Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

idem deze ervaring. Ik heb nap van de week ook ff gedaan, en die heeft sok daar zeg je U tegen. werkt perfect met de kwast in de haren!
Na 2 keer wassen met Sebacil waren de luizen nog niet weg en kregen de meeste paarden inmiddels ook kale plekken op het hoofd. Ze hebben ook goed jeuk in de sokken. Denk dat er ook een deel schurft bij zit. 
, misschien hebben jullie ook nog ideeen/tips.

Teuntje111 schreef:Dat soort dingen heb ik tot nu toe inderdaad gelezen, maar als de DA zegt dat het schurft is en daar een middeltje tegen geeft moet ik dat maar geloven.@ Bliksem: zo zien die van mij er nu ook uit, maar die hebben luizen, schurft zit liever in de manen, staart en sokken
. Misschien ook een idee?bliksem schreef:Teuntje111 schreef:Dat soort dingen heb ik tot nu toe inderdaad gelezen, maar als de DA zegt dat het schurft is en daar een middeltje tegen geeft moet ik dat maar geloven.@ Bliksem: zo zien die van mij er nu ook uit, maar die hebben luizen, schurft zit liever in de manen, staart en sokken

Schurft vindt alles lekker, dus daar zou ik meer voor uitkijken.