[TI] ICS keuring Bergen op Zoom 27Mei. Wie gaat er ?????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebren

Re: ICS keuring Bergen op Zoom 27Mei. Wie gaat er ?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:28

Leonoor schreef:
27 mei is op een zondag, ben dus vrij. Wellicht kom ik even die kant op samen met ukkepuk Josephine om even te kijken!

Gezellie.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:39

Hoe jammer dat de werkproeven weer aan he teinde van de dag verreden worden, moet je 's morgens in de irng en dan de rest van de dag wachten om je proef te kunnen rijden, iedereen al pleite tegend ie tijd, waarom kunnen die niet in de middagpauze verreden worden dan??

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:44

wil je wisselen Boos!
In Ghlin moet ik in de middagpauze rijden, maar ik wil eigenlijk vééééééél liever helemaal op het eind...
om verschillende redenen:
1) veel te veel publiek nog tijdens de middag, na afloop van de keuringen vertrekt iedereen namelijk en kan je op je gemakkie je proef rijden Haha! Bloos
2) rijden = zweten --> zwetend paard is never nooit weer heerlijk wit tegen dat ze in de ring moet voor sectie C
3) rijden = vermoeiend = tink die geen zin meer heeft om te showen in de keuringsring

Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:25

ik ben vandaag ingehuurd als voorbrengslaafje door Bianca, dus ik ben zeker van de partij de 27e Haha!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 08:26

frenia schreef:
wil je wisselen Boos!
In Ghlin moet ik in de middagpauze rijden, maar ik wil eigenlijk vééééééél liever helemaal op het eind...
om verschillende redenen:
1) veel te veel publiek nog tijdens de middag, na afloop van de keuringen vertrekt iedereen namelijk en kan je op je gemakkie je proef rijden Haha! Bloos
2) rijden = zweten --> zwetend paard is never nooit weer heerlijk wit tegen dat ze in de ring moet voor sectie C
3) rijden = vermoeiend = tink die geen zin meer heeft om te showen in de keuringsring

Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

men neme greenspot remover et volia, schoon en glanzend is uw paard! Haha!
Ik geloof dat de twee deelnemers in BoZ beide niet meer mee doen, maar dat moeten ze zelf maar doorgeven enzo dan.....

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 12:40

Teuntje111 schreef:
ik ben vandaag ingehuurd als voorbrengslaafje door Bianca, dus ik ben zeker van de partij de 27e Haha!

Okee, da's mooi, Teuntje111 (hinthinthint Tong uitsteken)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 13:36

wil je ook lopen dan Natalia? Ik heb nog een ronde hoor dat ze moet Tong uitsteken

ennuh teuntje.... je mag wel meer doen he dan voorbrengen, moet haar ook nog de trailer op krijgen Boos!

Oh weet iemand precies de tijden, bij mij stond er dus niks op de papieren Verward Ik las ergens om 9 open, betekend dat je dan op 9 uur moet melden? Noa moet dus eerst opgenomen worden, wordt ze dan ook gelijk gekeurd of moet ze daarna weer de ring in, bij de categorie waar ze in valt? Zelfde geldt uiteraard voor Briseis ook.
Verder staat er op het papier ook een nummer achter Noa en achter Bries, weet iemand waarvoor dat is? misschien rare vraag hoor, maar dat staat niet achter elke tinker.

en als laatste vraag, dan zijn jullei weer van me af Tong uitsteken Weet iemand het adres... Voor de TomTom, anders zit ik dalijk ergens in België ofzo Haha!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:55

Nee zeg! Maar ik wil wel graag het e.e.a. vastleggen Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 15:57

bianca; van de keuring met Shak weet ik wel dat ik idd 's ochtend eerst voor opname en foto moest.
En volgens mij pas 's middags premiekeuring

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 17:26

Ik denk dat ik ook wellangs ga, anuwel, ik heb les die dag dus word het wel na 12e pas.. Maar maakt niet uit.. Lachen

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 18:44

Zo ver ik er uit begrijp.
Ben je gewoon geacht er om tien uur te zijn en duurt het tot 4uur dus ben je heel de dag onder de pannen hihihi.
Ik zie ook dat er geen adres bij staat hihi dus ik ga proberen te oncijferen wat er op die plattegrond kwa straat naam staat en zet die in mijn tom tom.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:52

"Komende vanaf de A58 uit richtingen Roosendaal of Vlissingen, neem afslag 29; Bergen op Zoom zuid , richting Bergen op Zoom. (rechtsaf).

