[TI] Een kaartje voor Tinkerbokker

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

Re: Een kaartje voor Tinkerbokker ikenindi (Agnes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 15:32

en natuurlijk komt er na goed nieuws toch weer slecht nieuws. het zal eens niet.

die spuiten gaan niet door. het zal ook eens een keer gaan zoals het hoort te gaan. die klote kromdijk(mijn psychiater) zegt dat het geen dystonie is. hij blijft er bij dat het conversie stoornis is. ik heb net geprobeerd de revalidatie-artsen even te spreken, maar die werken vandaag op de andere locatie, en zijn morgen beide vrij. de secretaresse heeft wel genoteerd dat ik langs was geweest en een vraag had. ik vraag me namelijk af in hoe verre kromdijk invloed heeft. zeker als ik met ontslag ga van de psychiatrische afeling. dan heeft hij er niets meer mee te maken volgens mij als de revalidatie artsen wel nog bij hun bevindingen zijn gebleven ondanks dat kromdijk er zo tegen in is gegaan. hij beweerd namelijk dat ze er helemaal niet zo zeker van waren. wel raar als er letterlijk wordt gezegd dat het koste wat het kost deze week nog ging gebeuren. die mannen waren juist super zeker van hun zaak. ik snap het niet meer hoor jongens...

maar ze kunnen hun lol nu weer op op psychisch gebied. dit is weer zoiets wat mij ontiegelijk naar beneden doet glijden...

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:20

ahhhh artsen kunnen soms zo stom zijn Boos! ik vind dit zo gemeen tegenover jou hier baal ik van je zou ze heb je net goed nieuws en denk je nu word ik goed geholpen ......... Frusty
ik hoop dat de andere artsen je wel verder kunnen hellpen en misschien een second opinion van een andere arts op jou afdeling?
ik vind dit erg raar Ziek (maar ben natuurlijk geen dokter Haha! )en voor jou een ongelofelijk bagger nieuws maar laat je er niet door naar beneden halen Ach gut dan schrijf je het hier maar van je af maar niet in een dip raken hoor dat is zonde zet hem op Ja .
gr. annita Doei, doei

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:00

ikenindi schreef:
maar ze kunnen hun lol nu weer op op psychisch gebied. dit is weer zoiets wat mij ontiegelijk naar beneden doet glijden...

En dat laat je dus NIET gebeuren Agnes! Chin up, en zo gauw mogelijk die 2 artsen te spreken zien te krijgen!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:30

ik heb je een mail gestuurd agnes Ach gut

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:47

Sjonge jonge, wat super vervelend zeg! Probeer wat je kunt, straks is het wel dystonie.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 17:18

Niet de moed laten zakken Agnes!! Je bent nu zo ver gekomen!! Neem contact op met je revalidatie-arts (al is het een paar dagen later) en knok voor die spuiten!! Blijf het warm houden en kruip niet in je schulpje. Tis misschien wel je enige kans om te gaan lopen, laat die je niet afpakken hoor!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 00:47

Ben je nog wel in het ziekenhuis?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:59

ja ik ben nog in het ziekenhuis. morgen eind van de ochtend een afspraak met die revalidatieartsen. als ze wel die spuiten willen zetten maar niet kunnen omdat die klote psychiater het niet wil is het heel simpel, dan neem ik zelf ontslag(das niet de eerste keer dat ik mezelf met ontslag stuur). dan heeft die psych niets meer over me te zeggen, en kan ik gewoon via de revalidatiearts weer verder worden behandeld:)

ik laat het morgen gelijk weten hoe het is gegaan. het is fijn dat jullie zo meeleven:)

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:02

he ag .
mijn moeder heeft het nogff nagekeken maar een psysch heeft niks met je medische behandeling van doen , kortom hij heeft er geen drol over te zeggen !

