Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lowara schreef:misschien juist een goede oefening om helemaal zen met jezelf te worden
ik heb hem vorig jaar ook met Arwen gedaan, is echt erg grappig om te doen. juist als ze iets niet willen, wordt je minder snel boos omdat het een lang leve je knol oefening is
M_D_H schreef:Lowara schreef:misschien juist een goede oefening om helemaal zen met jezelf te worden
ik heb hem vorig jaar ook met Arwen gedaan, is echt erg grappig om te doen. juist als ze iets niet willen, wordt je minder snel boos omdat het een lang leve je knol oefening is
ben bang dat ik me daar niet aan kan houden
met een ander paard wil ik hem doen, met gillian is het voor ons beide beter van niet
ben realistisch genoeg om te beseffen dat ons tweeen op zo'n moment alleen maar ongelukken kan veroorzaken
Lucy_1 schreef:Die hindernisbaan lijkt me ook zo gaafHad ook al zoiets van, daar ben ik te oud voor... Maar blijkbaar niet en zit het gewoon in onze leeftijd om zoiets nog te willen Monique!
![]()
![]()
POLLO schreef:M_D_H schreef:maar je komt wel toch ilona?
Dat hangt helemaal van het weer af.. Hoe mooier het weer hoe minder kans dat ik er ben.
Ligt er ook nog aan of we goed en genoeg personeel kunnen vinden.
Allemaal dingen die mee spelen.
Ik wil graag nog even komen maar heb nog geen idee of het mogelijk is.