[TI] Tinkerland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_1

Re: Tinkerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:49

snowdon schreef:
Ik ben nu eigenlijk wel heel benieuwd hoe het er nu uitziet Haha!

Wil hem wel naar je opsturen hoor... Moet je me effe je adres pb'en... Knipoog

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:42

Ik heb gisteren een mailtje naar de redactie gestuurd. Dat ik het blad wel heel leuk vind geworden maar dat er wat mij betreft wat meer over Tinkers in kan en ik kreeg een mailtje terug waarin ze ze een paar onderwerpen verklapten. Iets over Appleby en een Tinkershow en rijden met een dameszadel. Maar dat met die dameszadels is dan niet met Tinkers. Maar dat lijkt me wel hartstikke leuk. Je leest daar niet zoveel over. Rijden in amazonezit. Zou dat ook met een Tinker kunnen? Heeft wel wat vind ik. Die lange manen en sokken en dan ik heel sierlijk met mijn benen aan 1 kant met een mooie, lange rok aan.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:53

Er is iemand in de tinkerwereld hier die ook met een dameszadel shows geeft en zo, kan prima dus, die tinker heet gilby geloof ik.

BaiNar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:06

Helaas, ik ga hem ook opzeggen... Ik was tot vorig jaar lid van de Bit en dit jaar speciaal voor de tinkers overgestapt naar Tinkerland... helaas lees ik nu weer net zo lief de Bit!! Jammer.... ennuh, ik had hem ook in 15 minuten uit, dat luk met de Bit niet!!

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:23

dobbel schreef:
Er is iemand in de tinkerwereld hier die ook met een dameszadel shows geeft en zo, kan prima dus, die tinker heet gilby geloof ik.

Ja, dat is Gilbey@bokt.
op www.horses.nl staat bij video's helemaal ondereen een filmpje van ze.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:48

Ik heb m even snel doorgebladerd, en ik ben erg blij dat mijn abbonement stopgezet is. Ik vind er zo niets meer aan met die onderwerpen die er nu bij in staan (misschien anderen wel Knipoog ).

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:15

Ik dacht dat het blad niet meer uitgegeven zou worden omdat het er zo belabberd uitziet Cool

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:17

philipoom schreef:
Ik dacht dat het blad niet meer uitgegeven zou worden omdat het er zo belabberd uitziet Cool

Eigenlijk kan je het zo ook zien Bloos Oops haha
Het is een totaal ander blad als ik het zo hoor.

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:21

snowdon schreef:
philipoom schreef:

Ik meen het serieus ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat de zg. eigenaar van het blad Dhr. R. de B het heeft verkondigd maar helaas is ie nu spoorloos

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:25

Rob spoorloos?

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:10

snowdon schreef:
Rob spoorloos?

Yep Cool

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:48

Hij was het negatieve geziek van jullie zo zat dat hij er de brui aan heeft gegeven denk ik. Als je het beter kunt doe het dan. Zet zelf een blad op en ga het uitgeven. Dat zal je nog vies tegenvallen denk ik. Het kost namelijk een hoop geld. Laat het me maar weten wanneer jullie ermee beginnen. Dan neem ik een abonement en ga ik jullie af lopen zeiken. Oh wat waardeloos, kunnen ze niets beter bedenken, tjonge tjonge, alweer een ik en mijn Tinkerverhaal. Want veel meer zullen jullie er ook niet van kunnen maken.

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:38

Het was misschien slimmer geweest al Rob even polshoogte had genomen bij de leden dan was er heel wat minder "afgezeikt"
Ik vind het een beetje oneerlijk dat hij besluit zijn Tinkers weg te doen dat we ons allemaal daaraan moeten aanpassen en nu plots een blad zouden willen met veel minder (1artiekel dacht ik) echt over Tinkers.
Ik heb em gisteren ontvngen (Belgie) en vind er dus ook niet veel meer aan. Ik houd em wel nog even aan tot einde van het jaar.
Was het zo moeilijk geweest ons even te vragen wat wij allemaal als trouw lid ervan zouden vinden? En dan pas de veranderingen door te voeren?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 12:41

Ja ben het met je eens Quinzy..
Bij de meeste bladen houden ze een enquete onder de lezers als ze van plan zijn wat te veranderen.

