[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

akerna

Re: Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:56

en kijk op www.actieshot.nl
sportfoto's dan paardenfoto's
dan apeldoorn paard en portret serie 3 jacqueline. dan foto 6 en 7 eerste is alleen quin zijn koppie en de 2e zijn wij smane

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:01

mamauba schreef:
Bonte gave foto's. Zijn die paarden die normaal in het vierspan lopen van het koningshuis of van iemand zelf? En zo ja als je ze kent is er ook één ruin bij van 3 of 4 jaar met als vader Ahoy?

Flettie (let op alweer goed) hebben ze ook zweet dekens?

Arme Jean dat gevoel ken ik. Ik heb ook 8 paarden maar rijden doe ik maar ongeveer 3 keer in de week waarvan vaak 1 keer les 1 keer met klanten en dus maar 1 keer zelf vrij rijden

peeky ik kan je niet helpen. Ik heb mijn mondje daarvoor te veel op de juiste plaats bij die instantie's

Chubby lijkt me leuk hulp-moderator maar heb er net altijd de tijd voor. Stemmen ga ik wel doen.

Desillies mooi tuig. Als je de vraagprijs weet zou ik dat wel willen weten. En op wat voor maar tinker ligt het op de foto?

hoi,het tuig is van mijn buurvrouw,nieuw heeft het F 1000,- gekost
ze vraagt er € 350 voor.
de tinker waar het op ligt was ongeveer 154cm maar het kon nog groter en kleiner gezet worden.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:06

Hallo, wat een foto-avond zeg! Gave knollies voorbij zien komen hier!
Wat een prachtige Tink heb jij Akerna: prachtig ramshoofd, heel stoer *kwijl*
Jean, je ziet er goed uit! En wat een mooie aftekening heeft Cody!
Crazy_Funky, leuk zo'n publiek! En lekker bekkie heeft die eerste!

Ingrid, wat vervelend meid! Niet leuk zo'n werksfeer. Wrs is je collega gewoon jaloers...

Dienie Dat zal niet makkelijk voor je zijn... Als ik toch eens een grote zak geld had... Sterkte!

Net bij 2 huisjes gaan kijken. Allebei erg leuk en zeker een optie. Huis 2 was 10.000 duurder dan huis 1, had ook een behoorlijk grote tuin, heel sfeervolle woonkamer en heerlijke "boeren"keuken. Maar het huis behoefde nogal wat afwerking. Morgen dus contact met hypotheekadviseur, want wil graag een bod gaan uitbrengen op huis 1! Sfeervolle woonkamer, klein maar knus tuintje, keuken iets minder maar relatief makkelijk op te knappen met likje verf en andere greepjes, bijkeuken voor was- en droogmachine en opbergruimte. Boven 2 ruime slaapkamers en super-de-luxe badkamer (met aparte douchecabine en whirlpool!

Spannend!!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:06

crazy_funky, leuke foto's zeg
de hengst is echt een knapperd, de rest is ook gaaf hoor, wel liefe paardjes geloof ik

jeanie, in dit geval kan ik echt niet luisteren naar de fysio, kom op we weten allemaal dat ik er alles voor over heb om weer zonder pijn te kunnen lopen, maar moet ik daar eerst depri en volledig van afgesloten voor de buitenwereld zijn, als het aan haar ligt loop ik gewoon niet buiten, want de grond is hier nergens gelijk...

jeanie wat erg dat je die paardjes eruit moet doen zeg, kl*te beslissingen, sterkte ermee, hoop dat ze erg goed terecht komen

jean, leuke foto
als je zo'n foto nou eerder had geplaatst dan had ik niet gestaan van uhm ja en wie ben jij

ingrid, idd balen zo die situatie op je werk, hoop dat het geen nare gevolgen heeft, is niet leuk als je nu met tegenzin gaat

akerna, prachtige foto's
lekker buukske heeft ie ook, ik schrok gewoon van de slankheid van de tinkers op de keuring, hihi
dan zijn die van ons hier op de wei echt vette tanks hihi
goed zeg ook, 1ste, super hoor

verder hoor ik hier dat de fjord weer te koop is anders gaat ie naar de slacht, ik wordt er nu een beetje schijtziek van, wat willen die mensen
400 euro, weet niet wanneer ie weg gebracht wordt maar snap er niks meer van... ze heeft wel erg exceem...