De rotonde 3/4, de Olympialaan op (bij sportpark Rozenoord).

Stoplichten rechtdoor, de Markizaatsweg op (2 a 3 km), langs de Bergse Plaat. Aan het einde van deze weg komt U vanzelf bij Stadspark Kijk in de Pot."

Dat heb ik elders van een site om "Kijk in de Pot" te bereiken.
De meesten naviagtiesystemen hebben ook een keuzemenu met evenemententerreinen, musea's, etc... Misschien staat het daar ook tussen?
Laatst bijgewerkt door snowdon op 20-05-07 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 18:53

JA dat snap ik ook wel Leon maar denk dat een tom tom het niet snapt Duhh hihihi

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:25

http://82.161.167.141/mywhoosh/chboz/ma ... id=4&lid=1

Je tikt gewoon in je tomtomie
Mc Donalds
De boulevard noord 8
4617 HD Bergen op Zoom

Je zit dan op de markiezaatsweg en die "M" negeer je(op de heenweg dan toch Knipoog ) en blijft gewoon rechtdoor rijden op de Markiezaatsweg,bij de rotonde rechts en eerste stoplicht rechts...tadaaaaaa je bent er.
Laatst bijgewerkt door Cars op 20-05-07 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:26

peetorlan schreef:
JA dat snap ik ook wel Leon maar denk dat een tom tom het niet snapt Duhh hihihi

Dit is het dichtsbijzijnde adres wat ik kan vinden.

Welcome to the Golden Tulip Parkhotel
Relax and enjoy

The Golden Tulip Parkhotel is a 4-star hotel situated less than 500 yards from Bergen op Zoom’s ancient inner city. Located in the city park ‘Kijk in de Pot’, with a wonderful view over the recreational lake ‘De Binnenschelde’, the hotel provides peaceful tranquillity both during the day and at night, combined with the hustle and bustle of the Burgundian city centre. The hotel has 51 deluxe rooms, many of which are equipped with air-conditioning, conference accommodation for up to 200 persons, a pleasant restaurant with Dutch/French cuisine, two cosy bars and a wonderful terrace.

The hotel offers plenty of free parking spaces and is easily accessible. Together with the 15 th century city palace ‘Het Markiezenhof’ we can put together all kinds of attractive packages!

200 Gertrudisboulevard
4615 MA Bergen op Zoom
t. +31(0)164 260 202
f. +31(0)164 260 303
info@gtparkhotel.nl - No. 1 in hospitality!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 19:35

Oke dankje is gaat wel die Gertrudis aan houden dacht al zo iets ze ontcijferen op de plate grond hihihi

Ik heb nog een vraagje.
Weet iemand misschien ongeveer een tijds vak waarneer Whisper aan de beurt is.
Ze heeft nr 15 dit in verband met medestal mensen die willen komen kijken.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 20:02

goh ga ik op mijn andere papiertje krijgen (heb er 2 gekregen van het ICS, voor Noa 1 en voor Bries 1) en daar stond het wel op de achterkant Lachen Ik zal het nou toch wel kunnen vinden lijkt me...

Ik denk dat Whisper iets van 12 uur ofzo moet?

Noa is in ieder geval voor Whisper, dus ben benieuwd *LOL*

@ariebren hotel heb ik nie nodig hoor, gebruik het adres dan wel Lachen

@Cars of die is ook handig, dan weten we in ieder geval waar de "M" zit Tong uitsteken

We zien het wel Lachen Vandaag Noa weer haar staart gewassen en dit keer ook haar sokken. Zet ik haar in de wei, gaat het regenen Verdrietig gaat mn werk... Nou ja de staart zit in gewikkeld nu, dus die kan niet vies worden, hij is al op weg naar "wit"al betwijfel ik of ik die zo wit krijg als Chakotay Verward VRaag me nog steeds af hoe Sas dat nou doet... Zal wel vreselijk wassen zijn met 2 van die witte dingen in haar wei Haha!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 20:06

Whahahahah. Whis heeft gisteren al was beurt nr 1 gehad en staat lekker met heel dun dekentje op in stal.
En overdags wel op de wei.
Ik doe haar enkel niet meer in de losgooibak whahaha anders kan ik haar iedere dag wel wassen.
Ik denk dat Witte paarden best wel meevallen kwa vuil.
Whis van mij heeft afgelopen donderdag de grote plas in de losgooibak gepakt whahaha.
En midden in gaan rollen ik wist niet wat ik zag toen ze over eind kwam.
Maar de volgende das was ze weer gewoon wit hoor.
Zonder dat ik er wat voor hoefde te doen

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 20:52

nou die van mij is echt heel vies hoor, ik weet niet hoe ze het presteert Boos! Van die vieze poepvlekken op haar zijkant en dijbeen.... tot op haar rug toe... dus volgens mij rolt ze er gewoon in. Nu merk ik wel dat ze op de wei staat, dit dus niet meer doet en ze iets minder vuil is als in de stal. De sokken waren geel met modder, en haar staart, tja witte staart nu dus geel tot bruin Boos!

jij hebt dus heeeeeeeeeeel erg mazzel hoor Peet Tong uitsteken Ik heb echt een smeerkees ehhh smeertoos

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 21:03

Afbeelding
Afbeelding

Zo zag Whisper er gisteren uit voor het wassen.
En twee dagen na het rollen in de modderplas

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 21:19

jeutje, die Whis is wel wit zeg!!!
hoe komt het toch dat ik van die varkens heb Knipoog (want zelfs Kenyi is zwart Haha! )

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 21:40

ik heb ook varkens Haha!
hjezus! jij hoeft Whisper toch niet eens te wassen joh! als je me gezworen had dat je haar de dag ervoor uren had staan wassen, was ik er zó ingetrapt Bloos!
*is jaloers!*
Angel si zo geel als een boterbloem (om het mooi uit te drukken) no way dat die wordt over 2 weken Verdrietig

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 23:45

erg is dat zeg, ze blinkt gewoon.... je hebt gewoon je eigen bling bling paard Haha! Neuhhh zo wit zal Noa niet worden Verdrietig

Tggg hoe hou je die staart zo wit dan, Noa die piest er overheen en ze tilt echt haar staart wel op hoor... hij is gewoon te zwaar...

Nou Frenia dat wordt nu al beginnen met wassen dus Knipoog

MM ja ik ken dta hoor, Briseis is dus ook al zwart, vnadaag ook een beetje gewaseen en geborsteld erg leuk om te doen, ze gaf zelfs al voetjes, achter vond ze alleen niet leuk Knipoog

KMD tjee ga je niet eens voor me lopen Knipoog Dan wil ik wel mooie foto's hoor Tong uitsteken

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 07:50

KootMiraDrum schreef:
Teuntje111 schreef:

Okee, da's mooi, Teuntje111 (hinthinthint Tong uitsteken)

Lifje nodig KMD Knipoog Haha!

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 08:20

Wat mij wel weer opvalt is dat het wit, van de paarden die buiten lopen. steeds witter wordt.

Ook raad ik iedereen aan om op tijd te komen.
De afstand parkeerterrein en veld nr 3, waar de keuring gehouden wordt, is vrij ver van elkaar afgelegen.

Op de laatste hengstenshow in Oud Gastel hadden we 7 minuut per paard gerekend en ongeveer 15 minuut voor de plaatsing.
Hier zijn we op de gehele dag ongeveer een half uur op ingelopen. (totaal 50 hengsten met een pauze van 45 minuten.
Maar ga daar nu niet op rekenen, neem voldoende tijd om aanwezig te zijn.
Scheelt de helft van de zenuwen.

Rasopname, schetsen, chippen, hoogte meting, wordt gecombineerd met de primering.
Voor Biancaa, je Noa en Briseis kunnen tegelijkertijd opgenomen worden.
Veulen loopt toch bij zijn moeder.
Noa loopt dan mee in haar hoogte sectie voor de plaatsing en lintje.
Alleen Briseis moet wel aan het einde van de dag meelopen voor het lintje en misschien de veulenprijs.

Planning is dat rond 14.00 uur Chacotay met Saskia een showtje geeft.

KMD, een groepsfoto van alle Bokkers met Chacotay ?????