Leonoor schreef:27 mei is op een zondag, ben dus vrij. Wellicht kom ik even die kant op samen met ukkepuk Josephine om even te kijken!
Gezellie.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Leonoor schreef:27 mei is op een zondag, ben dus vrij. Wellicht kom ik even die kant op samen met ukkepuk Josephine om even te kijken!

frenia schreef:wil je wisselen
In Ghlin moet ik in de middagpauze rijden, maar ik wil eigenlijk vééééééél liever helemaal op het eind...
om verschillende redenen:
1) veel te veel publiek nog tijdens de middag, na afloop van de keuringen vertrekt iedereen namelijk en kan je op je gemakkie je proef rijden![]()
2) rijden = zweten --> zwetend paard is never nooit weer heerlijk wit tegen dat ze in de ring moet voor sectie C
3) rijden = vermoeiend = tink die geen zin meer heeft om te showen in de keuringsring![]()
![]()
![]()

Teuntje111 schreef:ik ben vandaag ingehuurd als voorbrengslaafje door Bianca, dus ik ben zeker van de partij de 27e
) 
Ik las ergens om 9 open, betekend dat je dan op 9 uur moet melden? Noa moet dus eerst opgenomen worden, wordt ze dan ook gelijk gekeurd of moet ze daarna weer de ring in, bij de categorie waar ze in valt? Zelfde geldt uiteraard voor Briseis ook.
Weet iemand het adres... Voor de TomTom, anders zit ik dalijk ergens in België ofzo
) en blijft gewoon rechtdoor rijden op de Markiezaatsweg,bij de rotonde rechts en eerste stoplicht rechts...tadaaaaaa je bent er. peetorlan schreef:JA dat snap ik ook wel Leon maar denk dat een tom tom het niet snapt Duhh hihihi
Ik zal het nou toch wel kunnen vinden lijkt me... 

Vandaag Noa weer haar staart gewassen en dit keer ook haar sokken. Zet ik haar in de wei, gaat het regenen
gaat mn werk... Nou ja de staart zit in gewikkeld nu, dus die kan niet vies worden, hij is al op weg naar "wit"al betwijfel ik of ik die zo wit krijg als Chakotay
VRaag me nog steeds af hoe Sas dat nou doet... Zal wel vreselijk wassen zijn met 2 van die witte dingen in haar wei
Van die vieze poepvlekken op haar zijkant en dijbeen.... tot op haar rug toe... dus volgens mij rolt ze er gewoon in. Nu merk ik wel dat ze op de wei staat, dit dus niet meer doet en ze iets minder vuil is als in de stal. De sokken waren geel met modder, en haar staart, tja witte staart nu dus geel tot bruin
Ik heb echt een smeerkees ehhh smeertoos
(want zelfs Kenyi is zwart
) 

Neuhhh zo wit zal Noa niet worden 

Dan wil ik wel mooie foto's hoor
KootMiraDrum schreef:Teuntje111 schreef:ik ben vandaag ingehuurd als voorbrengslaafje door Bianca, dus ik ben zeker van de partij de 27e
Okee, da's mooi, Teuntje111 (hinthinthint)