verder net ff bij figje geweest, ging echt goed, hij was heel snappy later met de 7 games, echt super, ga het denk ik even flink aanpakken weer dat als ik straks goed loop ik eindelijk mn level 1 eens haal, loop telkens in level 2 omdat fig gewoon 1 al heeft maar officieel mag het niet he hihi achja...

verder ga ik denk ik maar weer lekker vroeg mn bedje in, heb echt pijn, heb met koker om gelopen bij de paarden maar ging niet echt super, kon niet echt genieten dus ook, wel jammer
hoop dat ik me morgen beter voel

wat is het rustig trouwens hier...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:10

Afbeelding

even kijken of dit werkt

birger op de nh dag, hoe heet dat, piaffe ofzo, terwijl hij er naast staat, in symmetrie dus

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:18

yarka schreef:
Heerlijk! Krijg weer helemaal zin!
Heb gisteren een dagtocht gemaakt op de Veluwe met het Hof van Ede en hun tinkers. Een heerlijke dag met super tinkers op de mooie Veluwe!

Hee dat is cool, op wie heb je gereden? de tinkerrit van 1 oktober is in samenwerking met Hof van Ede....

#mamauba: wat een scheet van een meid!

#Bonte: Mooie foto's weer! Waren er ook nog friezen bij die training?

#Jean: je straalt inderdaad op de foto.....goed zeg.....hoe gaat het verder? en met storm?

#Dienie: jeetje dat is geen makkelijke beslissing geweest....sterkte!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:32

Xingrid, wat een ellende

Jeannie bedankt, zo voel ik me ook

Akerna, wat een plaatje zeg, super

Chubby, dank je, he je komt echt met je paardje hier en dan gaan we rijden, maken met de hele club een weekend ipv een dagje

Tnks,Roos, ja sorry, voelde me hiervoor niet zo fotogeniek, hahaha, niet stralend maar erg gedeprimeerd
wat een weekje Ierland al niet kan doen.

Silas, dank je, we hebben Storm vandaag opgehaald en hij moet nu 2 weken op stal, ik moet hem 2 weken spuiten met antibiotica want zijn witte bloedcellen zijn nog steeds te hoog, ze denken aan een onsteking in de dikke darm, de enige angst is dat het chronisch is, maar volgende week vrijdag moeten we weer bloed prikken dus dan weten we meer.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:39

Goedenavond!

Is het ok dat dit topic naar het subforum Tinkers wordt verplaatst?
Dan gaat dit het topic worden met de HK status daar, waar jullie gezellig over je tinkers kunnen kletsen.
(En over keuringen na kunnen praten )

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:43

ik was me al aan het afvragen wanneer dat nou zou gebeuren, maar nu dus

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:44

Zo ben ook weer thuis. Niet veel te vertellen eigenlijk...

Jean, je staat er leuk op hoor, ziet er goed uit op die foto...

Hmm, verder weet ik zo niet meer wat ik heb gelezen...

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:49

HK -> TI

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:54

Whieh... Dat voelt wel een beetje gek!

Jeannette, deal! Maar of ik Chub meebreng... Is wel een heel eind rijden hoor, met de trailer, voor 2 daagjes, weet niet of ik de chauffeur zo gek krijg...

Fijn dat Storm weer naar huis komt. Ik hoop dat hij snel beter wordt!