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 13:35

misschien kunnen je artsen eens contact met elkaar opnemen een gesprek is soms wel zo makkelijk en geeft veel duidelijkheid ook naar jou toe .
ben benieuwd of het is goed gegaan vanmorgen ik heb geduimd voor je.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:18

over vandaag: ik krijg die spuiten wel, maar nog niet. ik ga op een wachtlijst komen voor het revalidatiecentrum in zwolle. hij probeert me er tussen te krijgen. een week voor ik daar terecht kan krijg ik die spuiten. die werken namelijk na ongeveer een week pas echt, en dan krijg ik precies de goede begeleiding er bij. hij zou me vandaag nog bellen wanneer het ongeveer wordt, maar dat heeft hij niet gedaan, dus ik ga er morgen maar ff langs om te vragen... hijk had toch echt beloofd te bellen.
en hij blijft er bij dat het dystonie is, en niet psychisch. er was 1 van de verpleging mee, want dat wilde ik, anders zouden ze me toch weer niet geloven, want zij spreken alleen die poedersuiker, en die blijft stug volhouden...

en joyce, helaas is mijn psychiater hoofdverantwoordelijke en heeft hij dus wel de eindverantwoordelijkheid. dat is wat mij is gezegd. wat wel schijnt is dat er in elk ziekenhuis iemand is die neutraal de zaak kan bekijken en dan een eindconclussie kan geven die dan ook echt opgevolgd moet worden...

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 22:03

he gelukkig dat je toch die spuiten krijg Ja dat wachten moet je dan maar voor lief nemen en hopen maar dat die wachtlijst niet te lang is voor je.
succes en ik duim weer verder voor je OK dan! .

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 11:08

update van vanochtend:ik kan zelf plassen! ik heb gister de katheter al uit gekregen. toen werd ik iedere keer gebledderd en als ie dan boven de 500 ml zat werd ik eenmalig gekatheteriseerd. maar ik werd maximaal 1 keer in de 3 uur gebledderd wat dus ten gevolge had dat er 1,7 en 2,5 liter zelfs een keer uit is gekomen. maar goed, vannacht al 2 keer zelf geplast. wel met veel bloed er bij. die urineweg is dus echt goed stuk schijnt. gaat nu rust krijgen en dan maar hopen dat het snel dicht gaat, want het doet verrekte pijn...

verderrrrrrrrrrrrr: ik werd om 5 over 9 gebeld door de revalidatiearts. ik kan binnen 2 weken terecht in het revalidatie centrum!!!! een week voordat ik daar heen ga krijg ik die spuiten:)

ze bespreken mij vandaag in dat revalidatiecentrum (de vogellanden in zwolle) en dan krijg ik binnekort de exacte datum dat ik daar terecht kan.

ik ben weer eens hyper, want beter nieuws had ik niet kunnen krijgen. en dan ook nog dus 2 positieve dingen...eerlijk gezegd zit ik al weer te wachten op de tegenslag... (dat zal ik niet te veel doen want ik ben bang voor dianne;) (die heeft beloofd dat als ik te negatief wordt me een trap onder me kont komt geven))

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 11:23

he geweldig agnes ,
ja wss door de katheters heb je een geweldig irritante urineweg infectie opgelopen ,
krijg je daar wel amoxiciline me clavalaanzuur voor ? dan is het sneller over .

succes !

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:31

he wat een goed nieuws je gaat dus goed vooruit en positief blijven dan kom je steeds een stukje verder.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:42

ik heb nog steeds geen datum waarop ik echt naar dat revalidatiecentrum kan. wss hoor ik dat morgen. dan bespreken ze me opnieuw. het scheen dat ze vorige week niet alle gegevens binnen hadden, dus nog niet konden kijken welke behandelingen ik nodig zou hebben en of er voor die behandelingen wel of geen plek is al....

