Heerlijk genieten is het toch he, dat we zo heerlijk met de beesjes bezig zijn Ik vond het ook heerlijk om weer gezellig met iedereen te zijn. Is voor mij toch een soort van tweede familie aan het worden jullie hihi Jammer dat het weer de vuurkorf uit maakte en de heml teveel foto's van me wilde nemen. Anders waren we echt gaan zingen. Onze praat groep was toch afgerond whahah
Oja en ik gaat opzoek naar een nieuwe gitaar, want zonder is maar niks
ooh god ja, de gitaar zou nog meekomen
starjo
Geplaatst: 12-09-11 08:36
Was weer gezellig zo te lezen , ondanks het slechte weer van zaterdagavond. Zijn jullie niet weggespoeld met de tentjes e.d want ik hoorde dat het ter hoogte van Utrecht toch aardig slecht is geweest
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten, Er zijn weer veel winstpunten gereden
Het was zeker weer geweldig en ik heb besloten volgende keer toch gewoon weer te komen pitten hoor. Veel gezelliger....
Michel, Lisette en Evy, onwijs bedankt weer voor dit fantastische weekend!
TinkerTom
Geplaatst: 12-09-11 09:09
pcies Wen. gewoon blijven slapen! vooral de avonden zijn erg gezellig!
De sociale werkplaats was gezellig hahah en oja de praatgroep....dankzij het kampvuur heeft de praatgroep voor Johan ook niet echt geholpen, hij is nog steeds Pyromaan... Johan gaat die paarden steeds leuker vinden hahah hij vond het geen straf om mee te gaan...en dankij Waldo voelde die zich niet zo alleen...
Maar in ieder geval voor de oudtste gaan we volgende keer toch echt oppas regelen, die trekt dat absoluut niet zo n grote verandering zo n weekend met drukte. Die was behoorlijk onhandelbaar gisterenavond en dat gaan ze vandaag goed op school merken ben ik bang want hij was echt mega chagarijning vanmorgen.....
hoe schattig!
en natuurlijk zijn we trots op ons kleine meisje!
en 2 vrolijke dames die zowiezo genoten hebben van het rijden van hun A proefjes! "de jeugd "