Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WenK schreef:Het is, als blijkt dat men er enthousiast over is, zeker de bedoeling meer clinicdagen te organiseren.
Bestgaand Menpaard is zeker een optie, mits er minimaal 2 deelnemers zijn. In principe is alles bedacht, maar helaas is er tot nu toe niet echt deelname, ook niet als er karen beschikbaar gesteld worden.
Haha pap vind het heerlijk om te koetsen hij zou misschien wel openstaan om te gaan mennen in de toekomst
Hij is nu nog vollop met lessen bezig en over een maandje gaat hij zijn eerste solo ritje maken. WenK schreef:Is de menclinic 5 oktober niet wat voor je vader dan Allienda?
jammer is alleen dat het voor ons zo ver weg is. Maar met die gekke pa van mij weetje je het maar nooit
Zegt ie zomaar uit zichzelf dat ik mee mag doen in Hagestein en dat hij wel even verlof regelt! Zonder dat ik (veel) heb hoeven te zeuren!!
WenK schreef:Je kunt dan zelf eventueel bij Marrigje rijden?

deniesje1983 schreef:Oh nu ik dat zo zie wil ik ook wel mee doen kan ik me nog opgeven hier voor
Pap is meer van het kaliber ik kan op een paard zitten en sturen *grinnik* geweldig om te zien hoe die met zijn tweetjes door de bochten scheuren in de bak (mam durft al niet meer te kijken omdat pap een halve meter bij iedere galoppas uit het zadel vliegt..................). Pap is echt een beginnende ruiter lekker hobbelen en plezier hebben al dat andere hoeft allemaal niet voor hem. Maar die hindernisbaan lijkt hem echt heel erg leuk om te doen!