Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barmat schreef:Ik zit nu even met de handen in het haar, want zalven e.d. vind ik nooit een oplossing, er aan komen kan ik nauwelijks zonder een knal voor mn kanus te krijgen (het ziet er ook heel naar uit) en ik wil echt heel graag een oplossing!
Citaat:laura, heb je het al geconcentreerd geprobeerd? meer lepels op een kleine hoeveelheid water, dus hoef je minder te geven en is het misschien minder overheersend?
ik vind het wel bijzonder dat ze het niet lekker vindt, over het algemeen gaat er iets natuurlijks wel in bij paarden, in tegenstelling tot andere medicinale produkten.
xlaurax schreef:Mijn Jill heeft ook rasp aan alle vier de benen. Ik lees hier overal dat jullie paarden de thee zo lekker vinden. Jill eet het niet op. Ik giet het over haar voer heen en ze eet met lange tanden een klein gedeelte van haar voer op. Ze vind het echt vies.
Hebben jullie een idee?
DientjeChico schreef:O ja, sorry... vergeet nog wat te vragen.
Mijn chico heeft vaak last van harde korreltjes (soort opgedroogde hele kleine korstjes die een beetje grijs/beige van kleur zijn) in zijn sokken (zitten niet op de huid vast, maar los in de haren). Dit is geen gewoon vuil of zo maar is iets dat van zijn huid afkomt.
Hebben jullie een idee om dit het makkelijkst te verwijderen? Ik heb al van alles geprobeerd (baby-olie om het makkelijker uit te kammen, etc.).
Cheveyo schreef:welke thee heb je dan?
koken in suikerwater? ik zou er niks aan toevoegen, eerder de andere thee proberen.
Zowel chevalcare als huppa hebben exzeemvariant.
silas schreef:wat fijn om de goede resultaten te lezen...
Wil mijn ervaring toch ook neerzetten ook al is deze niet positief.
Heb meerdere kuren gegeven en echt netjes 2x daags maar het is hier niet weggegaan door de kruiden....jammer maar helaas!