Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dan komt er een BBQ extra en een doos frikandellen bij
) 
)dan komt het helemaal goed.Of het wel of niet lukt,dat houdt ik voor Swieb even geheim,dus degene die het willen weten en hieraan mee willen werken,die mogen me een persoonlijk berichtje sturen ,mocht het lukken dan is het misschien wel leuk om met een paar mensen het zadel te brengen,kunnen we die beroemde vlekkenkont in levende lijve gaan beschouwen,dus voor degene die interesse hebben:laat maar weten,ik stuur zodra ik meer weet iedereen weer een mailtje,groetjes Linda Swieb schreef:ja hoor Tyleysmileydan komt er een BBQ extra en een doos frikandellen bij
![]()
Wat ik zoek voor swieber is een boomloos zadel. Ben me er pas echt in gaan verdiepen op het moment dat ik hoorde dat hij naar huis zou komen, dus dat is pas net.....
we willen zelf ook graag ons steentje bijdragen (ja anders geen feest voor ons)

)
voor het goed doel. En zou nog eventje verder kijken in mijn kast of ik nog meer dingen heb die ik niet meer gebruik. Oja een knalgeel touwhalster heb ik ook nog liggen. 

) op Swieb..... Zij hebben nog wel het één en ander liggen aan spullen die je mag komen halen