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 19:14

nou, twordt steeds leuker. gister kreeg ik te horen dat ik vandaag opnieuw werd besproken omdat ze vorige week niet genoeg gegevens hadden. dan zou ik op zijn vroegst volgende week worden ingedeeld. dat is dus al buiten die 2 weken tenzij ik maandag gelijk zou worden geplaatst.

nu kreeg ik vanochtend te horen dat ik of volgende week vrijdag terecht kon, en anders pas over 3 weken. dat lag er aan of er genoeg behandelaren waren.

ik vanmiddag gebeld om te vragen of ik inderdaad ingedeeld was ingedeeld, zeiden ze: neeeeeeeeeeeeeej, er staan nog heeeeeeel veel mensen voor je op de wachtlijst, je word pas over een paar maanden ingedeeld.
waarop ik zei dat mij vorige week beloofd was dat ik binnen 2 weken terecht kon. zij beweerden dat zij nooit tijden gaven tenzij het al ingeplant was, en ik was nog niet ingeplant...

pfffffffff ik kwaad, verdrietig en kvoelde me dus echt even goed machteloos en poedersuiker. ik bart gebeld(mijn nieuwe vriendje) en hij zei: ga dan nu gelijk naar jouw revalidatie arts. goed idee. ik daar keihard heen gereden(met 10 km per uur door alle afdelingen heen) en ja hoor...zaten er al lamelle voor het ruitje van de secretaresse... ik brutaal bij een deus aangeklopt naast dat raampje. gelukkig was ze er nog wel en ze herrinnerde zich mij ook nog. ik verteld wat er aan de hand was en dat ik er goed gek van werd.
zij vond het allemaal maar raar en is naar mijn revalidatie arts gegaan, kwam later terug met de vraag wie ik gesproken had. ik dat verteld. zij een agenda of wat ook aan de revalidatie arts gegeven. schijnbaar stond daar het telefoonnummer in dat de revalidatie arts had als referentie dus...

vervolgens kwam hij naar mij toe lopen. hij zei: ik word hier helemaal gek van. alles loopt langs elkaar heen. de dokter met wie ik contact heb gehad zegt volgende week vrijdag, dus ga daar maar van uit. maak je verder maar niet druk over jouw telefoontje of wat ze gezegd hebben, dat doe ik wel.

dus ik hoop maar dat hij gelijk heeft met zijn volgende week vrijdag...

wordt vervolgd...

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 19:16

jeetj meis
wat wordt je heen en weer gestuurd zeg

hopelijk ben je snel aan de buurt!
sterkte ermee

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 22:33

het lijkt wel een soap hoe kan je sollen met een patient Ziek hou je sterk en geef niet op je vecht voor je toekomst Ja en praat Stoom uit je oren het hier maar van je af wij luisteren wel Ja toy toy toy.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 15:48

dank jullie:)

xlaurax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:43

Heel veel succes en ik hoop dat het nu eindelijk eens mee zit.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 20:11

WIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk! Vanochtend kreeg ik het nieuws dat ik komende maandag om 10 uur wordt opgenomen in revalidatiecentrum de vogellanden te zwolle. Waarschijnlijk krijg ik morgenmiddag die spuitjes in mijn benen. Ik ben zeer benieuwd. Eerst nog een weekendje vakantie vieren met vrienden in duinrell, en daarna moet ik volop aan de bak om die voeten weer normaal te krijgen en alle spieren weer sterk te maken. Pfffffffffffff ik ben echt blij. Eindelijk staat nu dan ook de datum vast:)

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:42

hehe Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! van harte en zet hem op geniet van je weekend Ja en dan aan de bak en trainen Whoosh! Whoosh! ik hoop dat die spuiten aanslaan hou ons op de hoogte Doei, doei

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 23:02

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

YEEEEEEEEEEEEEEEEAAAHHHH!!

Op naar gezonde voeten!!!!

Superveel succes met de spuitjes morgen en veel plezier met je weekendje weg!!

gesina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 16:08

Go jij! Go jij! Gelukkig gefeliciteerd.
Klinkt eigenlijk raar he iemand feliciteren met een opname.
Maar in dit geval geld dat toch echt wel.
Veel succes en toitoitoi.