[TI] Springtinks :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Galeo

Re: Springtinks :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 10:44

Die 1e foto is gaaf :)
Het parcour ziet er ook leuk uit!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:00

I LOVE dat scapa old pink setje! ik heb hem nu gelukkig weer voor onder mijn dressuurzadel. Welke peesbeschermers heb jij er bij?

Eergister heeft een stalgenootje gesprongen met Diaz. ze scheen haar benen niet te willen optillen :P dus ben wel benieuwd hoe dat ging! haha

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:37

Dankje :D

Het zijn br peesjes, grijs onderlegd. De peesjes en t hoofdstel (bruin met oud roze onderlegd) komen overigens te koop te staan :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:42

Hebben.ze er geen foto's van Diaz? :P

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:53

Nee helaas, maar ik zag op facebook dat de meiden volgende week gaan springen! dus dan ga ik foto's maken! :D

deb_tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:58

gaaf al die springende tinks.. Vind ook vooral die van Calanddra, Wilgje echt mooi springen :)

Die van mij springt nog niet onder het zadel, mag ze wel vast geshowt worden??

Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 09:29

Calanddra schreef:
Gave foto ook zeg!!

Bart heeft vandaag zijn eerste springwedstrijd gehad met Carrera, zijn verzorgster :D ze hadden nog nooit eerder een heel parcours gereden (alleen les op stal) dus ben heel trots op deze 2 :D ze deden mee met de 80 cm en hadden uiteindelijk alleen 1 weigering. Bart sprong echter soms duidelijk hoger en dan ook veel beter, met inspringen had ze ook 1m gesprongen en dat deed hij veel beter dan de 80 cm, dus misschien gaat ze de volgende keer hoger mee doen :)
[ Afbeelding ]

En Pride deed ook mee met zijn verzorgster met 60 cm :D Pride gaat 28 juli naar zijn nieuwe baasjes dus dit was een afscheidswedstrijdje. Pride was dan ook helemaal versiert met roze :') Pride was weer echt...tja Pride :') veel tempo zat er niet in, maar hij sprong wel alles, in zijn eigen tempo... uiteindelijk alleen 1 weigering, en 1x weigerde hij, vervolgens sprong hij met zijn voorbenen en bleef hij staan, kortom de hindernis zat onder m. Achja, dan lopen we toch gewoon door en nemen we alle balken mee :') kortom een echte Pride actie :')
[ Afbeelding ]

Ook hebben ze beiden met relais springen mee gedaan, ze mochten allebei met een vriendinnetje mee doen. Met Bart ging het heel soepeltjes en foutloos :D
[ Afbeelding ]
En bij Pride tsja...beide pony's wilden niet over de waterbak, beiden 3x weigering en dan gaat de bel. Maar goed, de meiden hadden lol en daar gaat het om :D
[ Afbeelding ]

waar gaat Pride heen?
wel zonde dat je hem verkoopt zeg, vind hem toch wel onwijs leuk :))

ik ben deze week als begeleider mee geweest op trainingskamp, dinsdag gingen we naar het strand toe en wat kwamen we daar tegen...??
een Picknickbank... en je bent een crossruiter, of je bent het niet...
dus Gil en ik hebben spontaan de picknicktafel gesprongen :))

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 13:05

En.geen foto van zeker?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 13:10

Snackie schreef:
En.geen foto van zeker?

wat denk je zelf :+
ik ben een ongeleid projectiel en Gil is dat ook...
voor dat de andere de telefoons konden pakken was ik er al weer overheen :') _O-
tjah, ik doe dat soort dingen altijd spontaan :P
en heb er ook niet meer aan gedacht het nog een keertje te doen...
van de week eens een plek met picknick tafels opzoeken, dan doen we het wel nog een keer :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 13:46

Morgen fotoshoot met Gil...
we gaan proberen over de liggende Pablo heen te springen (paard van 1,59)
en dan zullen er wel foto's zijn :))

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 15:48

Oh das wel een spannend iets! Zou t ook laten filmen :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 15:49

ben benieuwd of die het doet...
dan kan ik echt zeggen dat ik een paard heb wat alles, maar dan ook alles springt :))
mensen hebben we ook al een keer gehad...
en een shetlander (maar dat ging per ongeluk) die sprong opzij terwijl gil aan het galopperen was, gil kon geen kant op dus sprong er maar overheen :+

