Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mamauba schreef:Bonte gave foto's. Zijn die paarden die normaal in het vierspan lopen van het koningshuis of van iemand zelf? En zo ja als je ze kent is er ook één ruin bij van 3 of 4 jaar met als vader Ahoy?
Flettie (let op alweer goed) hebben ze ook zweet dekens?
Arme Jean dat gevoel ken ik. Ik heb ook 8 paarden maar rijden doe ik maar ongeveer 3 keer in de week waarvan vaak 1 keer les 1 keer met klanten en dus maar 1 keer zelf vrij rijden![]()
peeky ik kan je niet helpen. Ik heb mijn mondje daarvoor te veel op de juiste plaats bij die instantie's
Chubby lijkt me leuk hulp-moderator maar heb er net altijd de tijd voor. Stemmen ga ik wel doen.
Desillies mooi tuig. Als je de vraagprijs weet zou ik dat wel willen weten. En op wat voor maar tinker ligt het op de foto?
Dat zal niet makkelijk voor je zijn... Als ik toch eens een grote zak geld had... Sterkte!
wat erg dat je die paardjes eruit moet doen zeg, kl*te beslissingen, sterkte ermee, hoop dat ze erg goed terecht komen

yarka schreef:Heerlijk! Krijg weer helemaal zin!
Heb gisteren een dagtocht gemaakt op de Veluwe met het Hof van Ede en hun tinkers. Een heerlijke dag met super tinkers op de mooie Veluwe!

)
flettie schreef::D Nu gaan ze al onze paarden door elkaar halen Jellie

Kan iedereen overkomen hier hoor
Ik zou niet weten van wie ik hier in de buurt menles kan krijgen om Flan het wenden meer te laten wennen. Heb er al aan zitten denken om wat te regelen bij onder de kastanje want daar zit ook een hotelletje bij maar dan zit ik met Lemmyteck, die mag niet mee…
Leuke foto’s van Myrthe! Echt een vrolijke meid
Lekker dat ze nu echt aan de gang gaan in je huis. Duurt wel een tijd maar daar krijg je wel wat moois voor 
Balen joh van je Fysionieuws
Denk wel een beetje om jezelf he 

Ik heb zoiets ook bij de hand gehad en dat was niet fijn. De sfeer raakt door zoiets echt verknipt.

. Ik kan hem zelf niet testen met mijn broken ribs
.Zadel komt volgende maand naar mij
.
Slaap lekker allemaal!
Sjoert schreef:Nu tellen de berichten ook nog mee![]()
Dan krijg ik eindelijk veel berichten