snowdon schreef:Ik ben nu eigenlijk wel heel benieuwd hoe het er nu uitziet
Wil hem wel naar je opsturen hoor... Moet je me effe je adres pb'en...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snowdon schreef:Ik ben nu eigenlijk wel heel benieuwd hoe het er nu uitziet
dobbel schreef:Er is iemand in de tinkerwereld hier die ook met een dameszadel shows geeft en zo, kan prima dus, die tinker heet gilby geloof ik.
philipoom schreef:Ik dacht dat het blad niet meer uitgegeven zou worden omdat het er zo belabberd uitziet
snowdon schreef:philipoom schreef:Ik dacht dat het blad niet meer uitgegeven zou worden omdat het er zo belabberd uitziet
Eigenlijk kan je het zo ook zienOops haha
Het is een totaal ander blad als ik het zo hoor.
snowdon schreef:Rob spoorloos?
sandratien schreef:Hij was het negatieve geziek van jullie zo zat dat hij er de brui aan heeft gegeven denk ik. Als je het beter kunt doe het dan. Zet zelf een blad op en ga het uitgeven. Dat zal je nog vies tegenvallen denk ik. Het kost namelijk een hoop geld. Laat het me maar weten wanneer jullie ermee beginnen. Dan neem ik een abonement en ga ik jullie af lopen zeiken. Oh wat waardeloos, kunnen ze niets beter bedenken, tjonge tjonge, alweer een ik en mijn Tinkerverhaal. Want veel meer zullen jullie er ook niet van kunnen maken.
sandratien schreef:als jullie Rob de Beus zo goed kennen dan weet je ook dat hij er niet vandoor is gegaan. En dat spreek je ook niet tegen.
Sita_ schreef:Submodopmerking:Ik wil wel even een opmerking maken aangezien hier hier nu over die meneer gaat en dit vast nog wel wat stof gaat doen opwaaien. Pas op dat jullie niet té persoonlijk worden. Zo kan dit topic ook vriendelijk gaan verlopen zonder persoonlijke sneren naar elkaar..
Juffertje schreef:Ik wil hier nog even op in haken:
Een blad over Tinkers gaat naar mijn mening over Tinkers, indien de uitgever besluit het anders te noemen en het niet alleen
nog over Tinkers te hebben is het wel zo fatsoenlijk ten alle tijde eerst zijn leden te informeren...