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:08

Wat gaaf mdh van die picknicktafel! Wat leuk ook dat je een fotoshoot hebt! Ben benieuwd naar de foto's :D

Ik ga binnenkort ook een picknicktafel ophalen bij een kennis en die ombouwen tot springmateriaal :D ben op stal ook al bezig met hindernis nr 3 :D wordt er helemaal creatief van haha :')

De stalhouder heeft ook nog een echte muur (met van die blokken om t hoger te maken) op de kop weten te tikken en een sloot, dus we kunnen straks uitgebreid oefenen :D

Mdh, Pride gaat volgende week zondag naar belgie, net over de grens bij Noord Brabant. Hij komt aan huis te staan met nog 3 shetjes (waarvan 1 ook ZE, dus ze weten heel goed hoe ze ermee om moeten gaan). Hij is bedoeld voor moeder en dochter, mag vooral lekker wandelen, knuffelen, tuttelen, lekker buiten rijden en 1x in de week lessen met de dochter. Echt een luxeleventje voor m :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:29

Helemaal leuk.jenn!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 08:24

Nou, helaas was ik ongesteld geworden (dan doet alles te veel pijn om wat dan ook te doen)
Dus ik heb geen foto's kunnen maken!
Sterre (verzorgster) heeft haar camera op filmen gezet en op de tafel gezet, en daar deze ienimieni screenshot uit gehaald.

Ach, het is iets! en ik ben trots op die 2!!
Afbeelding

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 11:56

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 01:12

Wat een springkanonnen zitten erbij!!

M_D_H: Heeft Gil nog over het paard gesprongen.

Mijn tinkermeisje voor de eerste keer een klein kruisje over:
Afbeelding

__Maartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 01:22

Wat een leuk topic is dit! Leuke foto's allemaal :D en dat van die picknicktafel had ik willen zien x)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 01:27

Haha Simone :') Zie er wel potentie in! ;)

Wou toevallig vanavond het eens gaan proberen met Henk. Betwijfel alleen nog of ik erop ga zitten, vind het eigenlijk veel mooier om te zien dan om te doen, hij kan het wel heel leuk ook!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 01:34

Pony heeft wel potentie Lotte, nu ik nog :') (over de stroomdraden de eerste weken bij mij was geen probleem)

Als je het met Henk gaat proberen, wat wel erg leuk is, zien we de foto's graag!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 01:37

Jessica gaat mee, don't worry :Y) :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 09:13

Die kay! knappe poown

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 22:01

Knappe Diaz, dat setje staat haar mooi! Bedenk me dat ik je nog steeds foto's door zou sturen van t hoofdstel en de peesjes := zal t morgen echt doen :oo

SIEMxFUNNY, wat een sprong zeg!

Gisteren weer eens n keertje met Bart gesprongen, heb het nogal druk gehad dus meneer heeft de laatste paar weken niet zo heel veel gedaan :') dus we hebben t rustig opgebouwd met een lijntje van 2 hindernissen. Uiteindelijk weer een meter gesprongen :D was alweer zo lang geleden en hij deed t zo ontzettend braaf! Merkte dat ik het zelf door de eerste hindernis (en doordat je dus meteen goed uitkomt) het een stuk minder eng vond :P

Ik heb ook meteen mijn nieuwe wedstrijdjasje uit kunnen proberen :D had hem via internet besteld maarja, ik heb n lastige maat (breed maar kort...) dus hoopte zo dat hij goed zat met het rijden, vooral van achteren. En ik ben zoooo blij <3 hij zit echt super! Past dus mooi met mn rode springsetje :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Big smile :') haha, maar hij sprong m netjes hoor :D
https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 7905_n.jpg
Afbeelding

Merk dat t toch eigenlijk weer te lang geleden is en ik t weer wat spannend vond :') dus dat wordt maar lekker goed oefenen :D hebben van de week ook de hindernisbalken opnieuw geverfd dus die moeten we binnenkort maar eens uitproberen :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 22:07

Wow jenn. Zo vet!!

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:41

Gave fotos, vandaag voor het eerst een sprongetje geprobeerd, hij is lieve lui dan moe haha!