Ik wil wel even een opmerking maken aangezien hier hier nu over die meneer gaat en dit vast nog wel wat stof gaat doen opwaaien. Pas op dat jullie niet té persoonlijk worden. Zo kan dit topic ook vriendelijk gaan verlopen zonder persoonlijke sneren naar elkaar.. Lachen

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 17:51

sandratien schreef:
Hij was het negatieve geziek van jullie zo zat dat hij er de brui aan heeft gegeven denk ik. Als je het beter kunt doe het dan. Zet zelf een blad op en ga het uitgeven. Dat zal je nog vies tegenvallen denk ik. Het kost namelijk een hoop geld. Laat het me maar weten wanneer jullie ermee beginnen. Dan neem ik een abonement en ga ik jullie af lopen zeiken. Oh wat waardeloos, kunnen ze niets beter bedenken, tjonge tjonge, alweer een ik en mijn Tinkerverhaal. Want veel meer zullen jullie er ook niet van kunnen maken.

Vind dit erg overdreven.
We zeiken niet zomaar af als je het blad ziet dan zie je gewoon dat het van slechte kwaliteit is.
En de mensen hebben wel hun abonement betaald voor een blad over Tinkers dat is hetzelfde als je een blad koopt over een speciale auto en er staan huizen in.
Maar wat vriendelijker kan ook wel Knipoog

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 19:27

De hele teneur hier is akelig en negatief en op de persoon gespeeld. Niet alleen nu, maar ook in het verleden. Ik lees dingen als "Die Robje de Beus" en meer, kleinerend en neerbuigend. Het verschil zal hem wel in de leeftijd zitten. Ik schrijf anders nooit iets op Bokt omdat de gemiddelde leeftijd hier toch rond de twintig is. En dat zie je terug in de hele neerbuigende manier van schrijven. Ik ken dat nog van vroeger toen ik nog op de middelbare school zat (en geloof me, dat is heel lang geleden maar er is nog niets veranderd) als een aantal meiden een leraar groepsgewijs te grazen namen. Ze vonden het het mooiste als ze een leraar of lerares tot huilen kregen, prachtig. Dat zie ik hier terug. Kwetsen omdat jullie andere mensen moedwillig pijn willen doen. Weet je, het is een ieders goed recht om iets leuk of niet leuk te vinden. Vindt je het niet leuk... Dan zeg je op. Vindt je het wel leuk.... houdt je je abonnement. Het blad gaat nog steeds over Tinkers. Alleen ziten er nu andere onderwerpen bij. Dus je krijgt waarvoor je betaald hebt als je een abonement hebt. Vindt je die toegevoegde artikelen niet leuk? Prima, zeg je je abonement op. Je goed recht. Maar ga niet op een openbaar forum zo op de persoon spelen en onzin dingen verkondigen als dat Rob de Beus op de vlucht is geslagen.

Ik meen het serieus ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat de zg. eigenaar van het blad Dhr. R. de B het heeft verkondigd maar helaas is ie nu spoorloos

Dit heb ik maar even uit vorige berichtjes gekopieerd.
De onzin! Voorin het blad staat gewoon nog steeds dat het blad een uitgeve is van Uigeverij Tinkerland, van meneer de Beus. Houdt toch op met die flauwekulbeweringen. En houdt eens op om mensen moedwilig te kwetsen. Het is zo makkelijk, je zit toch anoniem achter je computer, niemand weet wie je bent. Kun je lekker trappen. En de rest meedoen, je wordt er toch niet op afgerekend.
En nogmaals, als je het zelf zoveel beter kunt...... Ga dan zelf een blad uitgeven. Je eerste abonnee heb je al, dat ben ik. Maar ik wil wel het niveau van de vroegere Tinkerland, als het alleen over Tinkers gaat. En jullie kunnen het zonder reclame, helemaal mee eens, reclame vindt ik ook oervervelend. Dus als jullie dat blad uitgeven, graag zonder reclame, in kleur en zinnige verhalen. Geen onzindingen. Ik zie er echt naar uit.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 19:53

Je kan wel zo uit je slof springen, maar dat slaat nergens op.
Je mag je mening zeggen en ik heb niets verkeerds gezegt.
Ik ben van Tinkerland lid geworden, omdat het ALLEEN over Tinkers ging. De laatste tijd las ik het eigenlijk al niet meer, omdat ik weinig tijd heb. ik wist dus niet dat het anders ging heten en moest dat hier vernemen. Dat vind ik dus niet kunnen. Informeer je leden via een brief, zodat het goed overkomt. Heb ik ook in mijn opzegmail gezet.
Anoniem ben ik niet, want Rob weet wel wie ik ben en ik heb ook niets tegen hem.
Ik ben zelf bestuurslid van het NSvT en als mensen het stamboek niet goed vinden, hoop ik niet dat ze meteen ook mij niet aardig vinden. (zullen er altijd een aantal zijn)
en ik ben ook geen twintiger meer (al lang niet meer)

