Leonoor schreef:27 mei is op een zondag, ben dus vrij. Wellicht kom ik even die kant op samen met ukkepuk Josephine om even te kijken!
Gezellie.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leonoor schreef:27 mei is op een zondag, ben dus vrij. Wellicht kom ik even die kant op samen met ukkepuk Josephine om even te kijken!
frenia schreef:wil je wisselen
In Ghlin moet ik in de middagpauze rijden, maar ik wil eigenlijk vééééééél liever helemaal op het eind...
om verschillende redenen:
1) veel te veel publiek nog tijdens de middag, na afloop van de keuringen vertrekt iedereen namelijk en kan je op je gemakkie je proef rijden![]()
2) rijden = zweten --> zwetend paard is never nooit weer heerlijk wit tegen dat ze in de ring moet voor sectie C
3) rijden = vermoeiend = tink die geen zin meer heeft om te showen in de keuringsring![]()
![]()
![]()
Teuntje111 schreef:ik ben vandaag ingehuurd als voorbrengslaafje door Bianca, dus ik ben zeker van de partij de 27e
peetorlan schreef:JA dat snap ik ook wel Leon maar denk dat een tom tom het niet snapt Duhh hihihi
KootMiraDrum schreef:Teuntje111 schreef:ik ben vandaag ingehuurd als voorbrengslaafje door Bianca, dus ik ben zeker van de partij de 27e
Okee, da's mooi, Teuntje111 (hinthinthint)