overeenkomsten ziet
Ik weet dat ze Mae heet en meer niet. Er staat wel een foto van haar bij ICS, maar die is echt niet mooi en naar wat ik heb gehoord is ze nu veel mooier (was ook wel op de foto's te zien die ik van haar heb gekregen waar ze met Angel als baby opstaat).
snowdon schreef:Ik heb d'r even opgezocht op de site van het ICS. (jammergenoeg een slechte foto idd) Ik vind Angel er wel veel van weg hebben! De vader is toch Maxolo? Ik zag nl wel gelijkenis in uitstraling met Kaylen, maar verder echt een wereld van verschil

irish_lady schreef:moest je poepen maris?