Caily: 3250. Prachtige merrie! Mooi formaat, ook rond de 1.50 dacht ik...? Doet me qua manen wel wat aan die van mij denken. Lijkt me een lekker veelzijdig dier, fijn karakter, dat is goud waard.
Lola: 1500. Volgens mij een pittig dametje, lekker bijdehand maar wel braaf. Ben heel benieuwd hoe ze uitgroeit.
Diesel: 2250. Mooie leeftijd en beleerd en betuigd. Ik kan op de foto's zijn bouw niet echt zien helaas. Wel goed in het behang!
Bo: 2500. Mijn grote vriend

Aluna: 2500. Ziet er zachtaardig uit, ik kan helaas de eerste foto niet zien. Zo te lezen een fijn karakter. Beleerd en een goeie afstamming, mooie leeftijd ook.
Hylke: 2450. Iets te fijn en te groot naar mijn smaak. Loopt een leuk proefje en ook weer een fijn karakter.
Blue Lagoon: 2500. Mooie kleur, wel wat fijn beenwerk. Mooie stokmaat en beleerd.
Chendo: 2900. Wat een stoer dier! Veelzijdig beleerd en ook nog een mooie leeftijd. Voor het mooie vind ik hem wel wat te groot maarja, wat wil je als er Shire in zit

Ik zet Fenore er ook eens in!
Fenore van Gipsy Spirit, geboren op 31-03-2005 uit Sharron VvC en Clononeen Drumshambo. Nu dus 9 jaar oud. Stokmaat is ongeveer 1.50. Noor is beleerd onder het zadel, zowel met bit als bitloos. Ze kan met wat moeite heel netjes lopen (wel een beetje een druktemaker onder het zadel) en ze kan een leuk sprongetje maken (70 cm haalt ze sowieso wel, misschien nog wel hoger ook). In de omgang is ze erg braaf en rustig. Buiten is ze volledig bomproof. Haar manen zijn op onderstaande foto's niet zo goed te zien, maar die zijn nog iets langer dan de pluk die je op de bovenste foto ziet hangen, zeg maar

Fenore heeft een 1e premie + STER behaald bij het NSvT. In 2011 heeft ze een veulen gekregen van de hengst An Rua, genaamd Erynn. Erynn heeft afgelopen zomer een 1e premie behaald bij het ICS.