Hihi Kai wordt wat eigenwijs Sierra wilde donderdag al niet meer meelopen met moeders haha Dus ook halstertje aan, touwtje er aan en hand achter dat kontje
Leonoor jammer dat we zo ver uitelkaar wonen, anders was ik zeker een keertje bij je komen kijken om kennis te maken met Bengalen. Hoe gaat de zoektocht naar een langhaartje?
Peet time fly's, toen was serada nog een klein plukkie.
Berdien en Flynn blijft altijd een Plukkie
Super Eefje!
Whis_Serada
Geplaatst: 03-05-09 21:22
Er zijn er drie en de meeste volgen die ook hihihi
beantsje: er zijn inderdaad 3 tinker kletstopic. En hierin delen de tinkergekken de gewone alledaagse, leuk, beijzondere dingen. Lekker offtopic geklets dus
beantsje
Geplaatst: 03-05-09 21:25
tuurlijk! dit zijn mijn grote lieve schat Jody en ik:
Jody is een 9-jarige roan tinkermerrie van ongeveer 1.60.
Enne wat mij zelf betreft; dat 'big butt' past ook wel bij mij !
Laatst bijgewerkt door beantsje op 03-05-09 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt
ringelberg
Geplaatst: 03-05-09 21:25
Eh..zijn er ook langhaar bengalen?Ik vind ze erg gaaf.Ik hoop jullie nog eens tegen te komen op een show,gezellie
Nou,nog eentje dan
Janet,het is zeker leuk als je iets van de voorouders weet,de fokkers hebben over,overgrootouders van kater en poezen kant.
Jeetje Eva, probeer me een beetje in te leven in je situatie, en kan me voorstellen dat het verdomd lastig is en dat je nu een beetje tegen een muur opbotst. Wij hebben onze paardjes allemaal als huisdier, Dus zo'n beestje is je kindje. Je wilt er samen alles uithalen wat erin zit en als je daar op welke manier dan ook in belemmerd wordt is dat gewoonweg kl%te. Maar wat veroorzaakt die benauwdheid nu eigenlijk? Sterkte! en vreet je jezelf niet teveel op? Probeer idd zoals je zelf al zei ook veel te denken aan alle pret die jullie hebben!
En Eefje weer op Pebble gereden! Leuk joh! Spiertjes zijn vast zo weer op zijn plek!
janet ik heb even een vraagje.. jij had laatst zon borsttuig voor ziggy geklocht ja, ik vind het erg mooi namelijk maar heeft het ook nog iets van nut ofzo of is dat alleen voor de mooi?
Mallow is dampig, en dat veroorzaakt zijn benauwdheid. Eef het is ook rot zo af en toe dat begrijp ik best. Maar de keuze om hem echt te kopen was aan jou zelf. En ik snap best dat je ook andere wensen kwa sport heb met je paard maar dat is nu niet meer voor hem weggelegt. Wijffie geniet lekker met hem van de leuke dingen en misschien komt ooit je tijd nog met een anders paardje. Om de andere wens te doen vervullen
Voor de mooi. Vind het gewoon stoer staan. Sommige nemen een borsttuig omdat het zadel naar achter schuift, maar dat is bij mij niet zo. Zadel ligt goed, en mocht het om 1 of andere reden gaan schuiven, dan heeft het borstuig nog nut
ellieellende
Geplaatst: 03-05-09 21:34
BuBBLeGuM schreef:
ellen je hebt je hele huis weer aan kant ik ben trots op je hahaha
welkom beantsje.. je kan idd even profielen speiekn is altijd leuk!!!
uhuh, ik heb ook nog een washok, gang, badkamer en slaapkamer Ik ga een huishoudster nemen, nu weet ik het zeker!
Welkom Beantsje Ja el, hij is dampig. Chronisch verklaart door een ongeluk met zijn vorige eigenaresse. Ik ben de laatste tijd mezelf wel heel erg aan het opvreten, ook gewoon omdat er dingen op stal gebeuren die ik gewoon niet leuk vind. Maargoed, net als vandaag als mallow dan zo geniet van een ritje ben ik ook van top tot teen gelukkig
grid
Geplaatst: 03-05-09 21:34
o was blz 10
Oeh Tara dus ook zware bevalling maar gelukkig gezodn en wel ter wereld en las ook ergens dat ze waarschijnlijk mag blijven gaat zo topic bekijken!
Mambo ITP gaat zo topic bekijken!
Heerlijke foto's van Kai heb er nu al zin in om hem in het echt te bewonderen
Ha ha Ellen zie het al voor me checken op ochtendmisselijkheid bij paard Niamh wel genoten van sexvakantie dus
en Max nu echt TK en Blizz ook Sterkte ermee! en succes met zoeken van nieuw goed thuis! Hoefsmid ook druk bezig geweest
Leon en oom van Janet de mooie merrie op marktplaats nog nooit gezien, denk dat die wel in je hoofd blijft hangen als je die ooit gezien zou hebben
Pff wil ook nog steeds een keer naar leon en arjans paardenstekkie maar op 1 of andere manier heb ik het veel te druk in de weekenden en wilde ook zo graag op kraamvisite maar zie nu echt niet wanneer dat zou lukken Oeh Chayenne nu ook naar Hengst Halfbroer is ook leuk en vandaag dus trec gedaan
Muddy nu zwangerschapsverlof
Berdien nog ff afwachten hoe en wat met auto dus en afhankelijk daarvan paardjes verhuizen en fulltime Groningen... hopelijk kan het binnenkort
Ah Billy the Kid mag bij Luna op vakantie
TV leuk fotobommetje
Foto van Vrolijke Co vind het nog wel meevallen
*denk dat ik maar vast keer op verzenden druk ben op blz 16 *