Moeder zegt net ze ging Guess buiten zetten en die malloot is vanuit het niets op de gewikkelde hooibaal gesprongen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shillelagh schreef:Aah mijn bijrijdster gaat vandaag met mijn paard voor het eerst naar buiten. Vind het dood eng om het los te laten. Alsof ik een kind hebt wat voor het eerst op vakantie gaat ofzo.
Nimby schreef:Het is nu mooi weer? Ik zit tot laat op m'n werk of course... Man doet paard vandaag, dat is toch lief (hij heeft niks met paarden maar is gelukkig niet bang of vies ervan. Hij doet gewoon of het een hond is, zegt hij)
Nientsje schreef:Net weer fijn getraind met Feike.
Ook de galop weer eens meegenomen. Hij sprong direct aan wanneer ik dat wilde, hebben we veel "moeite" mee gehad. En op een paar bokjes na heb ik fijn gereden. Zelfs een stuk nagevelijk kunnen galoperen.
We gaan weer de goede kant op, gewoon volhouden dus
Voor vandaag ben ik zeker tevreden!
donnar schreef:Piepzooi
Even een remipost
Onze hond word morgen ingeslapen, ze heeft waarschijnlijk een tumor ergens..
chimello schreef:Sterkte met je hond
Moeder zegt net ze ging Guess buiten zetten en die malloot is vanuit het niets op de gewikkelde hooibaal gesprongenLiet hem aan zijn plastieke vriendin op het dekstation denken
![]()
jorretje schreef:Oef das naar Donnar!![]()
![]()
Neeeeeehhh Geuss![]()
Gijssie had bezoek van Wendy vandaag. Hij liep al een paar dagen niet lekker, dus ik dacht spiertje verrekt, maar gisteren liep hij wel heel kreupel. Gelukkig vandaag al weer beter en nadat Wendy 'm onder handen had genomen nog een stuk beter. Hij heeft waarschijnlijk een beetje (te) lomp gedaan. Nu heeft hij eventjes vakantie en dan kan ik weer op mijn los gemasseerde paard met netjes recht geveilde tanden, heel benieuwd of hij anders voelt.
Nessa schreef:@ Ilona: kapotte dekens zijn nooit leuk! Weet ook niet goed wat ik morgen moet doen. Morgen koud, regen, sneeuw. Dus wil deken oplaten. Máár met de introductie kans op kapotte deken. Deken aflaten betekend natte pony, kan ik geen deken opdoen. Zucht.
Vanavond voor de laatste keer in de manege gereden. Erg fijn gereden.
Had er een hard hoofd in. Onderweg ernaartoe was mevrouw erg enthousiast, frisjes enzo.
Maar tijdens het rijden super netjes. Heb een andere hackamore eraan hangen, de vorige klapte steeds om. Deze niet en ging erg fijn
chimello schreef:Ben gister gevallen en heb nu twee dikke knieenkon er vanmorgen niet op staan, nu valt het mee met lopen maar doet wel pijn. Ben gewoon gestruikeld... Zo stom.