Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ga dan nog een vrijwilliger halen en verwacht rond 8 uur in Zuidwolde te zijn
Schimpje schreef:Gister ook nog even gereden, moet nog steeds wennen aan mn nieuwe laarzen, zijn nog een beetje stug. Meneer was drammig! Heb hem mooi even in de wei gereden, naast landjes met veulens enzo, want die zal hij zaterdag ook wel zien.. En die vind ie vaak erg leuk!
Ik zeg je ook heel eerlijk dat ik alweer spijt had dat ik Lis meeneem...
Maar aan de andere kant is het ook weer zo ontzettend leuk!

Dus ik kan erop vertrouwen dat dat morgen gewoon weer in orde is. 

), en ik kreeg de trailer niet mee vanwege de sneeuw. ik moest maar een paar uur afwachten of de sneeuw nog wegging 
Wil niet midden op de dag heen en weer moeten om paard te halen, dus beginnen met de Z... 
Ze hadden nog een leuk idee ook, misschien dat ik wel wat later naar huis ga...
Mijn vader z'n paardje staat nu ook daar en aangezien mijn vader er ook is vonden ze het wel een leuk idee als we 's avonds nog even een kort buitenritje zouden doen. Is wel heerlijk natuurlijk! Vanavond maar ff overleggen met m'n papsie...
) WenK schreef:Nah, das meer mijn schuld...Wil niet midden op de dag heen en weer moeten om paard te halen, dus beginnen met de Z...
Voel me rijk en welkom, kreeg net weer een heel lief mailtje van waar we logeren...Ze hadden nog een leuk idee ook, misschien dat ik wel wat later naar huis ga...
Mijn vader z'n paardje staat nu ook daar en aangezien mijn vader er ook is vonden ze het wel een leuk idee als we 's avonds nog even een kort buitenritje zouden doen. Is wel heerlijk natuurlijk! Vanavond maar ff overleggen met m'n papsie...

Daar kom ik steeds net niet aan toe. De opzetten liggen er hoor, maar de details moeten nog weer aangevuld worden. (mijn) Doel is uiteindelijk dat, stel dat ik me morgen (liever niet) tegen een boom rijd, het wel overgenomen kan worden zonder al te veel problemen. Zo goed wil ik de documentatie op orde hebben. Maar daar zijn we (helaas) nog niet, er gaat nog te veel tijd zitten in allerlei dingen er omheen.
Je vind me eerst op het paard en daarna op het secretariaat...
)
WenK schreef:Ja, precies...
Ben op het werk ook bezig met een handboek, bestaat ook niet hier. Alles zit in de hoofden en op losse notitieblaadjes. Niet echt werkbaar dus voor iemand die structuur zoekt...
Moet idd wel leuk blijven. Ik vind; ik ben opgestaan om deze wedstrijden te organiseren omdat ik het zelf leuk vond om mee te doen, dan moet ik er, uiteindelijk, ook wel zelf aan mee moeten kunnen doen...