Roos, leg die piaffe eens uit? Snap 'm nu niet helemaal...
En gedraag je eens dame. Je knie zegt dat het allemaal ff niet kan. Als je nu niet beter wordt, loop je er straks heel lang mee (Eh, ja, of niet zo lang met je knie... Je snapt wel wat ik bedoel huh?)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:57

flettie schreef:
:D Nu gaan ze al onze paarden door elkaar halen Jellie

Je blijft in ieder geval toch wel van de Lemmyteck + Jan af

Mamauba, leuk dat je zo gelachen hebt om Flet’s verhaaltje Kan iedereen overkomen hier hoor Ik zou niet weten van wie ik hier in de buurt menles kan krijgen om Flan het wenden meer te laten wennen. Heb er al aan zitten denken om wat te regelen bij onder de kastanje want daar zit ook een hotelletje bij maar dan zit ik met Lemmyteck, die mag niet mee…
Balen van je kachel. Ik hoop dat je er nu weer warmpjes bij zit. Volleyballen vond ik vroeger ook zo leuk Leuke foto’s van Myrthe! Echt een vrolijke meid Veel plezier met dat tinkershirt, echt gaaf!

Cindy, gezellig zo’n loge. Gelukkig zijn niet alle KWPN-ers zijn zo druk. Bij ons op stal zijn er wel een aantal slome duikelaars bij Lekker dat ze nu echt aan de gang gaan in je huis. Duurt wel een tijd maar daar krijg je wel wat moois voor

Chubb, spannend dat je weer bij een huis ging kijken! Ik hoop voor je dat huis 1 t kan worden!!! Dat de mensen zich tegenwoordig niet meer aan afspraken houden, is idd echt erg..

Bonte, gaaf dat je bent gaan kijken bij die training! Mooie foto’s, vooral die 2e!

Roos, je krijgt de groeten van Flan en ze probeert volgende week niet meer te panieken Balen joh van je Fysionieuws Denk wel een beetje om jezelf he

Dienie, sterkte met de verkoop van je paardjes.

Ingrid, wat een ellende Ik heb zoiets ook bij de hand gehad en dat was niet fijn. De sfeer raakt door zoiets echt verknipt.

Akerna, mooie foto’s! Gefeliciteerd met je 1e plaats

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:01

ik kreeg vandaag al een mailtje over het barefoot testzadel,het komt volgende week al,snel hè??

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:04

Overigens, mocht iemand het nu nog kunnen missen, voor de zekerheid een link:

Hulp moderator:stemmen!!

Flettie.... Ben je nog bij Lidl geweest?

Jellie, spannend he.. Heb wel een beetje de kriebels.. Zometeen koop ik idd dit huis en kom ik volgende week een leuke vent met huis tegen ofzo

Afbeelding

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:05

Nu wel toch?!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:06

Duh Jellie

Er stond dus: Chubby, ik zie de link niet

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:06

Leuk huis Chub!!! Ik duim voor je!!!

hey, das niet grappig, nu krijg je wel weer een melding dat er iemand tussendoor post!!!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:07

Komt omdat het geen HK meer is WenK...

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:08

Arkena wat een knappe schimmel .Wel even wennen weg uit de vertrouwde huiskamer

Ik had gister het mailtje des ga jij de western testen? zo ja dan heb je mijn beurt gekregen . Ik kan hem zelf niet testen met mijn broken ribs .Zadel komt volgende maand naar mij

Wat een geweldige foto van birger,doet hij de baas na .

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:08

leuk huisje Chub

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:09

Thanks voor de complimenten over het huisje. Nu nog hopen dat het het mijne wordt!

Ik ga me even omkleden (zit in m'n goede kleding hier), hondjes uitlaten, douchen en slapen. Morgen weer een lange dag Slaap lekker allemaal!
Laatst bijgewerkt door Chubby op 19-09-05 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:09

Nu tellen de berichten ook nog mee

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:10

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:11

Sjoert schreef:
Nu tellen de berichten ook nog mee

Dan krijg ik eindelijk veel berichten