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:11

Ook ik ben lid geworden van Tinkerland omdat het alleen over tinkers en aanverwante ervan ging, ook ik heb hier moeten vernemen dat het blad anders werd, en ik heb geen interesse in het arabieren ras oid, alleen in tinkers en wat er omheen hoort.
Ik ben al vele jaren trouw lid, ik ben niet anoniem, De mensen hier en Rob de beus weten wie ik ben, ik speel het niet persoonlijk, ik vind Rob ook een aardige vent, maar ik baal wel van de manier waarop dit blad verandert is.
Mijn opzegging ligt klaar om op de post te gaan, en ook ik ben al even geen twintig meer, was het maar zo Knipoog

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:00

Jullie begrijpen best wel wat ik bedoel. Je hebt ook de bovenstaande berichtjes gelezen. En wie precies wat geschreven heeft intereseert me niet. Anomiem ben je wel hier op Bokt. En dan kun je dingen schrijven zoals ik ze copieerde en als jullie Rob de Beus zo goed kennen dan weet je ook dat hij er niet vandoor is gegaan. En dat spreek je ook niet tegen.
Ik ga er geen woord meer aan vuil maken. Het is al zonde van mijn tijd dat ik hier reageer. Er is vrijheid van meniingsuiting in dit land maar wat hier op Bokt gebeurt is geen vrijheid van meningsuiting meer. Men stelt dingen alsof het feiten zijn, terwijl het helemaal niet waar is en dat ruikt naar ordinaire laster. En het is belachelijk dat hier ook nog mensen zitten die zich moderator noemen en er niets tegen doen. Ik zeg het voor de laatste keer. Als je een blad niet leuk vindt, zeg je op, gewoon heel simpel. En je gaat niet mensen zwart maken op een openbaar forum en dat is het laatste wat ik erover heb gezegd en geschreven.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:11

sandratien schreef:
als jullie Rob de Beus zo goed kennen dan weet je ook dat hij er niet vandoor is gegaan. En dat spreek je ook niet tegen.

Ik ken hem van vroeger, maar zou niet weten waar hij is. Ik heb die bewering niet geschreven, dus bemoei me daar niet mee. Ik weet ook niet of het niet waar is Knipoog
Je moet niet iedereen over 1 kant scheren
Bokt is af en toe hard. Dat weet ik zelf heel goed. het stamboek is ook vaak genoeg door de mangel gehaald, maar daar moet je overheen zien te stappen en denken: laat ze maar banketstaaf (als het echt niet waar is). Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:21

Sita_ schreef:
Submodopmerking:
Ik wil wel even een opmerking maken aangezien hier hier nu over die meneer gaat en dit vast nog wel wat stof gaat doen opwaaien. Pas op dat jullie niet té persoonlijk worden. Zo kan dit topic ook vriendelijk gaan verlopen zonder persoonlijke sneren naar elkaar.. Lachen

Nogmaals..

Submodopmerking:
Verder heeft iedereen gezegt wat hij/zij kwijt wilde over het blad.
Meningen zijn bevestigd aan de hand van de nieuwe uitgave van Tinkerland. Aangezien er nu toch alleen maar gedicussieerd gaat worden oa over het wel of niet spoorloos zijn van Meneer de Beus & het zogenaamde 'gezeik' ,zoals het zo mooi omschreven staat, van bokkers heb ik getemd voor een slotje

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:12

Moderatoropmerking:
Slotje komt er -nog- niet, maar ik wil wel aansluitend op Sita's verzoek er op wijzen dat het wel of niet afwezig zijn van personen er weinig toe doet. Ook is het niet nodig om zo op elkaar in te hakken. Beschouw deze opmerking als een laatste waarschuwing, wordt er na deze opmerking nog doorgehakt, dan volgen er consequenties.

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:02

Ik wil hier nog even op in haken:
Een blad over Tinkers gaat naar mijn mening over Tinkers, indien de uitgever besluit het anders te noemen en het niet alleen
nog over Tinkers te hebben is het wel zo fatsoenlijk ten alle tijde eerst zijn leden te informeren...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:07

Het lijkt mij dat je dat verplicht bent tegenover je leden, maar goed, ik zelf zou er nu helemaal niet lid meer van worden. er zijn al genoeg andere paardenbladen, waarvan ik ros het leukste vind, realtief weinig advertenties en veel verhalen,

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:15

Juffertje schreef:
Ik wil hier nog even op in haken:
Een blad over Tinkers gaat naar mijn mening over Tinkers, indien de uitgever besluit het anders te noemen en het niet alleen
nog over Tinkers te hebben is het wel zo fatsoenlijk ten alle tijde eerst zijn leden te informeren...

Ja Ja dat is het fatsoenlijkste wat je kan doen.
En bevalt het niet dan zeg je je abonnement op maar vind het nog steeds jammer dat het blad niet meer bestaat Huilen