Tess heeft al een aardig buikje, ben benieuwd watvoor moois eruit komt
Patrick en zijn zusje lijken wel erg op elkaar ze hebben precies dezelfde oogopslag.
Hier mijn tink met zijn rare bekken
DiaBelle
Geplaatst: 11-05-10 23:21
Heerlijk al die mooie foto's, echt 1 van de grote favourite topics!
Grz Sabina
Eva_Jameson
Geplaatst: 12-05-10 16:35
Weer heerlijke tinkers gezien. Blijft een leuk topic.
Jameson geeft fitness les. Rek en strek.
en weer intrekken.
djuno
Geplaatst: 12-05-10 16:48
Jeetje...ben ik dan de enige die een tinkermerrie heeft die lijkt of ze 85 maanden drachtig is?? Plaats ook maar geen foto nadat ik al de slanke beauty's voorbij heb zien komen.
Eh Aniek, heb je de plu weggewerkt? kzie alleen een stokje
Kiara04
Geplaatst: 12-05-10 18:53
Heerlijke foto's en ik vind Shenco helemaal geweldig,echt een heerlijke vent, .
Hier nog eens mijn heerlijke Big Mac, :
En mijn lief meisje Kiara, :
djuno
Geplaatst: 12-05-10 20:08
Weet je het zeker Leon? Ik maak me best zorgen...en het frustreert. Ze krijgt onbeperkte voordroog (niet gesealed) en het werkelijk het minimum aan muesli of brok en granenmix. Staat de hele dag in een grote paddock...speelt best veel (dus beweging) en het gras heeft ze (nog) niet geproefd.
Beetje een muppetfoto maar het gaat om het beeld (ik stapte nèt op en reed weg)...dit was van afgelopen 17 april en gisteren leek ze weer dikker
En om haar nu niet helemaal te veroordelen....want ik hou heeeeeeel veel van haar
*edit*...haar manen zijn zo kort omdat ik ze er afgelopen september helemaal afgeschoren heb omdat ze onstekingen had in haar manenkam en die kon ik niet behandelen met die hoeveelheid aan haar. Maar normaal komen haar manen tot op haar schouder (dit ff voor het complete beeld )