Ik dacht, laat ik Kyra ook even meedoen, voor Diaz haar hoofdje komt mij zo bekend voor (maar Floor lijkt ook echt sprekend hoor!). Maar jemig, wat moeilijk beetje dezelfde foto's te vinden. Kyra haar koppie is ook nog zo puppie, hihih. En een ander kleurtje natuurlijk.
Mijn 2 mannen Hugo en Darco ook weer eens lekker aan t spelen vandaag. jammer dat ze 1 deken op hebben.
Anoniem
Geplaatst: 10-02-13 00:04
Mijn vader is al even enorm gestresst en hij voelde zich echt niet goed. Hij ging mee naar de paarden en terwijl ik al 3 kwartier bezig was met de paarden zag ik hem maar niet. Toen ik hem ging zoeken vond ik hem zo:
wow nemon is gaaf!!! knappe silas aaah lief je vader zo , samen een dutje doen mooie foto's lotte
mijn meisje is vandaag voor het eerst onder het zadel door de beek geweest( als veulen tot 2.5 jarige wel altijd aan los mee geweest) , en ze deed het zo braaf ze heeft het spetteren ook teveel van dr moeder gezien
chatja
Geplaatst: 10-02-13 21:17
silas wat is het toch een knapperd super mooie foto,s trouwens
bertine37
Geplaatst: 10-02-13 21:32
Oh wat mooi weer zeg !! Silas en JP Tinkers wauw! Gave snor marsan. Juudkaas hij is erg leuk en wat grappig dat je dezelfde kleur haar hebt
Laatst bijgewerkt door bertine37 op 10-02-13 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt