Ik doe ook invlecht vlecht in de voorpluk. Staat veel netter, maar ik laat het onderste wapperen, vind ik mooier. Het is ook heel persoonlijk en bouwgebonden wat staat. Ik doe ook wel eens een matje in de voorpluk, maar daar heb ik wat meer tijd voor nodig. Jou Max heeft een mooie dikke pluk ook.
Paintlinger
Geplaatst: 18-04-11 19:37
snowdon schreef:
Ik bedoel de voorpluk? De hengstenvlecht ken ik... maar dan met voorpluk anders
Is inderdaad een invlecht, maar dan ook ondersteboven.........dan komt de vlecht er mooi bovenop te liggen. Ik heb hem 1x dubbel geslagen (naar onderen dus) en gefixeerd met stiekies
Ik niet Signe......Oosterwolde had gekund maar ik heb helaas dienst. En Callantsoog vind ik nog even wat te ver weg (ken mezelf nog niet redden met de trailer.)
luitjes...migo en ik zijn trots op jullie resultaten..ga zo door en blijf genieten .....afgelopen zondag was er een wran wedstrijd...nee heb niet meegedaan maar was wel vrijwilligster om te helpen: weer hele mooie combi`s gezien en jawel 1 combi met een tink....geweldig!! heeft toch wel iets hoor en de kids vinden dat gewoon de mooiste paarden/pony`s...en kinderen zijn eerlijk!
Jullie zien er echt top uit, zo mooi verzorgd en een keurige houding. Die heb je in de pocket! Hij is nog lekker jong met 6 zeg! Ik heb je niet zien rijden dus weet niet waarom je geen lintje hebt ( wel netjes in de line-up blijven staan, ja! Daar heeft Anky ook al eens op verloren in de reining, belonen voor het afknikken haha) Zorg dat je je proefjes goed rijdt en dan ben je er al voor 70%.
rommulus
Tweede in de trail met 71 pnt (yes!) Vierde in de pleasure maar dat was nothing short of a disaster. Geen plaatsing in de Horsemanship, pittig proefje op een verknoeide pony. Even omgekeerde wereld voor ons, maar wel tevreden dat we zo goed hebben gescoord op een warme paaszondag.
Ik had Blizz net lekker in de stap toen er paarden schrokken van iets buiten, met zijn zessen deden ze even een spurtje. Ja en dan moet je weer je koel hervinden. We zijn drie keer van walk naar lope gegaan, geen probleem op zich, maar dat maakte de onrust niet minder. Bliz werd wat hypertjes en dan heb je ander paarden die wat schrikkerig worden van zoveel bont geweld. hahah. We kregen drie keer een kontje naar ons toegekeerd al dan niet gericht op ons. Verre van een plezier was het dus. Kan gebeuren, volgende keer beter.
Tja, da's vervelend. Spurtjes en kontjes zijn niet van die dingen die je graag tegenkomt. Maar zoals je zelf al zegt, het kan een keer gebeuren. Houd het maar op te warm, te druk en te veel bij elkaar dan.
Tinkertjes hebben in ieder geval goed gescored volgens mij op die dag. Gefeliciteerd allemaal.
Diaz
Geplaatst: 28-05-11 20:50
Hebben jullie erg moeite gehad met een westernzadel vinden? Kwa korte ruggen enzo..
rommulus