Het parcour ziet er ook leuk uit!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus ben wel benieuwd hoe dat ging! haha 
Calanddra schreef:Gave foto ook zeg!!
Bart heeft vandaag zijn eerste springwedstrijd gehad met Carrera, zijn verzorgsterze hadden nog nooit eerder een heel parcours gereden (alleen les op stal) dus ben heel trots op deze 2
ze deden mee met de 80 cm en hadden uiteindelijk alleen 1 weigering. Bart sprong echter soms duidelijk hoger en dan ook veel beter, met inspringen had ze ook 1m gesprongen en dat deed hij veel beter dan de 80 cm, dus misschien gaat ze de volgende keer hoger mee doen
[ Afbeelding ]
En Pride deed ook mee met zijn verzorgster met 60 cmPride gaat 28 juli naar zijn nieuwe baasjes dus dit was een afscheidswedstrijdje. Pride was dan ook helemaal versiert met roze
Pride was weer echt...tja Pride
veel tempo zat er niet in, maar hij sprong wel alles, in zijn eigen tempo... uiteindelijk alleen 1 weigering, en 1x weigerde hij, vervolgens sprong hij met zijn voorbenen en bleef hij staan, kortom de hindernis zat onder m. Achja, dan lopen we toch gewoon door en nemen we alle balken mee
kortom een echte Pride actie
[ Afbeelding ]
Ook hebben ze beiden met relais springen mee gedaan, ze mochten allebei met een vriendinnetje mee doen. Met Bart ging het heel soepeltjes en foutloos
[ Afbeelding ]
En bij Pride tsja...beide pony's wilden niet over de waterbak, beiden 3x weigering en dan gaat de bel. Maar goed, de meiden hadden lol en daar gaat het om
[ Afbeelding ]

Snackie schreef:En.geen foto van zeker?

ben op stal ook al bezig met hindernis nr 3
wordt er helemaal creatief van haha 

en dat van die picknicktafel had ik willen zien x)
Zie er wel potentie in! 
zal t morgen echt doen 
dus we hebben t rustig opgebouwd met een lijntje van 2 hindernissen. Uiteindelijk weer een meter gesprongen
was alweer zo lang geleden en hij deed t zo ontzettend braaf! Merkte dat ik het zelf door de eerste hindernis (en doordat je dus meteen goed uitkomt) het een stuk minder eng vond 
had hem via internet besteld maarja, ik heb n lastige maat (breed maar kort...) dus hoopte zo dat hij goed zat met het rijden, vooral van achteren. En ik ben zoooo blij
hij zit echt super! Past dus mooi met mn rode springsetje 

haha, maar hij sprong m netjes hoor 

dus dat wordt maar lekker goed oefenen
hebben van de week ook de hindernisbalken opnieuw geverfd dus die moeten we binnenkort maar eens uitproberen