Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik werk alleen in een kleindieren praktijk dus moet ik alsnog naar mn eigen vee-arts voor die spullen.[/quote]
peetorlan schreef:ik denk dat de meeste dat al bedacht hadden

Cheveyo schreef:is anders gewoon aardig bedoeld carlien, de tinkereigenaren zijn bijna met een plantenspuit sebacil in hun hand geboren
Cheveyo schreef:is anders gewoon aardig bedoeld carlien, de tinkereigenaren zijn bijna met een plantenspuit sebacil in hun hand geboren
maar als ik de rekening heb zal ik even kijken en vertellen wat het was en of het ook nu werkt.
Wat voor spuiten het ook zijn, na een tijdje doen ze het niet meer bij mij
Ik werk dus met emmers en borstels
Carlien1 schreef:Cheveyo schreef:is anders gewoon aardig bedoeld carlien, de tinkereigenaren zijn bijna met een plantenspuit sebacil in hun hand geboren
Is al goed. Maar, eh, ik ben zelf tinkereigenaar en heb nog geen plantenspuit gebruikt waar dan ook voor! Vandaar dat ik iets nieuws dacht te hebben bedacht! Maar dat zal dus wel dom geweest zijn.
Toch hoor ik zelf dat soort tips juist graag: soms zijn de meest simpele oplossingen het handigst en kom je daar zelf even niet op!